danoontjepower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer eens wat strickter te trainen met de helft van het gewicht. Bij een bb curl je ellebogen in je zij houden en niet meer bewegen! spierpijn verzekerd...

probeer eens wat strickter te trainen met de helft van het gewicht. Bij een bb curl je ellebogen in je zij houden en niet meer bewegen! spierpijn verzekerd...

Onee niet waar? mag ik vragen hoelang je al traint...? Strikt trainen bij biceps is wel degelijk functioneler. Natuurlijk hebben cheated setjes ook hun nut. Probeer je schouders maar eens met wat minder gewicht te trainen en de spanning er goed op te houden, rustpauzes van 30 seconden. Reken maar dat jij spierpijn hebt!Nee niet waar is bij iedereen verschillend
Ik heb gewoon nog nooit spierpijn in mijn schouders gehad hoe zwaar ik ze ook train maakt geen verschil. maar je hoeft ook geen spierpijn te hebben
I cannot die! I.. Am.. Forevah!!1!
But you 2 are killing me![]()

probeer eens fst-7 voor je bi's! werkte bij mij ook!
(na je normale bicep training 7 sets van 10-12 reps met 1 oefening bv EZ curls, met max 45 sec rust en proberen zoveel mogelijk je bi's te rekken tijdens je 45 sec rust)
. Volgens mij is zijn doelstelling in massa toenemen en dus zijn de aantal reps misschien nog niets een zo verkeerd maar 7 sets? met 45 sec max rust?Nu we toch zijn aangekomen bij het thema: "21'en" wil ik gelijk even vragen wat jullie daar van vinden
Want wat is dat nou eigenlijk voor een oefening? Je doet een set met 21 herhalingen?? :S Kan iemand mij uitleggen wat de gedachte achter 21'en is? En wat voor prikkel dat heeft op je biceps?
Dit is ook voor mij de enige manier om spierpijn te krijgen in de bicepsprobeer ze eens negatief te trainen als je dat nooit doet, reken maar dat je het voelt de volgende dag![]()