MuscleMeat

Voedingsschema check cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me voedingsschema aan de hand van de YouTube filmpjes van Dutch fitness gemaakt. Hier word stap voor stap alle basis info over voeding gegeven. Ik wil cutten omdat ik vet kwijt wil. Ik wil gewoon droger worden. En die stats kloppen trouwens niet.

@Sylve sorry ik wist niet dat je boos werd. xD

@Bosco55555, in de filmpjes wordt uitgelegd dat je moet letten op je voeding in je anabolic window en dat het uiteindelijk gaat om je totaal kcal wat je per week opneemt. Is timing van je meals zo belangrijk met uitzondering van je anabolic window.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Ik heb me voedingsschema aan de hand van de YouTube filmpjes van Dutch fitness gemaakt. Hier word stap voor stap alle basis info over voeding gegeven. Ik wil cutten omdat ik vet kwijt wil. Ik wil gewoon droger worden. En die stats kloppen trouwens niet.

@Sylve sorry ik wist niet dat je boos werd. xD

@Bosco55555, in de filmpjes wordt uitgelegd dat je moet letten op je voeding in je anabolic window en dat het uiteindelijk gaat om je totaal kcal wat je per week opneemt. Is timing van je meals zo belangrijk met uitzondering van je anabolic window.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Neem dat soort claims van totaal per week en dergelijke maar niet te serieus. Ook claims zoals het gaat er om wat je eind van de dag totaal gegeten hebt niet serieus nemen.
Om te groeien of om droger te worden gaat het er om wat of hoeveel je dagelijks, verdeeld over de dag eet over een bepaalde periode. Je krijgt niet dagelijks of wekelijks een eind afrekening.

Als wat je over de hele dag verdeeld eet er voor zorgt dat je vet zal gaan verbranden dan zit je in principe goed.
Het zou wellicht beter kunnen maar dat is een kwestie van meerdere opties open houden en uitproberen om te ontdekken wat beter of minder goed werkt voor jou persoonlijk.

• Like
Waarderingen: Fitt
Dus info van dutchfitnesscomunitie klopt niet?

Dus info van dutchfitnesscomunitie klopt niet?

Welke info heb je daar precies vandaan dan? Er staat wel veel goede info ook maar misschien heb je net het verkeerde gevonden. Overal kom je zowel goede alsook minder goede info tegen.

Beetje late reactie xD
Ik heb die hele videoserie bekeken waar hij in elk filmpje uitlegt hoe je een voedingsschema maakt.

Terug
Naar boven