MuscleMeat

Breaking News Vermiste broertjes overleden

Dan vermoord je toch gewoon je vrouw?

Of denk ik weer te praktisch?

Dan vermoord je toch gewoon je vrouw?

Of denk ik weer te praktisch?
Je vrouw vermoorden? Daar zien enkel je kinderen en de familie van je vrouw van af. Als je je vrouw alles afneemt, dan pas ziet ze af. Dus praktisch...weet het niet. Maar om haar te kwetsen moet zij niet dood he..

Ook al wordt je tot waanzin gedreven, er is geen enkel excuus om je onschuldige kinderen te vermoorden.

Wie heeft het over een excuus? Dat is zo'n rare term voor een daad als deze.
De enige feiten die bekend zijn is dat beiden ouders hoog opgeleid waren en beiden ouders niet in staat waren de scheiding minnelijk te laten verlopen.
Ook is bekend dat de moeder meermaals diverse aantijgingen bij instanties heeft neergelegd.
(http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/19...d-ruben-en-julian-al-vier-jaar-in-het-geding/)

Je kunt hierin lezen dat de vader spontaan is doorgedraaid, of je kunt erin lezen dat de moeder al een tijd bezig was de bewuste vader het leven zuur te maken.

Als de vader een psychopaat was dan had de moeder dat wel gemerkt voor ze 2 kinderen van hem baarde lijkt me.

Wie heeft het over een excuus? Dat is zo'n rare term voor een daad als deze.
De enige feiten die bekend zijn is dat beiden ouders hoog opgeleid waren en beiden ouders niet in staat waren de scheiding minnelijk te laten verlopen.
Ook is bekend dat de moeder meermaals diverse aantijgingen bij instanties heeft neergelegd.
(http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/19...d-ruben-en-julian-al-vier-jaar-in-het-geding/)

Je kunt hierin lezen dat de vader spontaan is doorgedraaid, of je kunt erin lezen dat de moeder al een tijd bezig was de bewuste vader het leven zuur te maken.

Als de vader een psychopaat was dan had de moeder dat wel gemerkt voor ze 2 kinderen van hem baarde lijkt me.

Ja dus ?

Ik kan zelf mijn dochter haar haar niet kammen omdat de knopen haar soms pijn doen. Hoe iemand zijn kind pijn kan doen kan ik niet snappen. Je eigen kind vermoorden, dat is so far out of my comprehension zone dat ik het bijna niet kan geloven dat een vader dit kan doen. Je eigen kind vermoorden, dat is toch het ergste wat je kan doen?
Daarom is het ook duidelijk. Een god kan er niet bestaan, anders zou hij dit niet toelaten. Jammer, want een hel, daar zou die vader wel terecht in mogen vertoeven denk ik.
Maar eigenlijk, zoiets doen is gewoon een teken dat die gek was geworden. Is hij dan nog wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden?

Iemand stuurde me karma met het volgende tekstje:
"Dom argument, ALS er een God zou zijn dan IS er OOK een Duivel.."

Ik raad deze persoon aan mijn post nog eeens goed te lezen, en dan vooral naar het woord "jammer" te kijken.

Met alle respect, ik vraag me altijd af waarom het ene familiedrama slechts een klein berichtje in de krant krijgt en het andere grootschalig op elke zender te zien is.
Is dat enkel omdat de jongens nog tijdelijk "vermist" waren?

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 14:38 ----------

Iemand stuurde me karma met het volgende tekstje:
"Dom argument, ALS er een God zou zijn dan IS er OOK een Duivel.."

Ik raad deze persoon aan mijn post nog eeens goed te lezen, en dan vooral naar het woord "jammer" te kijken.

Niet zo zeer de duivel. Als we de bijbel mogen geloven is het opofferen van je kinderen niet zo vreemd. Mits God het je vraagt natuurlijk.

Het verhaal van Abraham uit het Oude Testament waarin verteld wordt dat God aan Abraham de opdracht geeft zijn enige zoon te offeren. God zei tegen Abraham (Genesis 22):
"Ga naar het land Moria om daar je enige zoon, de jongen die je zo liefhebt, te offeren op een berg die ik je zal wijzen."

Zijn ex heeft 2 kinderen met hem, hoe gek en dom moet zij wel niet zijn?

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 07:52 ----------

Of tot wanhoop was gedreven?

Ik praat niks goed, een verhaal heeft alleen 2 kanten.

Ik schreef toch "gek geworden"...
Ik merk dat veel mensen slechts een deel van de reacties van een persoon leest.

Lol denk je dat je dan ooit je kids nog krijg te zien :)

Je vrouw vermoorden? Daar zien enkel je kinderen en de familie van je vrouw van af. Als je je vrouw alles afneemt, dan pas ziet ze af. Dus praktisch...weet het niet. Maar om haar te kwetsen moet zij niet dood he..

Daarmee bedoel ik dus ook niet dat je schuimbekkend met een hakbijl door haar voorruit moet rennen om haar vervolgens tot tartaar te slaan, maar op een manier dat je er mee weg komt. Genoeg mensen die na een moeilijke scheiding een "onfortuinlijk auto-ongeluk" mee maken.

Met alle respect, ik vraag me altijd af waarom het ene familiedrama slechts een klein berichtje in de krant krijgt en het andere grootschalig op elke zender te zien is.
Is dat enkel omdat de jongens nog tijdelijk "vermist" waren?

Ik denk omdat dit nogal breed uitgemeten is via social media. Zowel twitter als fb staan sinds aanvang stijf van de rt's en shared statusses. De moeder heeft destijds FB ingezet om aandacht te vragen voor de verdwijning.

Inmiddels is mijn timeline ook verandert in 1 grote vrouwenkliek die allemaal jeukplaatjes aan het sharen zijn met brandende kaarsjes.
Ik vind het ook vreselijk tragisch maar ik krijg een onwijs ongemakkelijk gevoel van dit soort collectieve emoties.

Terug
Naar boven