Fitness Seller

Voor wie in de sportschool heb jij respect?

voor die ene gast weet je wel :rolleyes:

Mensen die na hun training nog vol gas de powerplate gebruiken, respect

voor die man die me aan kijkt al ik in de spiegel kijkt

Voor die twee senioren die deadliften met gewichten die ze vervolgens op squathoogte in de pinnen terugleggen.

Voor alle mensen die met een beetje respect rondlopen/trainen. De k*tjochies daarentegen mogen allemaal de kogel krijgen. en voor mensne die véél groter zijn als mezelf heb ik vaak automatisch al wa respect, helaas verliezen sommigen dat weer binnen 5 min....

Bewondering (want de man is inmiddels overleden) voor zo'n ouwe ijzervreter die met zijn 74 jaar nog 3 dagen in de week hard aan het trainen was.
Prachtige vent was dat, boordevol humor en wilde niets weten van zijn leeftijd.

voor een jongen die naar mijn weten 4/5 x per week en die in een rolstoel is , verder alles bb style traint .

Bij mij in de gym train een man die in een rolstoel zit, daar heb ik respect voor.

Voor de man die altijd die gore toiletten en douches gaat kuisen .

Bij ons komt er sinds kort een vrouw die elke keer haar hond meeneemt aangezien ze blind is. Ze doet gewoon haar ding en die hond ligt dan braaf te wachten tussen de toestellen. Respect daarvoor

voor mensen die altijd klaar zijn om t ehelpen
en mensen die je door pushen met gewichten
zo had ik een keertje was ik 85 aan heb benchen nooit hoger gedaan
want was ik niet klaar voor ,tenminste dat dacht ik, kwam zo'n gozer jonge wat doe je nou je zit al 2 sets op 85 zet m es hoger zodoende 2x 100kg gehaald:eek::eek:

Bij ons komt er sinds kort een vrouw die elke keer haar hond meeneemt aangezien ze blind is. Ze doet gewoon haar ding en die hond ligt dan braaf te wachten tussen de toestellen. Respect daarvoor

kzou men hond ook wel willen meenemen naar de gym :)

Simpel, voor de baas van de keet, nl. Siggi Segers. :cool:

Voor zo'n gastje van 15 jaar die 165cm is en droog 80kg weegt
Schat een % of 12

Niemand, heb 'n homegym.

Mensen die niet moeilijk doen, als er gevraagd wordt om even te helpen met spotten.

bij ons traint een oud vrouwtje van in de 80 - traint 3 * per week - ze doet 10 oefeningen van drie herhalingen , daarna gaat ze nog een half uur wandelen op zo'n loopband

respect

Terug
Naar boven