thinhnong
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus hopen dat ik resultaten boek! 
Ja dat ga ik maar eens keer goed door lezenEen klein vraagje: Het is best moeilijk om ongezouten pinda's door me voedingsschemate mengen of om vooral elke maaltijd ongeveer dezelfde verhouding e/k/v te krijgen, want pinda's bevat veel calorieen. Is het verstandig om brood + kalkoenfilet te vervangen door ongezouten pinda's? Krijg je dan niet een erge honger als je op school zit? Want ik zit namelijk wel ongeveer 6 a 7 uur op school.

Oke ik heb weer een nieuwe vraag!
Bij het avond eten, eten we altijd in ons familie rijst (basmati). Ik dacht dat ik bij het avond eten gewoon 500 kcal zal gaan eten, maar ik zit dus helemaal naast. Ik eet altijd standaard een kommetje rijst (basmati) en dit heb ik zojuist vandaag gewogen en dat was 200 gr basmati rijst! Dit is gewoon al 694 kcal! Dus na de 1e week heb ik eigenlijk veel meer dan me onderhoud gegeten en was het dus voor niks :S!
Dus mijn vraag nu is: Zal ik bij het avond eten gewoon rijst laten staan en alleen maar groenten en vlees eten? of zal ik maar 50 gr rijst eten?
Ik kan ook niet echt meer zoveel aan me schema aanpassen om minder kcal te nemen. Ik kan brood niet minderen, want dan krijg ik te erge honger op school. Het enigste product waar ik veel Koolhydraten en kcal krijg is van Brinta, brood en Rijst
Je hoeft niet persé iedere maaltijd dezelfde verhouding te hanteren, als je voeding over de hele dag maar klopt
---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:17 ----------
Rijst in het schema is ongekookte rijst
De rijst die jij afgewogen hebt is gekookte rijst en daar is water ingetrokken
Ik gok dat dat 80gr rijst is ofzo

Want ik heb de rijst namelijk gewogen na het koken. Nog bedankt voor het vertellen!
, was maar een aanduiding van mij idd 
Ik heb weer een nieuwe vraag over voeding. Ik heb net gelezen over snelle eiwitten/langzame eiwitten.
Langzame eiwitten eet je alleen na de training en 's avonds voor het slapen. Snelle eiwitten eet je 's ochtends en voor de training. Dus mijn schema is niet eigenlijk optimaal dat ik 's ochtends, voor fitness en na fitness kwark neem en dat ik tonijn en groente eet voor de training eet. Zoals ik op internet sites heb gelezen is alleen Whey de enigste product die snelle eiwitten bevatten. Dus is het belangrijk om dan nu mijn kwark alleen te vervangen door whey? Of is het niet erg en moet ik gewoon aan me eiwitten komen?
Als ik whey gebruik moet ik alleen op Full body training dagen gebruiken of gewoon elke dag?
Als ik hem 2x per dag moet gebruiken ben ik binnen 1 maand klaar met zo'n pot whey van 34,90 en dat is nog best wel redelijk veel geld.