Hey, ik ben nieuw hier en heb toch wat vraagjes.
Ik ben 1.72m en weeg 65 kilo.
Mijn vet zit vooral op mijn heupen en vind het geen zicht meer.
Ik heb altijd sport gedaan en ben er een jaar mee gestopt waardoor ik dus ben bijgekomen.
momenteel ziet mijn voedingsschema er zo uit:
ontbijt: 1 kom muesli met stukjes verse banaan in
1 whey proteineshake
lunch: 2 sneetjes volkorenbrood met kip of tonijn of een kom salade met gekookte kip
snack's: stukjes komkommer of paprika
voor de training( ik train 6 keer op de week) 1 whey proteineshakes en 2 pillen creatine
na de training 2 pillen creatine
avondeten: salade met gekookte kip of vis met aardappelen of ciabatta broodjes
ik heb niet echt altijd honger nu door die shakes, is dit goed als je weet dat ik ervoor een hele dag aan het eten was?
mijn doel is een strakke buik, dat vet van men heupen weg, mooi billetjes en zeker de binnekant en achterkant van mijn billetjes.
ik train al een week en voel alles wel strakker staan maar er gaat niets van gewicht af.
moet er gewicht af om dat vet kwijt te raken of gewoon puur spieren trainen?
en kan er aub iemand een goed trainingsschema geven voor de buik en die heupen, voor de rest armen en borst enzovoort zit ik goed... Die oefeningen doe ik mee met mijn vriend.
Mijn training ziet er als volgt uit ken de benamingen niet :
1 dag borst en schouders telkens met 3 setjes van 12
1 dag rug en armen telkens met 3 setjes van 12
elke dag opwarming 10 minuten cardio en afsluiten met 200 situps maar op een machine dus je draagt die gewichten op je rug en beweegt naar voor en achter.
ook trainen we elke dag anderhalfuur ongeveer.
Die 1 dag borst en schouders zijn afwisselend met die 1 dag rug en armen dus alles om de 2 dagen.
voila een hele boterham, hopelijk hebben jullie goede raad voor me
Ik ben 1.72m en weeg 65 kilo.
Mijn vet zit vooral op mijn heupen en vind het geen zicht meer.
Ik heb altijd sport gedaan en ben er een jaar mee gestopt waardoor ik dus ben bijgekomen.
momenteel ziet mijn voedingsschema er zo uit:
ontbijt: 1 kom muesli met stukjes verse banaan in
1 whey proteineshake
lunch: 2 sneetjes volkorenbrood met kip of tonijn of een kom salade met gekookte kip
snack's: stukjes komkommer of paprika
voor de training( ik train 6 keer op de week) 1 whey proteineshakes en 2 pillen creatine
na de training 2 pillen creatine
avondeten: salade met gekookte kip of vis met aardappelen of ciabatta broodjes
ik heb niet echt altijd honger nu door die shakes, is dit goed als je weet dat ik ervoor een hele dag aan het eten was?
mijn doel is een strakke buik, dat vet van men heupen weg, mooi billetjes en zeker de binnekant en achterkant van mijn billetjes.
ik train al een week en voel alles wel strakker staan maar er gaat niets van gewicht af.
moet er gewicht af om dat vet kwijt te raken of gewoon puur spieren trainen?
en kan er aub iemand een goed trainingsschema geven voor de buik en die heupen, voor de rest armen en borst enzovoort zit ik goed... Die oefeningen doe ik mee met mijn vriend.
Mijn training ziet er als volgt uit ken de benamingen niet :
1 dag borst en schouders telkens met 3 setjes van 12
1 dag rug en armen telkens met 3 setjes van 12
elke dag opwarming 10 minuten cardio en afsluiten met 200 situps maar op een machine dus je draagt die gewichten op je rug en beweegt naar voor en achter.
ook trainen we elke dag anderhalfuur ongeveer.
Die 1 dag borst en schouders zijn afwisselend met die 1 dag rug en armen dus alles om de 2 dagen.
voila een hele boterham, hopelijk hebben jullie goede raad voor me

zal sewwes eens uitrekenen se