- Waardering
- 12.367
Same here :/Kan het zijn dat ik er nu aan gewend ben geraakt?
Ik ervaar de voordelen helemaal niet meer zo letterlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here :/Kan het zijn dat ik er nu aan gewend ben geraakt?
Ik ervaar de voordelen helemaal niet meer zo letterlijk
Kan het zijn dat ik er nu aan gewend ben geraakt?
Ik ervaar de voordelen helemaal niet meer zo letterlijk en ik was het laatst een dag vergeten en toen de volgende dag voelde ik me wel weer chill
Heb ik vroeger al geschreven dat je dit niet blijft voelen. Maar ja, de meesten dachten het beter te weten dan iemand die al meer dan een jaar vit D slikt.
maar moet je nagaan hoe futloos je bent als je het helemaal niet meer zou slikken

Heb niet het hele topic gelezen maar heb zelf een vermoeden dat het van het persoon afhangt. Bij mij is mijn humeur in de zomer en winter een verschil van dag en nacht, in de zomer (met veel zon) ben ik altijd veel energieker en veel vaker vrolijk. In de winter vaak humeurig geergerd en zo.
Ik ga dit ook eens proberen. Weet niet of het nu effect heeft met het warme weer maar we zien wel ff wat het wordt.
In de winter is 2000 eenheden vitamine d meer dan genoeg. In de zomer, als je regelmatig in de zon komt zonder hoge creme met een hoge beschermingsfactor, moet je zeker niet meer dan 1000 ie per dag gaan gebruiken. Het supplementeren met vitamine d in verstandige doseringen is gezond, maar tenzij je zeer ernstige tekorten hebt, zul je er nauwelijks iets van merken.
Ow, ik zou niet weten waar ik moet beginnen, er zijn ZOVEEL bronnen hierover op internet te vinden. En ik moet ook opmerken dat de meningen van de wetenschappers hierover nogal uiteenlopen. Het Linus Pauling Institute geeft goede info oevr vitamines en mienralen: http://lpi.oregonstate.edu/infocenter/vitamins.html
Daar vind je ook genoeg over vitamine D
Mag ik vragen waarom je naar een bron vraagt? is er iets wat je specifiek zou willen weten?

Deze man is niet geheel onomstreden en vertegenwoordigt zeker niet mainstream scientists:
http://findarticles.com/p/articles/mi_hb4393/is_7_36/ai_n29193790/