AndroidHealthClinic

voedingsschema bulken

Bezoekers in dit topic

Jasper1994

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
een goedenavond,

ik wil vanaf morgen beginnen met een voedingsschema om wat aan te komen in spiermassa om beter te kunnen presteren bij MMA.
ik train dit 2 uur per dag 5 dagen in de week en wil hierbij nog krachttraining gaan doen.
nu heb ik een voedingsschema gemaakt maar nu krijg ik naar mijn idee iets te veel eiwitten binnen en ik weet ook niet precies of ik genoeg kcal binnenkrijg om aan te komen aangezien ik 10 uur per week train en elke site mij een andere energiebehoefte voorschrijft. ik ben 19 jaar oud 1,80 groot en weeg 70 kilo, het totaal aantal kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten zijn excl. het avondeten omdat dit altijd verschild.
ik hoopte dus dat jullie mij advies zouden willen geven wat ik zou moeten schrappen van mijn schema en wat ik zou kunnen toevoegen.

bij voorbaat dank!:):)
 

Bijlagen

  • voedingsschema jasper.xlsx
    9,8 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
4 boterhammen met kipfilet nog om 22:00? Die zou ik er sowieso uithalen.
Je traint 's avonds neem ik aan. Wanneer ga je erbij fitnessen dan als je elke dag bezig bent met MMA?
 
4 boterhammen met kipfilet nog om 22:00? Die zou ik er sowieso uithalen.
Je traint 's avonds neem ik aan. Wanneer ga je erbij fitnessen dan als je elke dag bezig bent met MMA?

overdag of 's ochtends en die boterhammen met kipfilet had ik voor na de MMA training.
 
140gr rijst ongekookt of gekookt? Ongekookt lijkt het me imo wel veel
 
Back
Naar boven