MuscleMeat

Voedingschema -Clean Bulk-

Taishi

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
87kg
Hallo BBers!

Ik zit nu in de bulk en zou graag mijn voedingsschema laten willen checken.

7:00 Ochtend : Brinta ( Ik heb geen flauw idee hoeveel gram melk en brinta er ik in gooi maar het is een grote kom =P)

10:00-12:00 Ochtend -Middag : Meestal 4 sneedjes met 100 gram kipfile (Maar ik ga het aantal sneedjes verhogen naar 10 sneedjes sneedjes omdat ik een poosje daarna veel honger krijg want ik zit meestal op school dan)

In de middag heb ik niet echt zo een vaste tijd met eten maar ik maak dan nog meer broodjes eventueel een blik tonijn

17:00-18:00 Wat de pot schaft meestal is het riijst met aardappels/groenten/veel vis of vlees etc. en ik neem vaak ook een tweede bord erbij

21:00-22:00 Wat er over blijft van het avondeten schep ik op met een whey proteine shake eventueel misschien nog een broodje

23:00 + 4 eieren en 500gram bak kwark

Ik ben nog van plan om nootjes erin te gooien ik moet alleen nog weten waar ik een grote portie voor een goedkoop prijsje kan vinden. =)

Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en verbetering kan altijd !

Maak een netter voedingsschema doormiddel van een sheet en meet je hoeveelheden zodat je ook werkelijk weet hoeveel je binnen krijgt, zoals bij de brinta.

Bijlagen

Terug
Naar boven