AndroidHealthClinic

Vista wie is er blij mee?

Ik heb ook vista. In het begin was het erg wennen, maar dat is bij elk nieuw systeem zo. Verder maakt het me computer erg langzaam dus ik zou nog even wachten idd. Het is wel al stukken verbeterd door alle updates die ik steeds aangeboden krijg. Maar geef mij maar xp (veel sneller/handiger en overzichtelijker!).

momenteel vista ultimate 32bit vanaf morgen als alle drivers aanwezig zijn 64bit:D
Voor de rest geen noemenswaardige problemmen mee enkel het hoge gebruik van het geheugen maarja met 64bit kan je dit perfect oplossen.

Ik heb een wat oudere pc... vista eet al mn geheugen.. dus nee ben er niet zo blij mee.

sorry snel toetsen erop zitten .... volgende post is met de hele inhoud

Laatst bewerkt:
Ik had de basis versie Vista op mijn laptop , maar ook zo snel mogelijk eraf laten halen .
Zo traag als de pest met pagina`s verversen ...
Dus lekker weer xp erop gegooid ...

Ik heb een dual boot met XP Pro en Vista Premium.
Werkt allebei lekker aangezien ik XP op een 10 GB partitie heb en Vista op een 25 GB partitie... alle andere programma op een 200 GB partitie en muziek etc op 500 GB schijf..

Draait lekker snel en soepel :) geen problemen hier dus :D

• Topic Starter Topic Starter
Wel binnen gehaald maar nog niet geïnstalleerd, gelukkig lees ik het op tijd

Nu vraag ik mij af wat ik dan wel binnen heb gehaald, ff testen op de bedrijfscomputer vandaag :D

Ik heb een behoorlijke tijd volledig op Vista gedraaid. Pas geleden een HD-crash gehad, en nu Windows XP weer geinstalleerd. Ik dacht dat Vista vlekkeloos draaide, maar Windows XP draait toch net even wat lekkerder. (gewone pc is een x4800+, niet heel snel. Maar snel zat voor Vista)

Op m'n laptop draait momenteel wel nog Vista, en die wordt ook nog wel gebruikt. Maar ook daar merk ik dan de drivers nog niet zo horen te zijn als het hoort. (Laptop->HDTV geeft soms nog wat problemen onder Vista); Dus daarvoor wordt momenteel Windows XP gebruikt.

Ik van vista erg tevreden, had met XP soms nogal eens problemen omdat ik veel USB apparaten gebruik. None of these with Vista !

ik heb nu 32 bit vista op me pc maar ik ga in de kerstvakantie naar 64 bit. en dat gezeur over dat niks het doen is niet gegrond er is gewoon een 32 bit program files en een 64 bit program files dus je kan alles nog draaien :)

ik heb nog steeds windows xp 32 bit omdat ik zulke slechte verhalen hoor over Vista. Mijn processor is 64bit dus ik zit te denken om er Vista op te knallen.

Wat zijn jullie ervaringen ermee voordat ik de boel ga formateren.

1. De juiste drivers vinden kost tijd.

Geen probleem met Vista en trager laden van games is bull.

Trager laden niet misschien, lagere framerates in Vista wel :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inmiddels zijn de problemen wel wat opgelost in Vista maar nog steeds heb je bij de meeste spellen een hogere framerate in XP dan in Vista.

Een framerate van 65 in xp en 60 in vista ga je echt niet merken in een game. De verschillen zijn zowieso wel verwaarloosbaar vind ik. Ik heb het laatst nog uitgetest met CoD4 op XP en Vista, maar ik kon niet eens een verschil van 5fps waarnemen. Ik heb gewoon onder vista en xp dezelfde map gepakt en in dezelfde hoeken gaan staan en fps verschil was om en nabij de 2fps. Zeer verwaarloosbaar.

Het is al zolang als Microsoft bestaat, men moet altijd iets te zeiken hebben op de nieuwere versies. Klopt, vista heeft meer resources nodig, maar dat was al van te voren bekend. 2gb geheugen en een goede videokaart en er is niks aan de hand.

Ik heb vista, en ben er tevreden over... so far:D

Ik hou het voorlopig bij XP, sowieso eerst een extra gig RAM bijprikken. Maar al mijn geld gaat de komende tijd toch in mijn huis.

vista is eigenlijk een 3d versie van xp , al wie hier geld aan geeft is weer lekker in de zeik gezet door BIll . bij ons op het werk draaien ze nog windows 2000.

ik gebruik vista nu een tijdje, heeft voordelen en nadelen.
Voordelen zijn dat er een paar handige tools toegevoegd zijn.
Nadelen zijn dat niet alles wat je installeert in 1 x werkt en dat je niet alles kan vinden.

Als je Xp draait, zou ik het gewoon zo houden, en als je nieuwe pc koopt pas vista bij aanschaffen

zit op een dualboot te draaien en jawel vista64 bit maar heb nog niet alle drivers dus gebruik die bijna niet...

Terug
Naar boven