Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vindt triomedical als bedrijf op zich best discreet. (los van de tape dan) Maar ik had een vet asociale koerier, die mij behanlde als een of andere junk! Heb haar even verteld dat ik hier absoluut niet van gediend was en meteen met triomedical gebeld.
Kreeg een heel aardig (lees: lekker klinkende...) meid aan de telefoon die keurig excuus maakte en mij zelfs het telefoonnummer van de betreffende koerierdienst gaf! Dus vervolgens koerierdienst gebeld en verhaal gehaald bij de directeur. Hij wist wie de betreffende koerier was en beloofde haar erop aan te spreken Volgende pakketje werd overdreven vriendelijk gebracht
Ik ga altijd naar de apotheek naaldjes 1.2x38-200,0.9x38-200,2ml-200,5ml-200....
Wat ze niet hebben bestellen ze gewoon voor me,kom er al meer dan 10jaar betalen en klaar....
Begeleid nog al eens één dus moet je voorraad hebben he....
ga gewoon ff over de grens bij me grote duitse vriend hans de apotheeker kost me 30 euro per 100 slin voormij lekker dichtbij geen moeilijk gedoe aardige mensen en rijg zelfs altijd flesje alcohol erbij