XXL Nutrition

Voor wie in de sportschool heb jij respect?

Voor een blinde die z'n eigen gang gaat in de sportschool. En een gast bij MMA training, weegt ongeveer 60kg en is 1,60m, die neemt mij op z'n rug (~82kg), blijft 1 minuut gehurkt staan en loop daarna 2 rondjes door de zaal squat 5 keer in elke hoek. Ik had meer moeite met hem dan hij met mij. Ik shit je niet, respect.

train thuis dus me ouders om zo aardig te zijn nooit me kamer binnen te komen als ik bezig ben. :D.

bij ons traint een oud vrouwtje van in de 80 - traint 3 * per week - ze doet 10 oefeningen van drie herhalingen , daarna gaat ze nog een half uur wandelen op zo'n loopband

respect

Zo eentje hebben wij ook, is wel minder oud. Ziet er bijgevolg super goed uit (voor haar leeftijd).
Respect.
Voor het overige, iedereen die hard traint.

Voor wie het trainen een ernstige zaak is en niet voortdurend praatjes maakt.

de eigenaar...
30jaar BB is 50+ en ziet er nog uit als 'n beest!!!en last but no least NATUREL!!!

Aleen voor mijn traingsmaatje, er zijn immers geen andere personen in de home GYM die zijn er wel geweest maar waren meestal na een week of 4 alweer de sjaak afhaak.

voor mezelf ik train als een beest ben altijd serieus bezig

mensen die niet over anderen lopen te lullen en bereid zijn te helpen ipv. toe te kijken als je onder een halter ligt

Voor mensen die 200kg kunnen squatten en niet 4x in de week bankdrukken, en mijn begeleider.

Voor die gast die ik altijd in de spiegel zie.

Terug
Naar boven