XXL Nutrition

voedingsschema en trainingsschema

Noucheke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
65kg
Hey, ik ben nieuw hier en heb toch wat vraagjes.

Ik ben 1.72m en weeg 65 kilo.
Mijn vet zit vooral op mijn heupen en vind het geen zicht meer.

Ik heb altijd sport gedaan en ben er een jaar mee gestopt waardoor ik dus ben bijgekomen.

momenteel ziet mijn voedingsschema er zo uit:

ontbijt: 1 kom muesli met stukjes verse banaan in
1 whey proteineshake

lunch: 2 sneetjes volkorenbrood met kip of tonijn of een kom salade met gekookte kip

snack's: stukjes komkommer of paprika

voor de training( ik train 6 keer op de week) 1 whey proteineshakes en 2 pillen creatine
na de training 2 pillen creatine

avondeten: salade met gekookte kip of vis met aardappelen of ciabatta broodjes

ik heb niet echt altijd honger nu door die shakes, is dit goed als je weet dat ik ervoor een hele dag aan het eten was?

mijn doel is een strakke buik, dat vet van men heupen weg, mooi billetjes en zeker de binnekant en achterkant van mijn billetjes.

ik train al een week en voel alles wel strakker staan maar er gaat niets van gewicht af.
moet er gewicht af om dat vet kwijt te raken of gewoon puur spieren trainen?

en kan er aub iemand een goed trainingsschema geven voor de buik en die heupen, voor de rest armen en borst enzovoort zit ik goed... Die oefeningen doe ik mee met mijn vriend.

Mijn training ziet er als volgt uit ken de benamingen niet :
1 dag borst en schouders telkens met 3 setjes van 12
1 dag rug en armen telkens met 3 setjes van 12
elke dag opwarming 10 minuten cardio en afsluiten met 200 situps maar op een machine dus je draagt die gewichten op je rug en beweegt naar voor en achter.
ook trainen we elke dag anderhalfuur ongeveer.

Die 1 dag borst en schouders zijn afwisselend met die 1 dag rug en armen dus alles om de 2 dagen.

voila een hele boterham, hopelijk hebben jullie goede raad voor me ???

Al een week, zo zo :D

Nee, zonder dollen, hoe lang ben je nu bezig met dit dieet? Kan vanalles aan verbeterd worden, maar in principe zou je gewoon af moeten vallen en/of strakker moeten worden.

Ik heb hetzelfde probleemgebied. Naar mijn ervaring moet je echt flink cutten wil je daar ooit wat aan veranderen. Succes!

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 15:07 ----------

En waarom train je je benen niet? Doet je vriend dat ook niet? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
euhm heb altijd atletiek en muay boran gedaan :D mijn vriend is thaiboks en muayborantrainer, en dus geen fitnisstrainer en bodybuilderkenner. Die kan me wel oefeningen geven maar dat is basic .... Trouwens voor zover ik weet is een mannenlichaam anders dan een vrouwenlichaam....:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 15:45 ----------

en mijn dieet ook sinds een week. En ja wil gewoon echt strak staan dat is alles

Nee hoor, mannen en vrouwen kunnen exact hetzelfde trainen. Geen enkel verschil, alleen in resultaat ;)

Dan zou ik het eerst eens wat langer proberen. Hoeveel eet je onder onderhoud?

Nee hoor, mannen en vrouwen kunnen exact hetzelfde trainen. Geen enkel verschil, alleen in resultaat ;)

Dan zou ik het eerst eens wat langer proberen. Hoeveel eet je onder onderhoud?

En voeding mannen/vrouwen ook hetzelde kan ook prima;)

alleen de hoeveelheden niet:P

euhm euhm euhm wat betekent onder onderhoud sorryyyy:rolleyes:?

maar ik weet wat het probleem is met dat afval gedoe :D was dus gisteren naar i used to be fat aan het zien en die verliezen 4 kilo op een week, die mensen wegen wel over de 100 kilo maar toch :D ...
uiteindelijk bleek dat die wel 6 uur per dag trainen haha. En blijkbaar word je iets zwaarder omdat je spiermassa bijkomt en dan ga je maar eerst afvallen ofzoiets klopt dit ??

dus qua eten is het zowat goed ? want dat khoolydraten gedoe ken ik ni zenneuh...

en wou gewoon wat tips voor goede buikspieroefeningen, dat is hetgeen waar ik het hardst naar uitkijk :rocker2:

Hoeveel krijg je precies binnen wat betreft calorieën? Voeding is 1 van de belangrijkste dingen en is belangrijk uit te rekenen hoeveel je nodig hebt en wat je dus binnen krijgt. Ook de verhoudingen eiwit, koolhydraten en vet. Sticky's lezen.

En je doet geen benen training?

Lees de sticky's dan weet je hoe je je onderhoud moet berekenen en hoeveel je daar max. onder kan gaan zitten
Zolang je voeding niet op orde is maakt t niks uit welke buikspieroefeningen je doet want t resultaat ga je dan niet zien.

Succes ermee!

abs krijg je pas te zien bij laag vp, geen 1 buik oefening gaat je daarbij helpen;)

ja zo de binnekant van men benen, mijn achterwerk en de zijkant van men billekes :) das alles. maar heb al heel lange magere benen. ik toon ook helemaal niet dik , enkel 2 klein rollekes opzij op men heupen eh grrr :mad: zal sewwes eens uitrekenen se

squatten- deadliften- legpresses- calfraises

maak van die lange magere benen maar mooie coïtusie wheels ;)

DATES OR DRIED MANGO: These little gems have all the sweetness of lollies, with the added bonus of vitamin C and iron,
EGGS: Think of them as little protein bombs. Plus, they're a good source of iron and lecithin, which is critical for brain health....

Terug
Naar boven