holhopnop
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 6%
Wegens de planning om deel te gaan namen aan BJJ wedstrijden moet er ongv 4-5 kg af. Dit zonder in te leveren op kracht.
Hieronder mijn voedingsschema en mijn trainingsschema de komende weken/maanden. Op- en aanmerkingen welkom.
huidige stats:
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 2 meter
Gewicht: 100 kg (mooi rond gewicht
)
Squat: 170kg
Deadlift: 210 kg
Benchpress: 130kg
Voeding:
07.00 uur: Whey + brinta + halfvolle melk
10.00 uur: Banaan of appel + gekookt ei
12.30 uur: muesli + halfvolle melk + 2 broodjes + beleg (gezond) OF 4 broodjes + beleg(gezond)
15.00 uur: gekookt ei
18.30 uur: Whey met halfvolle melk / water
19.00 uur: Avond eten (gezond tot semi-gezond) - nadruk op groente en vlees, niet op aardappelen/pasta/rijst.
Totaal: Ongeveer 2200 kcal
Sportschema
Zonder in de details in te gaan:
4 á 5 keer p/week krachttraining waarbij ik de volgende trainingen afwissel. Per training wil ik de oefeningen wel eens afwisselen, o.a.: bij benen om de zoveel x geen squats maar boxsquats.
Ma, Di = krachttraining
Wo = BJJ training
Do, vrij = krachttraining
Zaterdag = krachttraining, soms bjj/mma
Training A: Benen
Training B: Rug
Training C: Borst
Training D: (indien 5x per week) nadruk op rekken/core(buik)/armen/wat ouwehoeren in de sportschool
Vragen:
1: Is mijn voeding toereikend? Indien ik savonds honger krijg zou ik het kunnen aanvullen met kwark/noten/fruit.
2: Eventueel aan te raden om een extra rustdag te nemen? Bijv: donderdag?
Hieronder mijn voedingsschema en mijn trainingsschema de komende weken/maanden. Op- en aanmerkingen welkom.
huidige stats:
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 2 meter
Gewicht: 100 kg (mooi rond gewicht
)Squat: 170kg
Deadlift: 210 kg
Benchpress: 130kg
Voeding:
07.00 uur: Whey + brinta + halfvolle melk
10.00 uur: Banaan of appel + gekookt ei
12.30 uur: muesli + halfvolle melk + 2 broodjes + beleg (gezond) OF 4 broodjes + beleg(gezond)
15.00 uur: gekookt ei
18.30 uur: Whey met halfvolle melk / water
19.00 uur: Avond eten (gezond tot semi-gezond) - nadruk op groente en vlees, niet op aardappelen/pasta/rijst.
Totaal: Ongeveer 2200 kcal
Sportschema
Zonder in de details in te gaan:
4 á 5 keer p/week krachttraining waarbij ik de volgende trainingen afwissel. Per training wil ik de oefeningen wel eens afwisselen, o.a.: bij benen om de zoveel x geen squats maar boxsquats.
Ma, Di = krachttraining
Wo = BJJ training
Do, vrij = krachttraining
Zaterdag = krachttraining, soms bjj/mma
Training A: Benen
Training B: Rug
Training C: Borst
Training D: (indien 5x per week) nadruk op rekken/core(buik)/armen/wat ouwehoeren in de sportschool
Vragen:
1: Is mijn voeding toereikend? Indien ik savonds honger krijg zou ik het kunnen aanvullen met kwark/noten/fruit.
2: Eventueel aan te raden om een extra rustdag te nemen? Bijv: donderdag?

(misschien dringt het met deze vergelijking tot je door..)