MuscleMeat

Voorbereiding gestart met Sibil Peeters 19-07-2010

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 34K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
Gisteren bij Oma geweest. Opgepikt bij de metro en vervolgens doorgereden naar Bodies Health Club Rotterdam.

Als eerste de vetmeting en ja hoor daar kwam de befaamde vet tang weer. SCARED AS HELL is was he he.

11,2%!!! Ik was erg blij niet alleen omdat het op deze tang heel goed is maar ook omdat ik ca. hetzelfde gewicht heb als vorig jaar maar ook ruim 4,5% lager zit dan vorig jaar eind augustus (dat was toen de start van de voorbereiding)

Vervolgens heb ik rug, biceps en buik getraind. Het was een heerlijke training en weer vernieuwende aspecten geleerd. Heb nu overigens al overal spierpijn in datgeen we getraind hebben.

Na de training hebben we de voeding doorgenomen en al snel was haar conclusie dat we de voeding omhoog gaan gooien (oh wat vervelend, ha ha)

Hieronder een aantal filmpjes van gisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=penWXJSZ8rw&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=U5uePOIzV1k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=vZ1oYdjVwUQ&feature=related
 
Succes makker!
 
welke wedstrijd?
 
Dit ga ik ook maar eens volgen! Kan geen kwaad de echte mannen van DBB te volgen!:D
 
Ik ga het van dichtbij volgen buddy. Mag je maar heel veel pijn lijden bij oma, want dat zal ik ook zekers doen:D
 
Succes makker!

Dank je wel maatje. Ben je nog aan het zweten van vrijdag? (lol)

welke wedstrijd?

Begin nov de WK (WFF) en eind nov de Universe (NAC). We willen nog een wedstrijd in okt zowiezo doen maar hoe of wat en welke is nog niet zeker op dit moment.


Dank je wel he? Ga weer m'n uiterste best doen.

Dit ga ik ook maar eens volgen! Kan geen kwaad de echte mannen van DBB te volgen!:D

:o:D Thanks man.

Ik ga het van dichtbij volgen buddy. Mag je maar heel veel pijn lijden bij oma, want dat zal ik ook zekers doen:D

Dank je wel he masurchist!:D


Thanks man;)
 
Succes, mag je ook je voedingsschemaposten ??? zou wel interessant wezen.
 
Voedingsschema van reus is als volgt, dat wat jij per dag eet maal 5:D
 
succes en pijn is voor watjes :P
 
Succes grote.
 
Mooie lengte heb je hehe. Wat weeg je hier? Succes verder!!!
 
Precies!;)



Thanks:D



Dank je andere GROTE!



Dank je wel Daan. Hier 124kg. Voeding is omhoog gegooid met de helft van de kh en vetten omhoog dus kijken wat het verder eventueel brengt.

Dit snap ik niet, heb eerder in een log gelezen dat je 153 kilo woog en nu 124 kilo... hoe kan dit ? Ik neem aan dat je wel eerlijk bent over je stats
 
Suc6 man.
Zal je volgen.

Dank je wel, goed om te horen.

Dit snap ik niet, heb eerder in een log gelezen dat je 153 kilo woog en nu 124 kilo... hoe kan dit ? Ik neem aan dat je wel eerlijk bent over je stats

Jazeker ben ik dat. Simpel: andere benadering. Voorheen zwaar in de bulk veel vet en vocht, het heeft me niet gebracht wat we hoopten (andere begeleiding toen ook)
Dat is het grote verschil.
 
Back
Naar boven