Saladedressing
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 59kg
Beste Allen,
Op en af al heel wat jaren aan het trainen. Beste resultaat tot nu toe 25% vet.
Helaas door omstandigheden (depressie) het sporten ruim een jaar laten liggen. Erg zonde, was zo goed bezig. Maar niet getreurd, ik ben weer hard op weg en deze keer lager dan de 25% als doel.
OP dit moment weeg ik 59 kg, 164 cm, 30% vet (I know veel veel!)
Doel= vetverlies
Mijn plan in in juli weer te gaan krachttrainen/ bodypump (haalde ik destijds in combinatie met hardlopen snelle en goede resultaten mee)
Sport
Ik loop qua 4x in de week hard a 10km (1 uur ongeveer)
Ik fiets a 2x per week 40km naar school
Mijn voedingsschema
09.00 40 gram havermout, lepel lijnzaad, soyamelk ongezoet & 1 stuks fruit (banaan of bessen)
12.00 2 allison boterhammen met 75 gram kipfilet + philadelphia light + sla
15.00 2 allison boterhammen met 75 gram kipfilet + philadelphia light + sla
18.00 sla, 1/2 avocado, 200 gram tomaatjes, rozijnen, komkommer, 10 amandelen, eventueel 50 gram kip/ ei of protein pancake
Dit komt neer op 1450 calorieën, 30% eiwit, 40% koolhydraten en 20% vet
--> hierbij voel ik me goed, niet hongerig, zo wel neem ik een eiwit shake/ eiwit pannenkoek
Mijn vraag aan jullie
1) Wat vinden jullie van mijn voedingsschema? Ik besef dat het niet veel calorieen zijn, echter is mijn onderhoud BMR 1350 (zonder activiteitsnivau) en aangezien ik vet wil verliezen dacht ik juist dat het handig is mijn sport direct voor mijn vetverlies zorgt. (En ik ben smurf klein!)
2) Iemand nog algemene tips of opmerkingen? Laat maar komen!
Alvast bedankt!

Op en af al heel wat jaren aan het trainen. Beste resultaat tot nu toe 25% vet.
Helaas door omstandigheden (depressie) het sporten ruim een jaar laten liggen. Erg zonde, was zo goed bezig. Maar niet getreurd, ik ben weer hard op weg en deze keer lager dan de 25% als doel.
OP dit moment weeg ik 59 kg, 164 cm, 30% vet (I know veel veel!)
Doel= vetverlies
Mijn plan in in juli weer te gaan krachttrainen/ bodypump (haalde ik destijds in combinatie met hardlopen snelle en goede resultaten mee)
Sport
Ik loop qua 4x in de week hard a 10km (1 uur ongeveer)
Ik fiets a 2x per week 40km naar school
Mijn voedingsschema
09.00 40 gram havermout, lepel lijnzaad, soyamelk ongezoet & 1 stuks fruit (banaan of bessen)
12.00 2 allison boterhammen met 75 gram kipfilet + philadelphia light + sla
15.00 2 allison boterhammen met 75 gram kipfilet + philadelphia light + sla
18.00 sla, 1/2 avocado, 200 gram tomaatjes, rozijnen, komkommer, 10 amandelen, eventueel 50 gram kip/ ei of protein pancake
Dit komt neer op 1450 calorieën, 30% eiwit, 40% koolhydraten en 20% vet
--> hierbij voel ik me goed, niet hongerig, zo wel neem ik een eiwit shake/ eiwit pannenkoek

Mijn vraag aan jullie
1) Wat vinden jullie van mijn voedingsschema? Ik besef dat het niet veel calorieen zijn, echter is mijn onderhoud BMR 1350 (zonder activiteitsnivau) en aangezien ik vet wil verliezen dacht ik juist dat het handig is mijn sport direct voor mijn vetverlies zorgt. (En ik ben smurf klein!)
2) Iemand nog algemene tips of opmerkingen? Laat maar komen!
Alvast bedankt!