AndroidHealthClinic

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Met hardcore wordt al geen fl**ker verdiend door hardwerkende producers die er nauwelijks van rond komen, gaan jullie het nog erger verzieken door er mp3'tjes van te maken, echte liefhebbers zie ik wel...

Met hardcore wordt al geen fl**ker verdiend door hardwerkende producers die er nauwelijks van rond komen, gaan jullie het nog erger verzieken door er mp3'tjes van te maken, echte liefhebbers zie ik wel...

Wat zeg jij nou?
Je hebt blijkbaar geen idee wat die gasten voor een uurtje draaien vangen.

Masters bleek toch nog best leuk

wat is deze gast bruut zeg!!

en akira & drokz niet te vergeten... :D

ja was goed te doen :haha:

MastersofHardcoreDesignTheFuture.jpg

Masters of Hardcore 27 - Design The Future_2CD

Code:
MOH CD 1
01. Catscan - The design (Official Masters of Hardcore anthem)
02. Unnatural selection & Cik - Day of Judgement (Ophidians mainstage mix)
03. Tommyknocker - Crimininal
04. Outblast & Angerfist - The dominators 2009 refix
05. Dj D vs Nitrogenetics - Melodic art
06. Raw saints - Freaky shit
07. The Wishmaster & Promo - Silence surrounds me
08. Re-Stye - Asskicked
09. Nexes - The sign
10. Tomcat & Rudeboy - Pull the strings
11. Tha Playah & Evil Activities - Imperial
12. Hellsystem - Mad pimp
13. Divato - Raw'n louder (T-Junction remix)
14. Meccano twins - Unnecessary sacrifice
15. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Straightbackward VIP)
16. Angerfist - Take u back (Dj Damage remix)
17. Negative A & Counterfeit - The Gift
18. The Genesis Projection - World Grid

MOH CD 2
01. Korsakoff - Daydream
02. Promo - **** that mashup
03. Amnesys - Raw generation
04. Dj D - Brutal
05. Predator & Angerfist - Legend
06. Nico & Tetta - Untouchables
07. Nexes - My music
08. Neophyte vs The Stunned Guys - The soul collector
09. Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I am remix)
10. D-Passion - This is the day
11. The Hitmen feat. Mike Redman - Bang Your Head Again
12. Re-Style - Sacrifice (Dr.Z-Vago remix)
13. Dione - Having fun
14. Tomcat & Rudeboy - Corruption
15. Javi Boss - Pression
16. Hellsystem - Undercover
17. Despairful Tomorrow - And Hell Followed (Crucifier Remix)
18. Tymon vs Negative A - Extrasensory perception
http://www.filefactory.com/file/af4142h/n/Masters_of_Hardcore_-_Design_The_Future_2CD_RMW_part1_rar
http://www.filefactory.com/file/af41f2d/n/Masters_of_Hardcore_-_Design_The_Future_2CD_RMW_part2_rar

moh cd werkt niet om te downloaden
krijg steeds dit

''Sorry, there are currently no free download slots available on this server.

Please try again later, or you can upgrade to FileFactory Premium below for instant access.''

maaaar zekerr bedankkt voor de cd gozerr!

vaker refreshen ;) ik download hem nu :) Trouwens wel ****ing snel die release zeg... ik ben nog steeeds niet bijgekomen of de CD ligt er al...!!

Fijne vent, even een kanttekening, ik vel mijn oordeel over een mp3, en als die mij bevalt koop ik de plaat en neem dan vaak nog een zooitje extra mee voor de heb. En idd, wat die gasten vragen voor een uurtje hobby'en is best veel.

Hier spreekt iemand met ervaring jongens..! Klaarblijkelijk heeft deze persoon niet de kleinste moeite genomen zich te verdiepen in de materie.
In 2008 is gebleken dat het kopen van informatiedragers met daarop 'originele' muziek is toegenomen ten opzichte van 2007. Ergo; de muziekindustrie, en met name de 'underground' industrie, is erop vooruit gegaan.
Verklaring voor dit fenomeen is vrij simpel. Mensen donwloaden eerst muziek om een goed beeld te krijgen van de plaat. Vindt men de plaat na enige tijd nog steeds goed, dan wordt er besloten om de plaat aan te schaffen.
Als ik even voor mijzelf mag spreken; de hoeveelheid muziek (lees: artiesten) die in via onder andere dit forum en haar gebruikers heb leren kennen is verschrikkelijk veel. Hoevaak ik richting platenboer ren om weer een nieuwe 'underground' (lees: niet verschenen op de MOH-cd reeks) plaat op te halen, is niet meer te tellen.. En ik denk dat dat voor veel mensen hier geldt, maar daar kan ik mij uiteraard in vergissen.

Eindconclusie van mij luidt; je heb de klok horen luidden, maar je hebt geen flauw benul waar de klepel hangt.. Open een discussie op Partyflock ofzo, maar begin dit forum niet te verzieken met zinloos & vervelend gezwets.

Bedankt..!

Fijne vent, even een kanttekening, ik vel mijn oordeel over een mp3, en als die mij bevalt koop ik de plaat en neem dan vaak nog een zooitje extra mee voor de heb. En idd, wat die gasten vragen voor een uurtje hobby'en is best veel.

Zeker wat de grotere namen verdienen dat is echt veel.
Ik weet dat bv de Darkraver in de gulden tijd al 1500 a 2000 gulden per uur verdienden op grote feesten.
Dus wat zal dat nu inmiddels wel niet zijn.

volgens mij krijgt gregor salto in de house scene al voor een uurtje draaien 5000-6000 euro:)

Ik wilde er geen discussie van maken hoor. Maar als je het over klokken, klepels, ervaring ed. wilt gaan hebben denk ik toch dat ik het ga winnen. Ik heb zelf alvast een aardig pensioentje op weten te bouwen met de productie van (underground) muziek, maar dan wel met bloed, zweet en tranen. Voor mensen die een vrouw en kind thuis hebben is het niet altijd mogelijk om 2 keer per week naar de andere kant van het land te rijden om midden in de nacht op een feest te staan, dan is het gewoon keihard werken. Met de gemiddelde hardcore plaat wordt zo'n 300 euro verdiend en dit zit hem nagenoeg allemaal in de verkoop van verzamel-cd's. Als ik dan op een forum kom waar deze cd's in grote getalen illegaal te downloaden zijn, dan kan ik het niet laten er wat van te zeggen.

Mensen die een paar tracks downloaden omdat ze geen platen kopen, ok. En misschien dat dit mede bijdraagt aan de stijging in de verkoop van cd's, maar de waarheid is: dit is onmogelijk met zekerheid te zeggen. In de muziek heb je altijd te maken met pieken en dalen en dat kan van oneindig veel factoren afhangen. En daar heb je je klepel. Mijn theorie: hoe slechter het gaat in de wereld, hoe meer mensen er neigen naar een sT als hardcore, als uitlaatklep. Maar ja, wie ben ik?

In ieder geval, ik denk sowieso niet dat het gratis beschikbaar stellen van complete verzamel cd's iets positiefs bijdraagt aan de scene, integendeel.

Enne, muziek, hoort dat sowieso niet op Partyflock thuis, ipv een bodybuilding forum?

Verder zal ik er niets meer over zeggen en ik zal het ook niet doorvertellen.

Ik wilde er geen discussie van maken hoor. Maar als je het over klokken, klepels, ervaring ed. wilt gaan hebben denk ik toch dat ik het ga winnen. Ik heb zelf alvast een aardig pensioentje op weten te bouwen met de productie van (underground) muziek, maar dan wel met bloed, zweet en tranen. Voor mensen die een vrouw en kind thuis hebben is het niet altijd mogelijk om 2 keer per week naar de andere kant van het land te rijden om midden in de nacht op een feest te staan, dan is het gewoon keihard werken. Met de gemiddelde hardcore plaat wordt zo'n 300 euro verdiend en dit zit hem nagenoeg allemaal in de verkoop van verzamel-cd's. Als ik dan op een forum kom waar deze cd's in grote getalen illegaal te downloaden zijn, dan kan ik het niet laten er wat van te zeggen.

Mensen die een paar tracks downloaden omdat ze geen platen kopen, ok. En misschien dat dit mede bijdraagt aan de stijging in de verkoop van cd's, maar de waarheid is: dit is onmogelijk met zekerheid te zeggen. In de muziek heb je altijd te maken met pieken en dalen en dat kan van oneindig veel factoren afhangen. En daar heb je je klepel. Mijn theorie: hoe slechter het gaat in de wereld, hoe meer mensen er neigen naar een sT als hardcore, als uitlaatklep. Maar ja, wie ben ik?

In ieder geval, ik denk sowieso niet dat het gratis beschikbaar stellen van complete verzamel cd's iets positiefs bijdraagt aan de scene, integendeel.

Enne, muziek, hoort dat sowieso niet op Partyflock thuis, ipv een bodybuilding forum?

Verder zal ik er niets meer over zeggen en ik zal het ook niet doorvertellen.

300 euro voor een vinyl?
Ok als jij het zegt :rolleyes:
Ik heb zelf voor een grote vinyl distributeur en party organisatie gewerkt dus weet dat het wel iets anders ligt.
Maar dat doet er verder niet toe.
Jou mening is anders als die van die mensen hier en dat is best.

Alex B @ Q-Base 2008

Code:
Length: 01:37:22 min.
Filetype: 96 kbit MP3

Tracklist
Code:
01. Meccano Twins - Domin-Hated
02. Max E-Crew ft. Miro - Cutmasters (Metalware Remix By Miro)
03. Miro - Shinning
04. Armageddon Project - The Punishment Due
05. Armageddon Project - Floatin' In Acheron
06. Art Of Fighters - Redemption
07. Buzz Fuzz - Jealousy (Is A Motherf#cker) (Promo Remix)
08. Promo ft. Mc Ruffian - World's Greatest Back To '97 Mix
09. Promo & Trickstyle - What U Want
10. ID
11. Catscan - WOIII
12. Masters of Ceremony - Bottoms up
13. Rave Creator & The Mover - Atmos-Fear (Catscan Rmx)
14. Alex B & T-Junction - I Declare war
15. Tommyknocker - Showtime
16. Amnesys - Worldwide Crisis
17. Promo - My Underground Madness
18. Mad Dog - Dangerous
19. Nosferatu - The Desolate One
20. Alex B & Promo - Bij Gebrek Aan Beter
21. Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
22. Evil Activities & DJ Panic - Never Fall Asleep
23. D-Passion & Alex B - De Wereld Draait Door
25. Promo - Phreak Ya Speaka
26. Tommyknocker - Learn From The Pain
27. T-Junction & Alex B - Gangster Mentality

ZIPPY AND MEGAUPLOAD:

http://www14.zippyshare.com/v/78608212/file.html
[Link niet meer beschikbaar]

Omi @ Murciacore (28-02-2009)

Code:
Hardcore
Length: 00.55.55 min.
Filetype: 256 kbit MP3

More info:
NEW!!!!!! this does not disappoint!!!!!!!

Tracklist
MURCIACORE - Tracklist sesion of Omi of PARANOIZZ RECORDS ,and 9 new tracks.

Code:
01.Omi feat. Feroide - The Bourne Supremacy(new)
02.Enheas & Omi - Die To Live
03.Omi - Emerging from the surface(preview)
04.Enheas - New Era(new)
05.Omi - Arena D(preview)
06.Enheas - The invincible fleet(new)
07.Sudden Death - Tears in rain
08.Maker Dj vs Russian Roulette - Underrated
09.Omi - Daoc(murciacore)(new)
10.Enheas - Facebreaker(new)
11.Omi - All Systems Activated
12.OMI - The hell
13.Hardcoreman - We born ultraviolents
14.Enheas - Silence
15.Omi - Play Together
16.Omi - Productions(preview)
17.Enheas - Prototype 1.0(new)

iTS A SET BUT THE TRACKS ARE SPLITTED;)

[Link niet meer beschikbaar] \Amnesys_-_Elevation-(TRAX0079)-WEB-2009-Homely

DJ_Juanma-Remember_My_Name__CRMX109_-Vinyl-2009-NRG

[Link niet meer beschikbaar] Dione-Really_Insane-(MRV116)-WEB-2009-1KING

[Link niet meer beschikbaar] CBroken_Rules_-_Dirt_Box-(SF002)-WEB-2009-Homely.rar
[Link niet meer beschikbaar] CFrazzbass_Vs_The_Sickest_Squad_-_Videogame_EP-(NOISTORM11)-WEB-2009-Homely.rar
[Link niet meer beschikbaar] CVA_-_Digital_Mayhem_Volume_2_The_Americore_Revenge-(HKD002)-WEB-2008-Homely.rar
[Link niet meer beschikbaar] VA-Traxtorm_At_Pont_Aeri-CD-2008-tommyrulez.rar
[Link niet meer beschikbaar] (04-03-09) D-Passion @ Hardhouse Generation (Fresh FM)-www.harderstylez.com.zip

DJ_Palas-Vol_4_Madworld__NEW065MX_-Vinyl-2009-NRG

Code:
{Release} [.:        DJ Palas  - Vol 4 Madworld (NEW065MX)        :.]        ▓****
    ▓****         {Artist}  [.: DJ Palas                                            :.]        ****▓
    ▓***▓         {Album}   [.: Vol 4 Madworld (NEW065MX)                           :.]        ▓***▓
       ****▓            {Quality} [.: VBR kbps / 44.1kHz / Joint-Stereo  .:]                ▓****
         *****                     {Ripper}  [.: F34R the NRG !! :.]                      *****
           *****                   {Style}   [.: Hardcore        :.]                    *****
          ▓***▓                    {Date}    [.: 07-03-2009      :.]                     ▓***▓
        ▓****                      {Year}    [.: 2009         :.]                         ****▓
       ****▓                       {Grabber} [.: EAC          :.]                          ▓****
      ▓***▓                        {Encoder} [.: LAME Encoder :.]                           ▓***▓
        ****▓                                                                             ▓****
         *▀▀▀*  ▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄  *▀▀▀*
          ****▓                                                                         ▓****
           ****▓                * N R G * Never Released Group * N R G *               ▓****                                                    ▓****
          ****▓                                                                         ▓****
         *▀▀▀*  ▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄  *▀▀▀*
         ****▓  {Songs}   [.: 03        :.]   {Source}       [.: Vinyl             :.]   ▓****
          ****▓ {Size}    [.: 23,6 MB   :.]   {Catalog No.}  [.: n/a               :.]  ▓****
         ****▓  {Type}    [.: Maxi      :.]   {Release No.}  [.: 1662              :.]   ▓****
         ****▓                                                                           ▓****
          *▀▀▀* ▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄ *▀▀▀*
         ****▓                                                                           ▓****
          ****▓    H A R D D A N C E  &  C L A S S I C  T R A N C E  R E L E A S E S    ▓****
          *▀▀▀* ▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄  ▄  ▄▄▄▄▄ *▀▀▀*
           ****▓                                                                       ▓****
            ****▓                     T r a c k l i s t i n g                         ▓****
             ****▓                                                                  ▓****
              ****▓   01.A - Madworld                                   [05:14]    ▓****
              ****▓   02.B1 - **** The Sexy People                      [05:10]    ▓****
              ****▓   03.B2 - Rasputin (Remix)                          [05:29]    ▓****
             ****▓                                                      -------     ▓****
             ***▓                                                       15:53 min    ▓***
              ***▓                                                       23,6 MB    ▓***
               ***▓                                                                ▓***

***▓                                                            ▓

Piramide_The_Global_Music-Apologize__NEW067MX_-Vinyl-2009-NRG
Code:
              ▓*          ▀    ▀**     -  N   R   G  -      **▀    ▀          *▓
                  ▀*▄               ▀*▄                          ▄*▀               ▄*▀
                 ▄*▓▓               ▀*▄         presents         ▄*▀               ▓▓*▄
               ▄***▀                ▄▄▄▄▄▄▄▄▀              ▀▄▄▄▄▄▄▄▄                ▀***▄
   ▄****▄▄▄▄▄▄▄▄▀  ▄  ▄                                                          ▄  ▄  ▀▄▄▄▄▄▄▄▄****▄
    ▓***▓  ▀*▓▀   ▀▓▀                                                              ▀▓▀   ▀▓*▀  ▓***▓
    ****▓         {Release} [.:  Piramide The Global Music  - Apologize (NEW067MX)  :.]        ▓****
    ▓****         {Artist}  [.: Piramide The Global Music                           :.]        ****▓
    ▓***▓         {Album}   [.: Apologize (NEW067MX)                                :.]        ▓***▓
       ****▓            {Quality} [.: VBR kbps / 44.1kHz / Joint-Stereo  .:]                ▓****
         *****                     {Ripper}  [.: F34R the NRG !! :.]                      *****
           *****                   {Style}   [.: Hardcore        :.]                    *****
          ▓***▓                    {Date}    [.: 07-03-2009      :.]                     ▓***▓
        ▓****                      {Year}    [.: 2009         :.]                         ****▓
       ****▓                       {Grabber} [.: EAC          :.]                          ▓****
      ▓***▓                        {Encoder} [.: LAME Encoder :.]                           ▓***▓
        ****▓                                                                             ▓****
           ****▓                * N R G * Never Released Group * N R G *               ▓****                                                    ▓****
         ****▓  {Songs}   [.: 03        :.]   {Source}       [.: Vinyl             :.]   ▓****
          ****▓ {Size}    [.: 28,9 MB   :.]   {Catalog No.}  [.: n/a               :.]  ▓****
         ****▓  {Type}    [.: Maxi      :.]   {Release No.}  [.: 1664              :.]   ▓****
          ****▓    H A R D D A N C E  &  C L A S S I C  T R A N C E  R E L E A S E S    ▓****
           ****▓                                                                       ▓****
            ****▓                     T r a c k l i s t i n g                         ▓****
             ****▓                                                                  ▓****
              ****▓   01.A - Apologize                                  [07:08]    ▓****
              ****▓   02.B1 - To Presure                                [05:02]    ▓****
              ****▓   03.B2 - Machupichu                                [05:25]    ▓****
             ****▓                                                      -------     ▓****
             ***▓                                                       17:35 min    ▓***
              ***▓                                                       28,9 MB

[0903] SRB_-_The_Fifth_Booster-Vinyl-2009-QMI
Code:
  Artist...:   SRB
  Title....:   The Fifth Booster

Label....:   This is Terror
  Genre....:   Hardcore
  Quality..:   VBR kbit/ 44,1 kHz
  Source...:   Vinyl
  Ripdate..:   Mar-05-2009
  Encoder..:   LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
  Tracks...:   06

Tracklist:

01.Dione - ****in Sacrilege         04:28
  (Srb Remix)
  02.Srb - Loud Noises                04:19
  03.Srb - Rocket Power               03:37
  04.Srb - Real Hardcore Shit         03:49
  05.Srb - Say Yes Go                 03:49
  06.Srb - Psychopathic Booster       04:44

32,0 MB

VA_-_Hardcore_Made_In_Germany_Volume_2-2CD-2009-Homely