Fitness Seller

Voor al je spuiten

hier in amsterdam doen ze bij de apotheek vrij moeilijk en wat is er nou moeilijk aan om vanuit je luie stoel te bestellen? is juist lekker makkelijk

Zeker kijken ze je beetje raar aan als je met een bestelling komt van paar honderd spuiten en naalden

Ik koop ze gewoon in de apotheek. Maar ik koop ook maar genoeg voor 1 kuur.

De aantallen nodig stijgen snel.als je eod injecteert en verschillende middelen heb je alsnog gauw veel spuiten en naalden nodig.

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
De aantallen nodig stijgen snel.als je eod injecteert en verschillende middelen heb je alsnog gauw veel spuiten en naalden nodig.

Inderdaad, zeker als je het hygienisch verantwoord wilt houden.
De apotheek verkoopt ze toch echt voor wat meer geld!\

Net besteld trouwens, lekker snel en makkelijk online :D

DBC01 zei:
Inderdaad, zeker als je het hygienisch verantwoord wilt houden.
De apotheek verkoopt ze toch echt voor wat meer geld!\

Net besteld trouwens, lekker snel en makkelijk online :D

Ga je weer beginnen dan?
Want de vorige keer was je toch klaar eind maart?

Ik heb besteld voor de buurman.

Voorheen apo, nu al tijden besteld bij triomedical, ben 1 x gebeld waarvoor ik het gebruikte, daarna nooit meer. Bestel er alles lange en korte naalden, spuiten 5ml, slin spuitjes etc. Top, maar niet discreet...

Roy zei:
Voorheen apo, nu al tijden besteld bij triomedical, ben 1 x gebeld waarvoor ik het gebruikte, daarna nooit meer. Bestel er alles lange en korte naalden, spuiten 5ml, slin spuitjes etc. Top, maar niet discreet...

Wat heb je toen gezegd toen je werd opgebeld?

Het is voor m'n hond, die moet ik regelmatig inspuiten omdat ie ziek is...lul maar wat... :p

Nee, de apotheek, die is discreet! :roflol:

Temidden van 20 wachtenden even een doos spuiten en naalden bestellen!
Dat gemauw over discreet, je opgezwollen spierenmassa is ook niet discreet. :cool:

DBC01 zei:

Dat gemauw over discreet, je opgezwollen spierenmassa is ook niet discreet. :cool:

hahaha ik ken het! ik stond een week geleden in mijn halter shirtje (die vrijdag dat het bloed heet was) bij de apotheek voor insuline naaldjes.

(ik) "hallo ik wil graag insuline naalden met spuit"

(apotheekmedewerker) oke hoeveel wil je er?

(ik)" doe er maar 30"

(apotheekmedewerker) Waar heb je die voor nodig?

(ik)" voor intamusculaire injectie's"

(apotheekmedewerker)

euh....euh (kijkt naar mijn net met superset getrainde armen) euh euh.. oke..

nou dat ging dus niet van harte.. triomedical is een betere optie!
"

DBC01 zei:

Zoals ik zei; niet discreet, zodat niemand hoeft te denken: "ik ga lekker via internet bestellen zodat niemand weet dat ik spuit"!! De postbode (een bekende) of de buren waar soms de pakjes achtergelaten worden, familie of ouders die pakjes aan de deur aannemen...het staat met koeieletters op de doos!!!! Dus let op, dat is wat ik ermee bedoel, vooral voor de nog bij paps en mams wonende spuitgasten!!

TrioMedical verkoopt méér dan alleen spuitjes en naalden! :)

En je kunt ze altijd vragen om het discreet op te sturen! :roflol:

ik had ze laats bij de apo gehaald maar was nogal druk binne iedreen kijken moes 12 euro betalen voor 50 2mlspuiten met 50 0,25 naalde maar zal wil ze nu trio bestellen

Even bestelling geplaatst, kijken of het wat is.

[Link niet meer beschikbaar]

Roy zei:
Zoals ik zei; niet discreet, zodat niemand hoeft te denken: "ik ga lekker via internet bestellen zodat niemand weet dat ik spuit"!! De postbode (een bekende) of de buren waar soms de pakjes achtergelaten worden, familie of ouders die pakjes aan de deur aannemen...het staat met koeieletters op de doos!!!! Dus let op, dat is wat ik ermee bedoel, vooral voor de nog bij paps en mams wonende spuitgasten!!
Over niet discreet gesproken.. als de postbode het verkeerde huisnummer heeft.. en wel in de juiste flat entree staat en doodleuk het briefje om je pakketje op te halen op het algemene prikbord hangt :D Spencer medical supplies.

Of dat de miep in de apotheek haar hoofd schud en opmerkt dat als de huisarts ff een receptje had geschreven ik niet hoefde te betalen...:cool:

Ik had ze dus vandaag binnen dezelfde slin spuiten

Terug
Naar boven