MuscleMeat

Voor wie in de sportschool heb jij respect?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Na alle irritatie topics mbt trainen, nu eentje dan die wat positiever is.

Ik heb zelf een home-gym dus zal het in mijn geval maar over de toko hebben waar ik aan vechtsport doe.
Er is daar een jochie van een jaar of 13(ouder is hij echt niet), die in het weekend tijdens het kickboxen gehakt maakte van een vent die onderhand z'n vader had kunnen zijn.
Het was echt hilarisch, baalde dan ook dat ik geen materiaal had geschoten.:(

Ik denk dat, dat gozertje net een jaar bij ons zit, maar hij slaat nooit een les over (zelfs als hij griep heeft)en is bloedfanatiek...vandaar respect.:thumbs:

Voor iedereen die er komt om te trainen.

Gister zag ik een gast overhead squats op zo'n bosu ball doen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Respect voor hem.

niemand, allemaal sukkels hier...incl. mezelf :sad:

Voor een gast die seated calf raises aan het doen was met 2 schijven van 1.25 kg.

Een 26 jarige man die keihard traint, altijd vriendelijk is, altijd klaar om te helpen. Hij doet alles voor zijn sport en wil groeien. Hij geeft niet om de kilos die hij drukt/heft etc maar wil het juist doen.

Geen stoeferig gedrag gewoon trainen om te trainen. En hij is ook heel open over zijn aas gebruik en de sides.

Bij mij in de sportschool komt er altijd een behoorlijk grote gast (1 van de grootste die er rond loopt). Hij lijkt op een rugby speler en is ontzettend sympathiek tegen iedereen die aanwezig is). Daarnaast hoor ik hem vaak met andere leeftijdsgenoten (hij is al wat ouder dan ik) praten over z'n gezinsleven e.d.

Dan denk, goed bezig kerel. In de avond uren lekker trainen, overdag je geld verdienen en voor je gezin er zijn. Zo zou ik later als ik een gezinnetje heb ook graag mijn leven indelen.

Voor een pool die bij ons traint... hij ongeloofelijk groot en is altijd zeer goed bezig. Ook is hij erg vriendelijk en probeert een beetje nederlands te praten:grin:

Verder is er nog een beveilingskerel.. voor hem heb ik respect omdat ie denk rond de 130 kg kan benchen

Daywoo, of hoe je het ook schrijft.
Het is een 70 jarige Indiër die 7 keer per week traint (sommige dagen 2x)
Hij doet het om zichzelf jong en fit te houden en om zijn golfprestaties te verbeteren.
Het lijkt te werken, want je schat hem nauwelijks 60.

Iedereen kent hem en komt met hem praten als hij binnenkomt.
Echt een zalige kerel

niemand! allemaal ecto's die toestellen/bankjes/dumbbells bezet houden en mij in de weg lopen:mad:

De gasten die gewoon komen om te trainen, en zwaar beulen en kapot gaan.
Zonder praatjes te verkopen.
+ een grote xxxl sweater met lange mouwen dragen.
En als je iets vraagt bereid zijn om te helpen of te spotten.

vind ik heel belangrijk - er zijn veel mensen die buiten de gym beweren dit en dat te kunnen maar als ze in de gym zijn zie je ze het nooit doen

Voor iedereen die zich respectvol naar andere gedragen.

Of ze nu dik, dun, breed, smal, knap, lelijk, homo, lesbisch, hetro, sterk, slap, gezond, gehandicapt, man of vrouw of what ever zijn - zij komen om te trainen en proberen dat voor hun doen zo hard als ze kunnen.

Alle andere die komen om te lullen en andere het licht in de ogen niet gunnen daar heb ik geen respect voor

Iedereen die sterker is dan ik.

respekt voor niemand..
maar als skinnie binnen komt, dan krijg ik toch een raar gevoel :angstig:

+1 zonder die grote xxxl sweater dan dat maakt ni uit

yo skinnie je lijkt helemaal niet skinnie op je pics

Terug
Naar boven