Latin spirit
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IKKE zei:De aantallen nodig stijgen snel.als je eod injecteert en verschillende middelen heb je alsnog gauw veel spuiten en naalden nodig.

DBC01 zei:Inderdaad, zeker als je het hygienisch verantwoord wilt houden.
De apotheek verkoopt ze toch echt voor wat meer geld!\
Net besteld trouwens, lekker snel en makkelijk online![]()
Roy zei:Voorheen apo, nu al tijden besteld bij triomedical, ben 1 x gebeld waarvoor ik het gebruikte, daarna nooit meer. Bestel er alles lange en korte naalden, spuiten 5ml, slin spuitjes etc. Top, maar niet discreet...

DBC01 zei:Nee, de apotheek, die is discreet!
Temidden van 20 wachtenden even een doos spuiten en naalden bestellen!
Dat gemauw over discreet, je opgezwollen spierenmassa is ook niet discreet.![]()
DBC01 zei:Nee, de apotheek, die is discreet!
Temidden van 20 wachtenden even een doos spuiten en naalden bestellen!
Dat gemauw over discreet, je opgezwollen spierenmassa is ook niet discreet.![]()
Over niet discreet gesproken.. als de postbode het verkeerde huisnummer heeft.. en wel in de juiste flat entree staat en doodleuk het briefje om je pakketje op te halen op het algemene prikbord hangtRoy zei:Zoals ik zei; niet discreet, zodat niemand hoeft te denken: "ik ga lekker via internet bestellen zodat niemand weet dat ik spuit"!! De postbode (een bekende) of de buren waar soms de pakjes achtergelaten worden, familie of ouders die pakjes aan de deur aannemen...het staat met koeieletters op de doos!!!! Dus let op, dat is wat ik ermee bedoel, vooral voor de nog bij paps en mams wonende spuitgasten!!
Spencer medical supplies.
eesj die wilde ik ook al bestelleMrJ zei:Even bestelling geplaatst, kijken of het wat is.
[Link niet meer beschikbaar]
....klaas zei:

)