Fitness Seller

Vetpercentage omlaaghalen en sexy lichaam krijgen

Als dat zo is pakt ie het wel grondig aan, kijk z'n andere spierenkweek topic maar.

• Topic Starter Topic Starter
Kan me niet voorstellen dat je heel dik bent met 73 kilo op 182cm, zou gewoon lekker gaan cleanbulken en zwaar trainen

Nee heel dik ben ik niet nee. Gewoon normaal. Alleen zie er dus niet ripped uit of iets dergelijks.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Dit is de meest overduidelijke troll ooit... dat hoop ik tenminste.

Nee ik ben geen troll. Waarom hoop je dat?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Overigens kun je mijn laatste post hier bekijken om te zien dat ik vrij serieus ben:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/spieren-kweken-zonder-sportschool-371214/index2.html

Ik hoop het omdat je "voedingschema" dramatisch is en je denkt dat je eruit kan gaan zien als Dan Bilzerian zonder enige inzet. Ik zal je uit de droom helpen, zelfs met een goed voedingsschema, veel discipline en jarenlang trainen kom je waarschijnlijk nog steeds niet in de buurt van Dan Bilzerian.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het omdat je "voedingschema" dramatisch is en je denkt dat je eruit kan gaan zien als Dan Bilzerian zonder enige inzet. Ik zal je uit de droom helpen, zelfs met een goed voedingsschema, veel discipline en jarenlang trainen kom je waarschijnlijk nog steeds niet in de buurt van Dan Bilzerian.

Hoezo niet?

Where there's a will, there's a way ;)

sexy lichaam krijgen' :roflol:

Terug
Naar boven