Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f128/mark-rippetoes-starting-strenth-routine-93372/In het board heb ik zelf al een schema geprobeert te maken, maar als een ervarene het voor me wilt doen heb ik daar natuurlijk veel meer aan:
Ik train nu 4 maand
Ik wil gewoon lekker gespierd worden, en droog worden (zie voeding voor beginners topic)
Ik wil 4x per week, maar red dat vaak niet. 3x per week is vaste prik
Lengte 1.86 +
Gewicht 83 kilo
BF% a 20
Programma gewoon strikt volgen (zeker in het begin). Je wordt er sterk van, en als je eet word je er groot van. Jouw doelen waren "gewoon wat gespierder worden", toch? Dan bereik je dat hiermee zeker, mits een klein beetje doorzettingsvermogen.Lol.. heb net helemaal doorgelezen.. geniale humor heeft die vent, en hij heeft er ook zeker verstand van. Maar het zijn dus slechts die 10/15 oefeningen die ik per week moet uitvoeren wil ik mijn doel bereiken?
Weet datdie twee niet goed samengaan, maar als ik dit volg.. en ik let op m'n eten verbrand ik meer calorien dan ik binnenkrijg, en ik krijg ook keiveel eiwit binnen dus.. mss dat het wel degelijk mogelijk is. Gainen en afvallen. (of constant gewicht maar meer massa, dat zou hard zijn
)hey..ben al een jaartje bezig mr af en toe wel gestopt natuurlijk..mijn doelen zijn eigenlijk nu ik al een beetje massa heb ..droger worden en meer kracht krijgen ..ik heb een 3a4dagen per week beschikbaar..ik zou ook met Creatine ofzo willen beginnen ..kun je mij wat info geven met wa ik het beste zou nemen ..?In ieder geval al ZWAAR bedankt..;-)
Hoezo kan je je niet richten krachttoename en aankomen tegelijk. Er zijn genoeg mensen die veel massa EN kracht winnen met Bill Starr of Smolov.

ik wil dus eigenlijk gwn wat droger staan..kheb al wat massa en wil eens iets anders proberen ..
![]()

dus gwn 5 oefeningen vr elke spiergroep..en 4 sets 15/12/10/8 en gwn op mijn voeding letten dn ..?

eey vriend, ik was een van de eerste posters die om een schema vroegen maar ik kan hem nog steeds nergens vinden![]()