kledingkast
Cool Novice
- Waardering
- 0
Beste,
Ik train nu al zo'n 3 maanden. Ik vorder echter niet veel! Ik kan nu 45 kilo bankdrukken i.p.v. de 35 kilo waarmee ik begon. Ik weet bijna zeker dat dit dankzij mijn voeding komt! Ik volg een full body schema en ik train maandag, woensdag en vrijdag.
Ik heb nu een paar vragen;
1. Moet ik alleen veel eten op de dagen dat ik train?
2. Wat moet ik dan eigenlijk precies eten? Ik woon nog bij mijn ouders en ik heb niet veel geld om extra eten te kopen en/of voedingsupplementen. Dit is wat ik nu op een dag eet:
08:00 - ontbijt
2 boterhammen met hagelslag of kipfilet
12:00 - lunch
4 boterhammen met kipfilet of schouderham
18:00 - avondeten
meestal groenten, maar ook af en toe patat, pizza, kebab, etc.
Ook snoep ik redelijk veel (lees: ongeveer 10x per dag). Moet ik meer eten? Of alleen van het snoep afblijven? Bedankt bij voorbaat,
Kledingkast
EDIT//
Ik wil wel droog blijven! ( ik zit op ongeveer 15%-20% BF )
Ik train nu al zo'n 3 maanden. Ik vorder echter niet veel! Ik kan nu 45 kilo bankdrukken i.p.v. de 35 kilo waarmee ik begon. Ik weet bijna zeker dat dit dankzij mijn voeding komt! Ik volg een full body schema en ik train maandag, woensdag en vrijdag.
Ik heb nu een paar vragen;
1. Moet ik alleen veel eten op de dagen dat ik train?
2. Wat moet ik dan eigenlijk precies eten? Ik woon nog bij mijn ouders en ik heb niet veel geld om extra eten te kopen en/of voedingsupplementen. Dit is wat ik nu op een dag eet:
08:00 - ontbijt
2 boterhammen met hagelslag of kipfilet
12:00 - lunch
4 boterhammen met kipfilet of schouderham
18:00 - avondeten
meestal groenten, maar ook af en toe patat, pizza, kebab, etc.
Ook snoep ik redelijk veel (lees: ongeveer 10x per dag). Moet ik meer eten? Of alleen van het snoep afblijven? Bedankt bij voorbaat,
Kledingkast
EDIT//
Ik wil wel droog blijven! ( ik zit op ongeveer 15%-20% BF )
Laatst bewerkt:

??