AndroidHealthClinic

Voorbereiding NK RAW 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

FortiusFitness

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Afgelopen weekend was de RAW Bench meet. Helaas heb ik vrijdag buikgriep gekregen en een paar dagen niet gegeten. Wat doe je dan? Juist; uithuilen en verder gaan. Dus op naar de volgende meet. Op 16 Dec is vooralsnog het NK RAW.

Gisteren mijn eerste training:
OH Press
45kg x 3
52.5kg x 3
57.5kg x 3
Alle setjes supersetted met een setje chins. Ook de warming ups!

Seated DB Press
3 x 10

Incline Pushups
3 x 15
Wilde eigenlijk dips doen, maar ik heb dip bars van 5cm omtrek ofzo. Dat vind ik echt niet fijn dippen. Het wordt tijd voor andere dip bars :)

Face pulls
3 x 15

BB Curls
3 x 10

Ging me goed af die training! :) Blij mee omdat het de eerste training was na een aantal dagen nauwelijks eten. Hopelijk gaat het donderdag met squats nog beter.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel gaan kijken hoor! Er waren indrukwekkende gewichten te zien :O

In ieder geval tot 16 December dan :)

Tot dan uncLez!

Gisteren heb ik gesquat, maar het is eigenlijk niets om op te schrijven. Ik ben de hele week al ziekjes, keelpijn, snotteren. Ik heb moeite met eten. Bah! Net nu ik nog 12 weken voorbereiding heb voor het NK. Ach ja, beter nu dan weer de vrijdag van te voren.

Voor de zekerheid heb ik al mijn berekende maxes verlaagd met 10% en ga ik vandaar uit werken. Dan zie ik wel wat het wordt op het het NK. Als je overtrained bent dan boek je geen vooruitgang. Dus even een klein stapje terug om er weer 2 vooruit te maken :)

Ohw ja gisteren dus squats: 100kg x 3, 120kg x 3, 135kg x 3

Dat was het! Daarna verder gegaan met ziek zijn ;) Vandaag gaat het gelukkig beter en dan zaterdag bankdrukken.

Wat zijn je pr's nu, en wat is het doel op de meet? Welk schema / welke opbouw gebruik je?

Mijn PR's zijn 170 / 132.5 / 220 alles RAW. Doelen op de meet moet ik nog maar even zien aangezien ik nu een dipje heb. Eerst maar eens gewoon de meet doen ;)

Ik gebruik 5/3/1 for Powerlifting voor deze meet.

Training van gisteren:

Bench
80kg x 3
90kg x 3
102.5kg x 3
Allemaal supersetted met chins

DB Bench
3 x 15, beentje in de lucht

Blast strap pushups
3 x 10

BB Row
3 x 12
supersetted met rear laterals

Nog steeds ziek! Maar ik kan alweer 6 maaltijden eten op een dag voor het eerst dus dat is alvast goed. Hopelijk gaat het volgende week beter en kan ik dan ook weer zwaar trainen.

Dadelijk eerst nog een deadlift training!

Training van Zondag:

Deadlift
132.5kg x 3
152.5kg x 3
170kg x 3
Gelukkig nog vrij easy!

GHR
4 x 8

Abs

Het ergste van de griep/verkoudheid lijkt er op te zitten! Jeuh! Vandaag weer OH press.

OH Press
42.5kg x 5
50kg x 5
55kg x 5
Nou dat ging tenminste weer eens makkelijk! Jeuh! Alles trouwens weer supersetted met chins.

Seated DB Press
3 x 10

Dips
3 x 10

Face pulls
20,20,15

Curls
3 x 10

Redelijk goede training. Nog steeds snot verkouden maar het lijkt beter te gaan :)

Bench
72.5kg x 5
85kg x 5
95kg x 5
Dit voelde zwaarder dan het zou mogen!

DB Press
3 x 20

DB Row
40kg x 12,12,12

Ik ben van plan om mijn volume weer te minimaliseren. Dat ging eerder erg goed en omdat mijn gewicht toch weer omhoog gaat zou ik echt sterker moeten zijn dan ik me voel! Gewoon wat minder oefeningen zodat ik me daar 100% op kan geven.

Zondag nog deadlift gedaan:
Deadlift
122.5kg x 5
142.5kg x 5
162.5kg x 5
Ook al zwaar, wat raar is maar goed. Volgende week een sterke single en dan begint de echte meet prep!

GHR
8,8,8,8

Abs

OH Press
50kg x 5
55kg x 3
62,5kg x 2
Nice! Tenminste weer grote jongens schijven aan de halter!

Chins
8,8,8

Pull ups
6,6,6

Dips
10,10,10,10,10

Goeie training! Ik voel me beter met minder oefeningen maar meer volume op die oefeningen. In tegen stellen tot het andere soort mens dat graag een paar setjes per oefening doet en dan 20 oefeningen kiest.

Verder heb ik nog een tip om geld te besparen: koop geen arginine. Het werkt bij mij voor geen meter. Van Citrulline krijg ik wel goede pomps. Dat kan je beter kopen.

Zeker! De rest telt niet ;)

Gisteren Squats!

Squats
115kg x 5
130kg x 3
145kg x 1
152.5kg x 1
Even een extra single gedaan. Ging goed!

CSSB GM
3 x 12

Abs
3 x 15

Comment
Het gaat steeds beter met de kracht lijkt wel :) Hopelijk kan ik met de meet weer acceptabele gewichten liften :)

Weer een update van het weekend!

Bench
85kg x 5
95kg x 3
107.5kg x 1
Hmmm bench is nog niet helemaal waar het moet zijn, ff flink aankomen! ;)

DB Press
3 x 20

Alles supersetted met chins met verschillende grepen. Ik deed setjes van 6 dus dat is in totaal ergens tussen de 36 en 48 reps :)

Wat is je lengte/bw nu dan?
Ging de 107,5 moeilijk of gewoon slechter dan verwacht?

Deadlift
142.5kg x 5
162.5kg x 3
180kg x 1
192.5kg x 1
Lijkt weer ergens op! Binnenkort weer eens over de 200 proberen.

GHR
10,10,10,10

Abs

Ok training!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 12:11 ----------

Wat is je lengte/bw nu dan?
Ging de 107,5 moeilijk of gewoon slechter dan verwacht?

ging moeilijker dan ik verwachtte. Ik heb vaak genoeg 120kg gebenched. Maar mijn gewicht is nog niet helemaal terug sinds toen ik ziek was en mijn kracht ook nog niet helemaal. SQ en Dead komen sneller terug. Ik weeg nu 86.5kg en ik wil op 16 dec toch 1.5x bw bankdrukken en het liefst 135 a 140kg.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 12:11 ----------

Nice! Zie ik je de 16e december?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven