AndroidHealthClinic

voor de personen die niet geloofden in 20 reps

  • Topic starter jams
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 3K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Je hebt bij deze bewezen dat er minstens één prof bodybuilder is die naar eigen zeggen 20 reps doet in de cut.

dat is ook het enige dat ij wou bewijzen. goed slecht laat ik in het midden.
 
dat is ook het enige dat ij wou bewijzen. goed slecht laat ik in het midden.

Ik haat dat soort uitspraken, vooral over het internet. Dooddoenders.

Al eens 10 weken op 20 reps getraind? Zo nee, kun jij dit helemaal niet uitmaken.

picard-facepalm.jpg
 
Ik haat dat soort uitspraken, vooral over het internet. Dooddoenders.

als je wilt dat ik je hetzelfde voor je neus zeg moet je maar is naar brussel komen;)

snap niet wat er mis is met men uitspraak?
 
Jezus wat een onzin weer.

Dat zijn 'Powerlifting achtergrond' geholpen heeft met een dikkere rug, bla bla. Alsof je 1; specifiek kan trainen op 'dikte' van een spier, en 2; ga dan lekker allemaal powerliften + cutten.

Plus hij heeft nog steeds geen reden aangegeven waarom 20 reps zogenaamd goed zijn.

Volgens mij probeert hij iedereen te neppen of een beetje interessant over te komen.
 
Jezus wat een onzin weer.

Dat zijn 'Powerlifting achtergrond' geholpen heeft met een dikkere rug, bla bla. Alsof je 1; specifiek kan trainen op 'dikte' van een spier, en 2; ga dan lekker allemaal powerliften + cutten.

Plus hij heeft nog steeds geen reden aangegeven waarom 20 reps zogenaamd goed zijn.

Volgens mij probeert hij iedereen te neppen of een beetje interessant over te komen.

daar gaat de post helemaal niet op:d
 
Misschien niet, maar het boeit mij weinig of ze zo trainen. Het boeit mij meer waarom ze zo zouden trainen.
 
Misschien niet, maar het boeit mij weinig of ze zo trainen. Het boeit mij meer waarom ze zo zouden trainen.

zoals gezegd probeer het zelf is uit. ikzelf doe nu 15 reps voor bovenlchaam en 20 voor benen. en ben al 6.5kg afgevallen op 4 weken;)
 
En persoonlijk train en groei ik beter op 6 à 8 rep range.

Nu gaan jullie allemaal deze methode geloven. Waarom? Omdat ik dat zeg!
 
zoals gezegd probeer het zelf is uit. ikzelf doe nu 15 reps voor bovenlchaam en 20 voor benen. en ben al 6.5kg afgevallen op 4 weken;)

Dan kan je beter wat meer cardio doen ipv je training verslappen om wat meer kcals te verbranden.
 
Dan kan je beter wat meer cardio doen ipv je training verslappen om wat meer kcals te verbranden.

vind ik persoonlijk niet. ik heb altijd al beter gereageerd op volume dan opz ware gewichten. en ik ben niet echt een cardio fan. het werkt voor mij dus why change it?

Ik ga niet in op elke onzinnige en debiele claim.

daar ben je nu anders wel goed mee bezig
 
dat is ook het enige dat ij wou bewijzen. goed slecht laat ik in het midden.

Jezus wat een onzin weer.

Dat zijn 'Powerlifting achtergrond' geholpen heeft met een dikkere rug, bla bla. Alsof je 1; specifiek kan trainen op 'dikte' van een spier, en 2; ga dan lekker allemaal powerliften + cutten.
'De rug' is dan ook niet één spier. Dikte van de rug wil zeggen dikke traps/rhomboids. Niet ongewoon bij powerlifters.
 
Ok, dat wist ik. Waarom zegt hij dat dan niet gewoon?
 
Vooral waarde hechten aan uitspraken van pro's die 10x betere genen hebben en 10x meer anabole hormonen in hun lijf hebben ;)

Als zij naar een dumbbell kijken groeien ze al bij wijze van spreken. Als je optimaal wilt trainen ga je zelden of nooit 20 reps moeten doen.
 
Ik doe vaak genoeg 20 reps, werkt soms beter dan 5x5. Snap niet waarom hier zoveel over gediscussieerd wordt, gewoon doen wat voor jou werkt?
 
Vooral waarde hechten aan uitspraken van pro's die 10x betere genen hebben en 10x meer anabole hormonen in hun lijf hebben ;)

Als zij naar een dumbbell kijken groeien ze al bij wijze van spreken. Als je optimaal wilt trainen ga je zelden of nooit 20 reps moeten doen.

zoals eerder gezegd daar gaat de discussie niet om.
 
vind ik persoonlijk niet. ik heb altijd al beter gereageerd op volume dan opz ware gewichten. en ik ben niet echt een cardio fan. het werkt voor mij dus why change it?

ik betwijfel of je daadwerkelijk wel eens een goede cut hebt geprobeerd met een goed doordacht dieet en een verantwoord cardio programma.
 
Back
Naar boven