XXL Nutrition

vetpercentage weer omlaag!

Bezoekers in dit topic

ik zou zeggen post eens wat foto's...voor je begon met trainen en dieëten en nu?... wat was jouw gewicht toen,en wat is het nu?

Toen ik begon met dieeten was mijn gewicht ong. 89 kilo, toen ben ik op eigenk houtje naar de 61 kilo gegaan. Toen ik onder begeleiding ging dieeten zat ik op een vetpercentage van 26 procent, mijn gewicht is nu ongeveer 63 kilo:mad:ik weet dat het niet slecht want ik wordt alleen maar zwaarder terwijl mijn vetpercentage wel omlaag gaat maargoed zou toch liever ong. 58 wegen is leuker om te zeggen he? haha elke keer moet ik namelijk uit leggen dat ik nog steeds aan het dieeten ben en ik wel vet verlies maar wel in gewicht aankom.Momenteel baal ik wel want ben pas bij de dokter geweest en blijk spit te hebben ben daardoor een week thuis gebleven van de sportschool:mad:want gedeeltelijk trainen is niks voor mij! ik weet dan toch dat ik meer ga doen dan ik aan kan. Dus na een week helemaal geen pijn dus ging weer flink knallen in de sportschool en weer helemaal voluit tja.... en na 2 dagen voluit te zijn gegaan werd ik de derde dag dus weer wakker met pijn in me rug:(dus moet nu weer rustig aan doen zo irritant want de motivatie is er maar dan wordt je toch tegengewerkt:mad:. Ik hou jullie op de hoogte! groetjes astrid verdel.
 
Zelf zou ik zakken in vet% en zwaarder worden in kilo's niet zo vervelend vinden maar gelukkig is niet iedereen het zelfde. Erg vervelent dat je niet goed kunt sporten door de spit nu maar hopelijk kun je na een poosje weer flink knallen en kom je steeds dichter bij je doel en op een dag hoop ik dat je het gehaald hebt en ons dat ook laat weten.
Veel succes en tot horens
 
Back
Naar boven