Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

MastersofHardcoreDesignTheFuture.jpg

Masters of Hardcore 27 - Design The Future_2CD

Code:
MOH CD 1
01. Catscan - The design (Official Masters of Hardcore anthem)
02. Unnatural selection & Cik - Day of Judgement (Ophidians mainstage mix)
03. Tommyknocker - Crimininal
04. Outblast & Angerfist - The dominators 2009 refix
05. Dj D vs Nitrogenetics - Melodic art
06. Raw saints - Freaky shit
07. The Wishmaster & Promo - Silence surrounds me
08. Re-Stye - Asskicked
09. Nexes - The sign
10. Tomcat & Rudeboy - Pull the strings
11. Tha Playah & Evil Activities - Imperial
12. Hellsystem - Mad pimp
13. Divato - Raw'n louder (T-Junction remix)
14. Meccano twins - Unnecessary sacrifice
15. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Straightbackward VIP)
16. Angerfist - Take u back (Dj Damage remix)
17. Negative A & Counterfeit - The Gift
18. The Genesis Projection - World Grid

MOH CD 2
01. Korsakoff - Daydream
02. Promo - **** that mashup
03. Amnesys - Raw generation
04. Dj D - Brutal
05. Predator & Angerfist - Legend
06. Nico & Tetta - Untouchables
07. Nexes - My music
08. Neophyte vs The Stunned Guys - The soul collector
09. Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I am remix)
10. D-Passion - This is the day
11. The Hitmen feat. Mike Redman - Bang Your Head Again
12. Re-Style - Sacrifice (Dr.Z-Vago remix)
13. Dione - Having fun
14. Tomcat & Rudeboy - Corruption
15. Javi Boss - Pression
16. Hellsystem - Undercover
17. Despairful Tomorrow - And Hell Followed (Crucifier Remix)
18. Tymon vs Negative A - Extrasensory perception
http://www.filefactory.com/file/af4142h/n/Masters_of_Hardcore_-_Design_The_Future_2CD_RMW_part1_rar
http://www.filefactory.com/file/af41f2d/n/Masters_of_Hardcore_-_Design_The_Future_2CD_RMW_part2_rar

ZIPPY LINKS
VA_-_Masters_Of_Hardcore_Chapter_XXVII_2CD_2009.part3.rar
VA_-_Masters_Of_Hardcore_Chapter_XXVII_2CD_2009.part2.rar
VA_-_Masters_Of_Hardcore_Chapter_XXVII_2CD_2009.part1.rar

FEAR FM HARDCORE TOP 40 MARCH 2009

Code:
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
                       FearFm Hardcore Top 40 2009 03 Maart
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
                   _______ _______  ______ _____ __   _  _____ 
                   |  |  | |_____| |_____/   |   | \  | |     |
                   |  |  | |     | |    \_ __|__ |  \_| |_____|

..jjtt,,..fftt..                                
                          ;;;;DDWWDDLLffttGG####LLiitt;;                        
                  ..ttff;;;;KKWWWW####WWKK########WWffLLffii                    
                ttWWEEWWffiiKKGGjjKKWW##DD##WWjjLLDDjjjjWWDDKKii                
              LLWW##KKGGttjjGGEEWWLLLLKKLLGGLLWWEEffffttGGKKWWWWLL..            
            DD##LL;;tt  ..LL    ..KK##GGLL####;;    LLtt  tt;;jj##KK..          
          ff##GG;;  LLjjttGG..    ..DDWWWWDD..    ..GGiijjGG..;;GG##DD          
        iiWWWW..ffLLjj,,iiWWGG  ,,ttGGLLDDGGtt;;  ffKKii;;ttLLff  EEWWtt        
        DD##LL  GG::  ttWWKKDDLLGGWWDD,,iiKKWWGGGGDDKKKKff  ..DD  ff##DD        
        EE##iiiitt    LL##WWEEEELLLLffKKLLGGLLLLDDKKWW##LL    ;;jjii##DD        
        GG##  EE..      ;;  EELLttWWWWWW##WWWWLLLLEE  ;;..      KK  KKGG        
        WWWW,,GG            tt##iiWW##KKWWWW##GG##ii            GG..KKWW        
        KK##iiLL              KKffEEKKKK##DDEEffKK              GGtt##DD        
        ff##LLtt              LLttii;;ttff;;iiGGGG              ffjj##tt        
        ..WWWW;;..            ii;;..        ..DDtt            ;;ttKKKK..        
          iiKKGGff              ;;            GG..            LLLLEE;;          
            tt##KKtt          ;;DDtt..    ..iiKK..          iiKKWWii            
              iiKKEEtt          KK##tt;;::ii##KK          iiGGEE;;              
                ;;DDEEtt..      tt####WWKK####ii      ..;;GGGG..                
                    ;;ffGGii      LL####KKKKLL      iiGGtt;;                    
                        ..iiiitt..  iiDDDD::  ..iiiiii..                       

Info
Type.................: Music
Posted by............: Marinos
Posted on............: 6-3-2009
Year.................: 2009
Genre................: Hardcore
Number of Songs......: 40
Audio Format.........: Mp3
Bitrate..............: 192 - VBR

Release Notes
01 Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice
02 Hellsystem - Mad Pimp
03 Catscan - The Design
04 Endymion & Nosferatu - Act Of God
05 D-passion - This Is The Day
06 Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins Vip)
07 Dione - Really Insane
08 Nico & Tetta - Gangsta & Gangsta
09 DJ D vs. Nitrogenetics - Melodic Art
10 Nexes - The Sign
11 Na-goyah - Going Down
12 Triax - Stronger Than Ever
13 Miss Hysteria - Interstellar
14 DJ D - Brutal
15 Neophyte vs. The Stunned Guys - The Soul Collector
16 Roland & Sherman - Jonge Edammer
17 Hellsystem - Undercover
18 Dione - Having Fun
19 Nitrogenetics - Rise & Shine
20 D-passion - Infection
21 The Genesis Projection - Three ****ing Seconds
22 Nico & Tetta - Untouchables
23 Miss Hysteria - Particle Physics
24 Triax - Bioshocked
25 D-passion - Realism (Promo Remix)
26 Dione - Party Ur Ass Off
27 Unnatural Selection & Cik - Day Of Judgement (Ophidian's Mainstage Remix)
28 Na-goyah - Put It On
29 Nexes - My Music
30 Source Code - I'm Not A Number (Headbanger Remix)
31 Promo - Different Breed Of Men (Meccano Twins Remix)
32 The Illuminati - Near Death Experiences
33 DJ D vs. DJ Piwi - Destiny
34 Miss Hysteria - Escape
35 Dr. Z-vago - Hate Me
36 Headbanger - Evil Never Dies (Partyraiser Remix)
37 The Genesis Projection - World Grid
38 Promo - Time To Shine
39 Negative A & Tymon - Methods Of Madness
40 D-passion & Alex B - Plat & Voorspelbaar

BTW the tracks are splitted already !

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb nooit bij een platenmaatschappij gewerkt, ben geen heftige DJ en heb daarom dus ook geen flauw benul wat je met wat opbrengt etc., maar het was mij toch wel duidelijk als DJ bent in een "aparte" scene als de hardcore scene, je niet rond kan komen. Maar ach.

Als we het trouwens dan toch over Partyflock hebben, en de gezellige mood er weer in moet komen ;) check dit verslag over Masters of Hardcore van zaterdag. Je lacht je dood!

http://partyflock.nl/report/11214.html

Noize Suppressor @ Hard Attack SlamFM [07-03-2009]

Code:
Length: 01:02:25
type: 128 kbit
info
Interview with Tha Noize Suppressor

Tracklist

Code:
Noize Suppressor - Hardcore Junky
Noize Suppressor - Bone Chrusher
(interview)
Noize Suppressor - Chronicles
Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
(interview)
Noize Suppressor - Party MFs
Nooize Suppressor - Holes In Your Chest (ft. MC Mouth Of Madness)
(interview)
Noize Suppressor - Lost S T F Y
Noize Suppressor - Fingherz
(interview)
Noize Suppressor - Wash Machine
Mad Dog - Welcome Down

http://www13.zippyshare.com/v/52185508/file.html

Ik heb nooit bij een platenmaatschappij gewerkt, ben geen heftige DJ en heb daarom dus ook geen flauw benul wat je met wat opbrengt etc., maar het was mij toch wel duidelijk als DJ bent in een "aparte" scene als de hardcore scene, je niet rond kan komen. Maar ach.

Als we het trouwens dan toch over Partyflock hebben, en de gezellige mood er weer in moet komen ;) check dit verslag over Masters of Hardcore van zaterdag. Je lacht je dood!

I'm... Speechless...:no: Dit kán niet serieus zijn...!:D

Ja die had ik ook gelezen helemaal gek.
Een beetje zeiken dat de muziek te hard was en geen jump.
WTF doe je dan op zo feest??
Maar ja het zal wel goed zijn :D

Ik wilde er geen discussie van maken hoor. Maar als je het over klokken, klepels, ervaring ed. wilt gaan hebben denk ik toch dat ik het ga winnen. Ik heb zelf alvast een aardig pensioentje op weten te bouwen met de productie van (underground) muziek, maar dan wel met bloed, zweet en tranen. Voor mensen die een vrouw en kind thuis hebben is het niet altijd mogelijk om 2 keer per week naar de andere kant van het land te rijden om midden in de nacht op een feest te staan, dan is het gewoon keihard werken. Met de gemiddelde hardcore plaat wordt zo'n 300 euro verdiend en dit zit hem nagenoeg allemaal in de verkoop van verzamel-cd's. Als ik dan op een forum kom waar deze cd's in grote getalen illegaal te downloaden zijn, dan kan ik het niet laten er wat van te zeggen.

Mensen die een paar tracks downloaden omdat ze geen platen kopen, ok. En misschien dat dit mede bijdraagt aan de stijging in de verkoop van cd's, maar de waarheid is: dit is onmogelijk met zekerheid te zeggen. In de muziek heb je altijd te maken met pieken en dalen en dat kan van oneindig veel factoren afhangen. En daar heb je je klepel. Mijn theorie: hoe slechter het gaat in de wereld, hoe meer mensen er neigen naar een sT als hardcore, als uitlaatklep. Maar ja, wie ben ik?

In ieder geval, ik denk sowieso niet dat het gratis beschikbaar stellen van complete verzamel cd's iets positiefs bijdraagt aan de scene, integendeel.

Enne, muziek, hoort dat sowieso niet op Partyflock thuis, ipv een bodybuilding forum?

Verder zal ik er niets meer over zeggen en ik zal het ook niet doorvertellen.

ff een paar dingen die mij door het hoofd gaan.

- als je 300 euro per plaat verdient , is dat iets wat je als artiest hebt afgesproken met degene bij wie je onder contract staat.
dit heeft in eerste instantie niets te maken met het verschijnen van verzamel cd's , aangezien je daar een klein percentage van krijgt als inkomsten.

- ten tweede varieert je gage per optreden , en dat is iets wat te maken heeft met vraag en aanbod.

- ten derde vind ik dat de platenmaatschappijen te weinig doen om nieuw talent een kans te bieden (meestal met het excuses dat er te veel gedownload wordt)

tenslotte is moh een cd naam die al blind gekocht wordt door alle jeugd van 14 die denkt gabber te moeten zijn , laat staan door de rest van hardcore nederland.
bovendien muziek nog steeds een uitlaatklep en is de cd industrie nog steeds industrie , jammer genoeg gaat dat nog steeds niet samen.

Jongens, kan iemand al iets zeggen over Masters of Hardcore Pole Posititon - Round 2? Ik begrijp dat het op 7 november is?? Ik heb in de TT-Hallen trouwens wel zo hard genoten dat ik zeker weet dat ik er weer bij ga zijn!

Jongens, kan iemand al iets zeggen over Masters of Hardcore Pole Posititon - Round 2? Ik begrijp dat het op 7 november is?? Ik heb in de TT-Hallen trouwens wel zo hard genoten dat ik zeker weet dat ik er weer bij ga zijn!

http://partyflock.nl/party/146008:Masters_Of_Hardcore.html

tja 7 november in TT-hallen
meer is er ook niet bekend ik weet niet wat je wil weten :P
line up duurt nog wel wat maanden

ik weet niet of ik daar aanwezig ben
eerst festival seizoen :D
Nightmare Outdoor - Harmony of hardcore - Ground zero - Dominator - Q-base die worden het zoiezo!

ik dacht, is ff kijken of die DBB'ers nog wat meer weten ;)

Nightmare Outdoor wil ik ook nog doen, Ground zero lijkt me ook erg vet!!

Ik kan je wel vertellen dat het geluid dit jaar zachter zal wezen dan vorig jaar.
En zowieso ben vorig jaar ook geweest maar vond het niks aan. 1 zaal. beveiliging die als een duitse partrouille door de zaal heen loopt. Drugshond verstoppen achter een hoek. MEt een hond door de wc's heen. En ook nog €40,- vragen voor 1 zaal 1 line-up.

Nee 1 keer nooit meer.

Ik kan je wel vertellen dat het geluid dit jaar zachter zal wezen dan vorig jaar.
En zowieso ben vorig jaar ook geweest maar vond het niks aan. 1 zaal. beveiliging die als een duitse partrouille door de zaal heen loopt. Drugshond verstoppen achter een hoek. MEt een hond door de wc's heen. En ook nog €40,- vragen voor 1 zaal 1 line-up.

Nee 1 keer nooit meer.

wtf... waarom het geluid zachter? daar kom ik juist voor, om te genieten van de snoeiharde muziek!

wtf... waarom het geluid zachter? daar kom ik juist voor, om te genieten van de snoeiharde muziek!

Omdat de gemeente en de eigenaar van de TT-Hal het verkeerd in hebben geschat wat de geluidslimiet is.

Kijk organisaties zeggen vaak geen geluidslimiet maar er is altijd wel een grens vast gesteld door gemeente en eigenaar.

Vorig jaar zijn er na het evenement Moh Pole Position veel klachten geweest van omwonenden.
En de gemeente moet wel maatregelen nemen dan. De gemeente kan niet zeggen van ja ze moeten niet zo zeuren het is maar 1 keer per jaar.
Dus de gemeente en eigenaar zijn echt wel rond de tafel geweest om te bespreken.

Maar wat laat je voor het harde geluid moet je naar de Turbinnehallen Oberhausen of The Sand Amsterdam. Of naar Intoxiated 19 September in SPORTHALLEN ZUID te Amsterdam.

ik ben helemaal niet zo into de feesten, masters wilde ik al heel lang doen en ik vind het echt onwijs gaaf! maar ik weet nooit waar ik al die info moet zoeken, meestal kom ik er pas achter dat er een feestje was als de aftermovies op internet staan... =\

ik ben helemaal niet zo into de feesten, masters wilde ik al heel lang doen en ik vind het echt onwijs gaaf! maar ik weet nooit waar ik al die info moet zoeken, meestal kom ik er pas achter dat er een feestje was als de aftermovies op internet staan... =\

Dan bied bv Partyflock.nl een uitkomst
staan alle hardstyle & hardcore feesten en nog wel meer
met veel informatie erbij

Maar wat laat je voor het harde geluid moet je naar de Turbinnehallen Oberhausen of The Sand Amsterdam. Of naar Intoxiated 19 September in SPORTHALLEN ZUID te Amsterdam.

Bij intoxicated was geluid idd erg goed
maar vond afgelopen masters ook niet tegenvallen hoor..

en in de heineken music hall is geluid gewoon het beste kwa indoorfeesten waar ik heen ben geweest (Promo 2008 & Thunderdome Payback time 2008)
gewoon door de accoustiek daar is gewoon echt goed zuiver & hard!

Nexes @ Masters Of Hardcore Radio 2 Sets (10.03.2009)

Code:
info
Two sets of his. One more older hc tracks. One with more mainstream, newer tracks

Length: 01:47:26 min.
Quality: 128 Kbps Mp3
Size 98.4 MB

Tracklist
Nexes 1.0:

Code:
1. Nexes - Unstoppable
2. Neophyte vs The Stunned Guys - The Soul Collector (Nexes Remix)
3. Art Of Fighters - Bombermen
4. Promo - We Got To Advance
5. Ophidian - Pegasus
6. DJ Jappo & DJ Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix)
7. Sei2ure - The Demonizer
8. Nosferatu - Outshine Any Competition
9. Evil Activities - Extreme Audio
10. Art Of Fighters - Redemption
11. Nexes - Project 2501
12. Art Of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
13. Nosferatu - Beaver Cleaver

Nexes 2.0:

Code:
1. Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice
2. Weapon X - Planet Rocker
3. Nico & Tetta - Gangsta & Gangsta
4. Nexes & Tha Playah - True To The Game
5. The Headbanger - I'm In Your Head (Tha Playah Remix)
6. The Viper & G-Town Madness - Let It Bump
7. Evil Activities ft MC Ruffian - Nothing
8. Tha Playah vs Evil Activities - Imperial
9. Nexes - My Music
10. Unknown - Punani (DJ D Smashing Remix)
11. Evil Activities vs The Viper - Project Hardcore (Nexes Remix)
12. Masters Of Ceremony - Dirt
13. Nexes - The Sign
14. Neophyte Records Allstars ft MC Alee - Klaar Om Te Rossen

http://www5.zippyshare.com/v/55568554/file.html

Terug
Naar boven