AndroidHealthClinic

Vet percentage? Foto's

Oooh je bedoelt het zoo sorry dan.
Ik eet alleen vlees en groenten, de rijdt is al meegerekend bij de excel, maar dan kom ik toch niet zo snel uit op 750 kcal? Dus betekent dat ik nu nog lager kcal behoefte moet nemen 1600 a 1500 kcal?

Daarom zeg ik nogmaals verdiep je eens in de materie! dan weet je dat 100Kcal bijan niks is!

• Topic Starter Topic Starter
Je had al gereageerd op wat ik wilde zeggen... Dus weggehaald.

Ik zou wel een fatsoenlijke maaltijd eten. Als je de rijst al had meegerekend moet je niet nog lager gaan zitten IMO.

Sorry dat ik zo slecht uitleg, ik bedoel dat als je 500 kcal bij een avondmaaltijd eet (ik eet gwn totdat ik bijna vol zit of half vol), moet ik dan bij het excel bestand (mijn voedingsschema ZONDER avondeten meegerekent, behalve rijst) de aantal kcal verlagen. Dus stel dat ik mijn excel verlaagt naar 1500 kcal dan komt er bij het avond eten nog 500 kcal erbij en dan heb ik 2000 kcal op een dag

Maar mijn avond eten zit niet bij opgerekent he, bij avond eten eet ik sws minsten 100 of 250 kcal en dan heb ik wel 500 kcal onder de onderhoud 2331 kcal
Ik wil 500 kcal onder de onderhoud zitten omdat het super langzaam duurt voordat mijn vetpercentage omlaag laagt. Ik ga nu ook nu 1831 kcal per dag nemen en kijken hoeveel kg ik afval per week. Als ik meer dan 0,5 kg per week afval dan verhoog ik mijn cut kcal van 1831 naar 1931. Als ik bijvoorbeeld van hoog naar de perfecte cut kcal voor mij gaat proberen dan duurt het ziek lang voordat mijn vetpercentage onlaag gaat. Ik had al gehoord van practice dat het ziek lang duurt en dat dit proces wel 3 a 4 maanden duurt voordat ik 12 a 14 procent wil halen, dus daarom wil ik zo snel mogelijk
Ge weegt 64 KG dude... zijt gij een vrouw ofwa? Mannen hun gezonde gewicht ligt tussen de 72 - 80 kg en hoger als je athletisch bent... eet nu maar gewoon op onderhoud en begin te sporten. Reden waarom je er vet UITZIET (snappie uitziet)is omdat wrs omdat je geen spieren hebt.

Voila daar is de kous mee af. Take it or leave it.

Ge weegt 64 KG dude... zijt gij een vrouw ofwa? Mannen hun gezonde gewicht ligt tussen de 72 - 80 kg en hoger als je athletisch bent... eet nu maar gewoon op onderhoud en begin te sporten. Reden waarom je er vet UITZIET (snappie uitziet)is omdat wrs omdat je geen spieren hebt.

Waarom zo haten? Hij begint toch net met trainen?
Ik zou gewoon licht cutten en daarna verder cleanbulken. Als je net begint kan je zelfs in de cut gewoon aankomen in spiermassa. Eet iig voldoende eiwitten.

Je ZIET ER zelf vet uit, (snappie ziet er, (nee niemand snapt jou volgens mij)), en je gaat zelf cutten om daarna te bulken..
Dus hoezo ga jij iemand anders zo'n uitspraak geven..

Ik zeg het al vanaf ik een paar posts gelezen heb van je, er scheelt wat met jou, + je spreekt jezelf in elk ander topic tegen..(om maar te zwijgen van je nutteloze posts)

OP ik zou idd licht cutten, en daarna bulken, zoals gezegd je gained zoiezo wat als je beginner bent..

Je ZIET ER zelf vet uit, (snappie ziet er, (nee niemand snapt jou volgens mij)), en je gaat zelf cutten om daarna te bulken..

Ik zeg het al vanaf ik een paar posts gelezen heb van je, er scheelt wat met jou, + je spreekt jezelf in elk ander topic tegen..(om maar te zwijgen van je nutteloze posts)

OP ik zou idd licht cutten, en daarna bulken, zoals gezegd je gained zoiezo wat als je beginner bent..

+1

:roflol:

de pot verwijt de ketel

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 13:47 ----------

Waarom zo haten? Hij begint toch net met trainen?
Ik zou gewoon licht cutten en daarna verder cleanbulken. Als je net begint kan je zelfs in de cut gewoon aankomen in spiermassa. Eet iig voldoende eiwitten.
Hoezo haat? Ik zeg hem toch erbij UITZIET. Om hem duidelijk te maken dat het mij niet gaat om hem te kleineren. Waarom wil je het criminaliseren?

Kijk je reactie man. Je maakt hem uit voor een dikke vrouw en die capslock benadrukt het alleen maar.
Als je hem niet wilt kleineren geef je alleen advies, niet meer.
Criminaliseren? Incrimineren bedoel je

Dan ben ik nu bezig met licht cutten toch? Ik eet nu 1700 kcal met rijst en ZONDER avondeten, en bij het avond eten krijg ik 500 kcal binnen en dan heb ik per dag 2200 kcal

Daar kom je pas echt achter als je er even mee bezig bent. Je kan nooit precies uitrekenen wat je onderhoud is want dit is van teveel factoren afhankelijk.
Ga gewoon verder met het schema wat je hebt en kijk wat het met je doet. Aan de hand daarvan kan je het weer aanpassen

Daar kom je pas echt achter als je er even mee bezig bent. Je kan nooit precies uitrekenen wat je onderhoud is want dit is van teveel factoren afhankelijk.
Ga gewoon verder met het schema wat je hebt en kijk wat het met je doet. Aan de hand daarvan kan je het weer aanpassen

Okee bedankt jongens!

de pot verwijt de ketel

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 13:47 ----------

Hoezo haat? Ik zeg hem toch erbij UITZIET. Om hem duidelijk te maken dat het mij niet gaat om hem te kleineren. Waarom wil je het criminaliseren?

De pot verwijt de ketel.. Die uitspraak telt voor jou ja..

Gozer, besef jij zelf wel goed wat jij allemaal typt.. Het slaat echt nergens op man
Iedere post weer..

Ik laat het verder rusten, jij bent gwn een raar, social awkward ventje volgens mij..

En OP heb je eig al hetzelfde gezegd als hier gepost is, je kunt alleen maar weten door te eten..
Kijk of je afvalt, niet genoeg of te veel, minder (of meer) eten..

Succes iig

Kijk je reactie man. Je maakt hem uit voor een dikke vrouw en die capslock benadrukt het alleen maar.
Als je hem niet wilt kleineren geef je alleen advies, niet meer.
Criminaliseren? Incrimineren bedoel je
Jij kan niet buiten de lijnen lezen. Stop met me te praten.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:05 ----------

De pot verwijt de ketel.. Die uitspraak telt voor jou ja..

Gozer, besef jij zelf wel goed wat jij allemaal typt.. Het slaat echt nergens op man
Iedere post weer..

Ik laat het verder rusten, jij bent gwn een raar, social awkward ventje volgens mij..

En OP heb je eig al hetzelfde gezegd als hier gepost is, je kunt alleen maar weten door te eten..
Kijk of je afvalt, niet genoeg of te veel, minder (of meer) eten..

Succes iig
Zelfde geld voor jouw. Stop met me te praten... nietsnut.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:08 ----------

Dan ben ik nu bezig met licht cutten toch? Ik eet nu 1700 kcal met rijst en ZONDER avondeten, en bij het avond eten krijg ik 500 kcal binnen en dan heb ik per dag 2200 kcal
Dan is het beter. Wel opletten. En btw... ik hoop dat jij die post niet als die 2 in je topic opneemt. Maar dat is wat zij denken maar ze zeggen het gewoon niet en zijn oneerlijk tegen je. En dan gaan ze degene zwart maken die zegt wat degene die je laten aankloten denken... neem me dus niet kwalijk dat ik hun achterbakse lachje ontneem. En ik wens je nog veel succes met je schema. Als je nog vragen heb pm me gerust en dan wil ik je gerust helpen want hier gaan ze me toch weer dwarsbomen en me voor gek verklaren. Pas op met dat soort mensen. Veel geluk nog.

Laatst bewerkt:
Jij kan niet buiten de lijnen lezen. Stop met me te praten.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:05 ----------

Zelfde geld voor jouw. Stop met me te praten... nietsnut.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:08 ----------

Dan is het beter. Wel opletten. En btw... ik hoop dat jij die post niet als die 2 in je topic opneemt. Maar dat is wat zij denken maar ze zeggen het gewoon niet en zijn oneerlijk tegen je. En dan gaan ze degene zwart maken die zegt wat degene die je laten aankloten denken... neem me dus niet kwalijk dat ik hun achterbakse lachje ontneem. En ik wens je nog veel succes met je schema. Als je nog vragen heb pm me gerust en dan wil ik je gerust helpen want hier gaan ze me toch weer dwarsbomen en me voor gek verklaren. Pas op met dat soort mensen. Veel geluk nog.

Talk to the hand because the face doesn't want to speak to u anymore. 26jaar? Eerder 13..

31052946.jpg

Edit: Trouwens eerst zeg je tegen die jongen, CUTTEN ja cut maar, dan maak je hem uit als wijf eet meer! En nu moedig je hem weer aan te cutten met een beetje gebrabbel als een gek kattenwijf dat wij met hem aankloten.

Laatst bewerkt:
Haha mag ik ff lachen, ik heb nou een aantal van jouw posts gelezen maar als er iemand is die geen idee heeft van wat ie doet dan ben jij het wel gozer, ga nou eerst maar ff zelf aan de slag met dat lijf van je en de tips die je gegeven worden voordat je andere members zwart maakt.

Sinds ik nu bezig ben met cutten heb ik heletijd last van erge spierpijn na ktdagen, echt niet normaal pijn. Vorige week had ik 3 a 4 dagen lang last van me borst van spierpijn. Maar ik dacht dat het kwam dat ik ziek was, omdat ik woensdag t/m vrijdag last van koorts had.
Maar gisteren heb ik borst en triceps getrained en ik heb nu echt spierpijn aan me triceps, borsten en lats, ook heb ik erge spierpijn bij me rechte biceps, rechte schouder maar dit komt doordat denk ik te actief was met gooien en dat ik daardoor nu last hebt.
Wat doe ik verkeerd? Bij het bulken had ik er nooit last van. De ene keer dat ik 3 weken hebt gecut had ik er ook geen last van, maar daar deed ik fullbodytraining. Nu doe ik 3 oefeningen per spiergroep en ga ik tot het maximale zeg maar of is dit juist slecht tijdens het cutten?
Moet ik nu gwn de oefening voor de lats (pull down) gwn skippen en proberen nog steeds me rug en me biceps te trainen?
En moet ik ook minder tot me max gaan? Dus de gewichten lichteren

Ik ben nu trouwens afgevallen :) maar heb van woensdag tot vrijdag ziek geweest en slecht gegeten. Ik weeg me nu altijd vrijdag ochtend voor school. Op het begin woog ik dus 64 kg en op 1-3 week later, woog ik 62,5. Misschien teveel afgevallen voor 1 week, maar komt denk ik doordat ik ziek was geweest

Laatst bewerkt:
Niet tot fail gaan in cut
En sws met fullbody zul je minder spierpijn hebben
en in cut heb je meer last van spierpijn dan in bulk

Het gaat tot nu perfect en heb ik vandaag me log geopent. Dus hier kan je volgen hoe het gaat om tot 10 a 12 % te cutten. Ik ben best wel veel afgevallen ongeveer 3 a 4 kilo, omdat ik begon met de laagste kcal. Maar het andere goede nieuws is dat ik van 18% naar 16% ben gecut!!!
Hopen dat ik in 2 maanden me doel heb bereikt!

Dus mijn log is hier. In deze post zit ook me cutschema

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/cutten-naar-10-log-aanleiding-vetpercentage-fotos-333804/

bij me log heb ik aangegeven dat ik zsm me voedingsschema op pakt ik zal zsm me voedingsschema hier plaatsen voor cutten tijdens herstel. ik heb namelijk nuss bar operatie gehad en ligt nu voor het eerst thuis. heel miss dat ik nog het herstel van de operatie post, maja ligt eraan of ik er zin in heb :p. maja hoop dat jullie zo ff me voedingsschema kunt beoordelen

Terug
Naar boven