Sinds ik nu bezig ben met cutten heb ik heletijd last van erge spierpijn na ktdagen, echt niet normaal pijn. Vorige week had ik 3 a 4 dagen lang last van me borst van spierpijn. Maar ik dacht dat het kwam dat ik ziek was, omdat ik woensdag t/m vrijdag last van koorts had.
Maar gisteren heb ik borst en triceps getrained en ik heb nu echt spierpijn aan me triceps, borsten en lats, ook heb ik erge spierpijn bij me rechte biceps, rechte schouder maar dit komt doordat denk ik te actief was met gooien en dat ik daardoor nu last hebt.
Wat doe ik verkeerd? Bij het bulken had ik er nooit last van. De ene keer dat ik 3 weken hebt gecut had ik er ook geen last van, maar daar deed ik fullbodytraining. Nu doe ik 3 oefeningen per spiergroep en ga ik tot het maximale zeg maar of is dit juist slecht tijdens het cutten?
Moet ik nu gwn de oefening voor de lats (pull down) gwn skippen en proberen nog steeds me rug en me biceps te trainen?
En moet ik ook minder tot me max gaan? Dus de gewichten lichteren
Ik ben nu trouwens afgevallen

maar heb van woensdag tot vrijdag ziek geweest en slecht gegeten. Ik weeg me nu altijd vrijdag ochtend voor school. Op het begin woog ik dus 64 kg en op 1-3 week later, woog ik 62,5. Misschien teveel afgevallen voor 1 week, maar komt denk ik doordat ik ziek was geweest