MuscleMeat

Voeding op oefening(defensie)

Einde ruggengraat

Leuk dat al die gasten die geen ervaring hebben met defensie zeggen ' heuheu geen dicipline lol'

Waar de mensen met ervaring juist tips en ervaringen meegeven.

Anyway denk zelf dat (eiwit)repen het beste zijn.
Mass gainers in je veltfles kan maar lijkt me kut, Moeilijk schoon te maken ook.

• Topic Starter Topic Starter

Vandaar nu wat extra deadlift sessies om de missende ruggegraad te compenseren.
Leuk dat al die gasten die geen ervaring hebben met defensie zeggen ' heuheu geen dicipline lol'

Mass gainers in je veltfles kan maar lijkt me kut, Moeilijk schoon te maken ook.

Plus kans op een inspectie of het water is opgetopt, of een klassieke cbrn aanval en dan moeten drinken door het slangetje van het masker.

Ik denk dat het een combi van candybars en proteinbars gaat worden.

Thanks allemaal

En dit zeg je vanuit je jarenlange VeVa ervaring? Laat me niet lachen verse. Je hebt dus geen ervaring met defensie. Plus ja, als je nu al de boel gaat verneuken terwijl je wel meent officierwaardig te zijn verdien je het imho niet om bij de baas te werken. Nagel aan de doodskist van dit mooie bedrijf, hoe ga je in hemelsnaam je paxen corrigeren als je zelf de regels aan je laars lapt? Zo moeilijk is het toch niet, geen mats toegestaan is gewoon lekker weekje WOL draaien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven