AndroidHealthClinic

Vierdaagse werkweek | Nieuwe standaard?

Zeg maar gerust de boel bewust belazerd. En het is gewoon fraude. Ook superslim om dat op een openbaar forum te verkondigen dat je willens en wetens de belasting ontduikt en ook nog eens onterecht toeslagen ontvangt. Buiten dat het niet slim is, is het ook nog een dikke middelvinger naar zijn eerlijk werkende medemens. Sorry maar ik heb daar geen begrip voor. Hij is er nog trots op ook.
Maar we moeten vooral rekening houden met zijn achtergrond. Wanne homo

Hij is toch niet degene die zwart bijkluste?
Wie was dat dan

Zeg maar gerust de boel bewust belazerd. En het is gewoon fraude. Ook superslim om dat op een openbaar forum te verkondigen dat je willens en wetens de belasting ontduikt en ook nog eens onterecht toeslagen ontvangt. Buiten dat het niet slim is, is het ook nog een dikke middelvinger naar zijn eerlijk werkende medemens. Sorry maar ik heb daar geen begrip voor. Hij is er nog trots op ook.
Kerel ben je kkk dom? Kijk naar hoeveel mensen een uitkering uitrekken en daar niet te bro o hebben, mensen die zwart werken en ik heb allang gezegd dat ik geen huurtoeslag krijg allang niet meer

Maar we moeten vooral rekening houden met zijn achtergrond. Wanne homo

Wie was dat dan
Wat je zegt ben je zelf en heel dit forum is dood ik hou het levend samen met AK

Kerel ben je kkk dom? Kijk naar hoeveel mensen een uitkering uitrekken en daar niet te bro o hebben, mensen die zwart werken en ik heb allang gezegd dat ik geen huurtoeslag krijg allang niet meer
omdat je die nog nieteens normaal de toeslagen kon managen en dus teveel gekregen hebt. Je weet volgens mij zelf nieteens wat je allemaal al verklapt hebt van jezelf.
Was niet je eigen beslissing🤣 dus doe niet of je het uit eigen beweging eerlijk speelt.

En schelden met KK doe je maar tegen je moer.

ik heb allang gezegd dat ik geen huurtoeslag krijg allang niet meer
Daarom, ik kan meer werken maar dan krijg ik totaal geen huurtoeslag meer dus werk ik voor niks tevens vind ik het gewoon prima zo.
uh-um.gif

omdat je die nog nieteens normaal de toeslagen kon managen en dus teveel gekregen hebt. Je weet volgens mij zelf nieteens wat je allemaal al verklapt hebt van jezelf.
Was niet je eigen beslissing🤣 dus doe niet of je het uit eigen beweging eerlijk speelt.

En schelden met KK doe je maar tegen je moer.
wie zegt dat het klopt, van wat ik zeg? 😘

Heb niks aan jou gevraagd neppe barbiepop

LIEF ZIJN VERDOMME!!!

😜😜♥️♥️🙃☺️

Moeilijk?

Anybody wants to be terminated??
ai-generated-8667040_1280.jpg

Dit krijg je ervan als men te veel werkt, tranquilo rustig aan.

@Seth_Fit je moet in Helmond wonen, hier ben je met 4 dagen pw werken een superheld.

Dit krijg je ervan als men te veel werkt, tranquilo rustig aan.

@Seth_Fit je moet in Helmond wonen, hier ben je met 4 dagen pw werken een superheld.
Kijk waar deze mensen zich druk om maken 🤣

Ik heb jaren lang in ploegen gewerkt en nu is het ff een pitje lager (privé omstandigheden). Tuurlijk ga ik uiteindelijk fulltime werken maar voor nu staat het even stil.

Hoe moet het met Gen Z als ze een gezin hebben?

Terug
Naar boven