MuscleMeat

Voor wie in de sportschool heb jij respect?

ik voor iedere serieuze bb'r!

Een jongen met een houte poot. en die serieus goed kracht trainen

Voor die f**got die in de sauna z'n stinkende best moet doen om 'em klein te houden.

voor die kerels bij ons die 20j jonger zijn dan ik, en me toch veel goede raad geven, ipv me uit te lachen dat ik als oudje nog maar een beginner ben, ik word echt gerespecteerd ook door hen

Voor wie in de sportschool heb jij respect?

Meisjes die zo een strakke broek aan hebben dat je hun k*t ziet zitten. Dat maakt het trainen leuk.

Haha iedereen wel

Voor diegene die niet alles beter weten. Je kan ergens kritiek op geven, de vraag stellen, of gelijk zeggen dat 'iets slecht is'. Het laatste heb ik echt een hekel aan omdat mensen niet alles zo zwart-wit moeten zien.

Voor diegene die niet alles beter weten. Je kan ergens kritiek op geven, de vraag stellen, of gelijk zeggen dat 'iets slecht is'. Het laatste heb ik echt een hekel aan omdat mensen niet alles zo zwart-wit moeten zien.

Ook niet als iemand het zegt die vet huge is? :D

Ook niet als iemand het zegt die vet huge is? :D

Iemand met 20 jaar ervaring, die geen achtelijke dingen zegt en goede onderbouwing gebruikt wel. Er zijn zat kneuzen die denken het te weten maar in principe n00b zijn en alleen groot zijn door gebruiken.
Ik neem maar een voorbeeld van Rob, eigenaar van Energiek in Valkenburg Z-H, die knakker is gewoon zo stom, hij kan werkelijk waar zo dom praten. Zo beweert hij dat een stand tussen wijd en smal in voor incline bench slecht is en dat je daardoor spieren af kan scheuren. Dan kan hij nog 48cm armen hebben, maar voor mij blijft het een drol.

respect voor iedereen!! waardering is een ander woord ;)

me broer, heeft er voor gezorgd dat ik vanaf dag 1 goed trainde i.p.v eerst wat te lopen aanklooien.
thanks a million:D

Voor iedereen die ernstig bezig is en zich niet enkel bezig houd met show verkopen en praten, en...natuurlijk ook voor de vrouwtjes met de veel te strakke broek en het veel te strakke t-shirt.

Iedereen die hard traint en ze klep dichthoud.

Ik respecteer iedereen die mijn commentaar serieus neemt en jaloers is op m'n snelle gains.

voor niemand, alleen als ik er ben voor mezelf natuurlijk.

Terug
Naar boven