Doffer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Maar als je goed dieet hebt hoef je geen spiermassa te verliezen tijdens de cut. Ik zou persoonlijk daar eerder voor kiesen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als je goed dieet hebt hoef je geen spiermassa te verliezen tijdens de cut. Ik zou persoonlijk daar eerder voor kiesen.

Heeft niet veel met genen te maken. Als je maar de juiste voeding stoffen binnen krijgt op de juiste momenten dan moet iedereen dat kunnen. Van calorien groeien spieren niet, wel van je juiste verhouding voedingstoffen en training, rust. Het gaat alleen wat minder snel als bij een bulk.
Praat je over IF?Heeft niet veel met genen te maken. Als je maar de juiste voeding stoffen binnen krijgt op de juiste momenten dan moet iedereen dat kunnen. Van calorien groeien spieren niet, wel van je juiste verhouding voedingstoffen en training, rust. Het gaat alleen wat minder snel als bij een bulk.
Op google staat genoeg. En een betere bron dan een begeleider kan ik je niet geven.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f215/vet-verliezen-tegelijk-spieren-winnen-mogelijk-175495/
Doffer, ik heb een leuk topic voor je gestart zodat we hier niet offtopic hoeven te gaan:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/vet-kwijt-spieren-erbij-322415/
Noem het hoe je het wilt noemen, of geef de invulling die jij wilt geven,.. uiteindelijk weet je prima wat ik bedoel.het is inmiddels wel duidelijk dat het jou wel gelukt is, tenminste, dat verkondig je hier wel vaker...Je zult dan wel de supergenen van wonderwoman hebben
Onderhoud betekend het aantal kcals dat je nodig hebt om OP gewicht te blijven. Hoe wil je aankomen als je onder onderhoud eet? Dan zou de term onderhoud toch helemaal geen waarde meer hebben..

Maar als je goed dieet hebt hoef je geen spiermassa te verliezen tijdens de cut. Ik zou persoonlijk daar eerder voor kiesen.![]()
Momenteel word er ook een atleet onder handen genomen door onze begeleider die pro bb was. Die atleet is ook iets van 5% bf verloren, vvm is toegenomen in zowel water als vvm en gewicht is 400gram gedaald in 3 week tijd.
Heb niet veel verstand van anabolen en of dit met anabolen nog mogelijk is (denk het ook niet), maar zonder is dit fysiologisch echt onmogelijk en onmenselijk.Dan wil ik niet weten hoeveel testosteron/groeihormoon die atleet in zich heeft.
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar diegene is, hoe betrouwbaar er gemeten is en wat zijn/haar stats zijn.....
Stel 80 kg --> 0.05 x 80 = 4kg vet verloren in 3 weken
Per week: 4kg/3 = 1.333 kg vet --> 1.333 x 7000 Kcal = 9333 Kcal per week onder onderhoud.
Per dag is dit 1333 Kcal energietekort (9333/7), je lichaam bevind zich dan toch echt in een catabole staat! Dit gaat richting een crash dieet en daarop ook nog massa aanzettenHeb niet veel verstand van anabolen en of dit met anabolen nog mogelijk is (denk het ook niet), maar zonder is dit fysiologisch echt onmogelijk en onmenselijk.