Fitness Seller

voor de beginners

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
heey maty!!!Bedankt ouwe!
Ik zal is gaan werken aan me eet patroon!
en dan is kijken of ik aan kom...
verder zal ik is gaan kijken of het werkt 1x in de week borst en biceps...
zo kan ik het allemaal ook wel goed verdelen.
hey bedankt.laterz :D
 
hey train nu bijna 2 maanden en heb nog niet een heel goed schema zou je er eentje kunnen maken ?
lengte 1.85 weeg 74kg en doel is massa. train om de dag
ps wil creatine gaan gebruiken wanneer raad je me dit aan om mee te beginnen?
 
vertel hoe lang je al traint
vertel je doel
vertel het aantal keer dat je wilt/kunt trainen

2 jaar heel wisselend soms een maand of 2 stoppen

doel = spiergroei vooral bovenkant, en beenspieren

3 dagen in de week (do,vrij,za)
 
In het board heb ik zelf al een schema geprobeert te maken, maar als een ervarene het voor me wilt doen heb ik daar natuurlijk veel meer aan:

Ik train nu 4 maand
Ik wil gewoon lekker gespierd worden, en droog worden (zie voeding voor beginners topic)
Ik wil 4x per week, maar red dat vaak niet. 3x per week is vaste prik ;)

Lengte 1.86 +
Gewicht 83 kilo
BF% a 20
 
Lol.. heb net helemaal doorgelezen.. geniale humor heeft die vent, en hij heeft er ook zeker verstand van. Maar het zijn dus slechts die 10/15 oefeningen die ik per week moet uitvoeren wil ik mijn doel bereiken?
 
Lol.. heb net helemaal doorgelezen.. geniale humor heeft die vent, en hij heeft er ook zeker verstand van. Maar het zijn dus slechts die 10/15 oefeningen die ik per week moet uitvoeren wil ik mijn doel bereiken?
Programma gewoon strikt volgen (zeker in het begin). Je wordt er sterk van, en als je eet word je er groot van. Jouw doelen waren "gewoon wat gespierder worden", toch? Dan bereik je dat hiermee zeker, mits een klein beetje doorzettingsvermogen.
 
Oke thx man, maar mijn doel is voornamelijk DROOG worden, en gespierder ;) Weet datdie twee niet goed samengaan, maar als ik dit volg.. en ik let op m'n eten verbrand ik meer calorien dan ik binnenkrijg, en ik krijg ook keiveel eiwit binnen dus.. mss dat het wel degelijk mogelijk is. Gainen en afvallen. (of constant gewicht maar meer massa, dat zou hard zijn :P)
 
hey..ben al een jaartje bezig mr af en toe wel gestopt natuurlijk..mijn doelen zijn eigenlijk nu ik al een beetje massa heb ..droger worden en meer kracht krijgen ..ik heb een 3a4dagen per week beschikbaar..ik zou ook met Creatine ofzo willen beginnen ..kun je mij wat info geven met wa ik het beste zou nemen ..?In ieder geval al ZWAAR bedankt..;-)
 
hey..ben al een jaartje bezig mr af en toe wel gestopt natuurlijk..mijn doelen zijn eigenlijk nu ik al een beetje massa heb ..droger worden en meer kracht krijgen ..ik heb een 3a4dagen per week beschikbaar..ik zou ook met Creatine ofzo willen beginnen ..kun je mij wat info geven met wa ik het beste zou nemen ..?In ieder geval al ZWAAR bedankt..;-)

concentreer je op 1 doel.

of afvallen
of aankomen
of krachttoename


geloof me mijn grootste beginnersfout was 2 doelen tegelijk proberen te bereieken.

hierdoor kwam ik geen ene steek verder in beide richtingen niet.

creatine zou ik nie gebruiken om droog te worden

dus laat me weten. wat is belangrijker.....droog worden of krachttoename?



en wat zijn je stats nu?




foto's van je hele lichaam is het beste dus ook benen
 
Hoezo kan je je niet richten krachttoename en aankomen tegelijk. Er zijn genoeg mensen die veel massa EN kracht winnen met Bill Starr of Smolov.
 
momenteel droog worden eigenlijk..ik ben een 1m68 en weeg 68 kilo..is het goed dat die foto 's gwn op mijn profiel staan of moet ik die echt doorsturen..voor mij is het gelijk..:D
 
Hoezo kan je je niet richten krachttoename en aankomen tegelijk. Er zijn genoeg mensen die veel massa EN kracht winnen met Bill Starr of Smolov.

ja sorry.....dat kan idd ;)

ik bedoel cutten en krachtwinst
of cutten en spierwinst

dat kan misschien wel maar gaat niet goed samen
 
ik wil dus eigenlijk gwn wat droger staan..:D kheb al wat massa en wil eens iets anders proberen ..:D
 
ik wil dus eigenlijk gwn wat droger staan..:D kheb al wat massa en wil eens iets anders proberen ..:D

gewoon blijven trainen als je nu doet, alleen je voeding aanpassen [lees: even kijkje nemen in voedingssectie ;)
 
dus gwn 5 oefeningen vr elke spiergroep..en 4 sets 15/12/10/8 en gwn op mijn voeding letten dn ..?
 
dus gwn 5 oefeningen vr elke spiergroep..en 4 sets 15/12/10/8 en gwn op mijn voeding letten dn ..?

als jij daar al lekker spiermassa op gekregen hebt moet je dat zeker doen :)
 
Hey ik ben net nieuw op dit forum, dus moet nog ff alles uitpluizen. Maar dit topic trok meteen mijn aandacht aangezien ik nog opzoek ben naar een schema!:)

Info:

Duur: Ik train 6 maanden nu
Doel: Spieren kweken, en dan niet ontzettend groot worden (geen bodybuild formaat, maar meer een Men's Health cover idee).
Hoevaak: Ik kan sowieso 3x per week trainen (tijdsduur maakt niet uit)

Info over mijzelf:

Ik ben 1,89m, 84kg, vetpercentage van 16,5%.

Alvast bedankt!:D
 
Laatst bewerkt:
eey vriend, ik was een van de eerste posters die om een schema vroegen maar ik kan hem nog steeds nergens vinden :(
 
eey vriend, ik was een van de eerste posters die om een schema vroegen maar ik kan hem nog steeds nergens vinden :(

ik weet niet wat jij verstaat onder: als 1 van de eerste.
heb het hele begin doorgezicht en kan niks over je vinden :(

zou je hier nog eens willen posten wat je toen gepost hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven