Fitness Seller

Voedingsschema voor de cut

Z078

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een kleine 4 maanden aan het trainen. Ik heb in deze periode gebulkt. Ik woog eerst 82 en nu 89kg, maar wil nu beginnen met cutten.

Aan de hand van mijn onderhoudsniveau van 3000 KCAL heb ik het volgende voedingsschema opgesteld, hierbij kom ik uit op 2100KCAL exclusief avondeten. Hoeveel KCAL zou een goed vol bord avond eten gemiddeld zijn ? Natuurlijk weet ik dat dit afhankelijk is van wat je eet, maar goed misschien dat iemand een ruwe schatting kan maken..

Wat vinden jullie van dit schema ? Ik train nu in setjes van 4 met 8 8 6 6 herhalingen. Hoeveel sets/herhalingen raden jullie mij aan in combinatie met de cut om zo minimaal mogelijk spiermassa te verliezen ?

Groetjes

Altijd intensiteit behouden in de cut, als je ergens aan gaat sleutelen dan volume of frequentie.
Post je trainingsschema eens.

Avondeten bestaat bij mij meestal uit minimaal 800-900 kcal.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie Shiz

Mijn trainingsschema is als volgt:

Maandag:
Borst - dumbell press, incline dumbell press, low cable crossover & peck deck fly

Schouders - lateral raise & dumbell shrugs

Triceps - close-grip EZ-bar press, triceps pushdown & bench dips, dit laatste tot ik niet meer kan

Woensdag:
Rug - vertical traction machine, back extension machine, lat pull down, seated cable row & one arm dumbell row

Biceps - zottman curl & hammer curl

Benen - leg press, leg extension & smith machine calf raise

Vrijdag: zie maandag

Zaterdag: zie woensdag

Zoals je kunt zien train ik al een tijdje alle spiergroepen 2 maal per week, maar ik begin hier eerlijk gezegd steeds meer en meer aan te twijfelen. Ik merk duidelijke resultaten, niet daarvan, maar ik hoorde van iemand op de sportschool, dat dit iets te veel van het goede is... Wat is jullie mening hierover ?

Terug
Naar boven