AndroidHealthClinic

VIDEO: Lazar Angelov arms workout 2013

Mooi man.

Goede eerste post!

Sowieso fantastisch fysiek, wel benieuwd hoeveel trainingsjaren hij erop heeft zitten...

Hij had onderstaande progressiefoto op zijn Facebook gepost. Ik neem aan dus dat hij vanaf 2006 al aan de AAS zat :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij had onderstaande progressiefoto op zijn Facebook gepost. Ik neem aan dus dat hij vanaf 2006 al aan de AAS zat :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm, hij heeft anders veel massa, hij weegt 90 kilo bij 1 meter 80 met dat vetpercentage.

Hij heeft wel flink wat progressie geboekt in die 2 jaar. Dat plaatje van 2012 is een beetje misleidend, vanwege de belichting.

Zeker natty haalbaar.

Op die 2012 foto staat ook nog eens schuin natuurlijk. Maar die hardheid op zijn vetpercentage in bovenstaande video is wel bizar. Heel anders als in onderstaand filmpje van vorig jaar, terwijl onderstaande gefilmd is in een 'studio setting' met optimaal licht. Dat uit onderstaand filmpje zou natty haalbaar moeten zijn

http://www.youtube.com/watch?v=Ei-XGwRj2d8

Damn, zo veel oefeningen

Ja, ik was van plan zijn totale workout te volgen, maar jullie raden dat af zeker? :p
Yup. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat hij ook wat aan zijn "workout efficiency" kan doen, met andere woorden, met minder werk hetzelfde (of een beter) resultaat behalen.

Ja, ik was van plan zijn totale workout te volgen, maar jullie raden dat af zeker? :p

Daar zijn de meningen over verdeelt, natty zou ik persoonlijk gewoon 3 daags split 2 dagen on 1 dag off op een niet te hoge intensiteit doen.

Maarja je kan het een tijdje proberen natuurlijk

goed filmpje, wat fysiek!

Ziet er goed uit!

Terug
Naar boven