Fitness Seller

Voorbereiding NK RAW 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Die ga ik beginnen! Zoals ziet is het één en ander al binnen en komt nog meer aan. Hopelijk kan ik januari live met de site :)

Maar ik dacht alvast met facebook te beginnen.

ah cool,als eerste liker krijg ik vast korting ?

:trollface:

word het een echte winkel of internetwinkel ?

Het wordt een Internetwinkel. En als het live is dan komt er zeker een leuke actie!

Laatst bewerkt:
Nou de wedstrijd ging niet zoals gepland.

De planning was het kniebuigen te openen met 152.5kg dan 170 en dan wat er nog in zat. De warming up ging erg goed, alleen de 152.5kg was lood en lood zwaar! ??? Echt mega vreemd. De 160kg was nog goed maar was nog zwaarder... De 165kg heb ik niet eens gehaald.

Ik snap er echt niets van, maar ik moet afgaand op die prestaties beter leren om onderin spanning te houden.

Op de bench opende ik met 110kg, easy! 120kg dan maar voor de 2e. Netjes uitgedrukt, maar afgekeurd. Ik was echt verbaasd en vergat te vragen waarom die afgekeurd was. Nou ja 3e beurt nog maar eens 120kg dan. Ook weer netjes uitgedrukt en de hoofd jury vond het goed :) Alleen de andere 2 niet... Damn.... Dat was het dan! De zin was er een beetje uit.

nog wel 3 beurten gedeadlift. 190 / 200 en 210. Alle drie easy! Maar had geen zin meer om echt er iets uit te halen...

Teleurstellende westrijd, wel veel mensen gesproken en dat was dan wel weer leuk! Natuurlijk ook veel goede lifts gezien. Een leuke dag op zich maar jammer van mijn prestaties.

Maar goed, het zal een eitje zijn om dit te verbeteren en daar heb ik nu al zin in :)

Vraagje, zie op je facebook dat je het boek van Arnold hebt gelezen of dat je die aan het lezen bent. Is het een aanrader?

Jammer dat de meet niet ging zoals gehoopt man, maar je hebt weer wat verbeterpunten toch, volgende keer beter!

Vraagje, zie op je facebook dat je het boek van Arnold hebt gelezen of dat je die aan het lezen bent. Is het een aanrader?

Ja is leuk man! Vooral dat hoor. Als je een fan bent is het een leuk boek als je geen fan bent dan niet... simpel als dat denk ik. :)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 12:47 ----------

Je hoofd kwam helaas los van de bench.

Damn! 2x? Want de 3e beurt had je head judge het niet gezien anders... En als het zo was dan moet ik mijn koppie er meer bij houden! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 12:47 ----------

Jammer dat de meet niet ging zoals gehoopt man, maar je hebt weer wat verbeterpunten toch, volgende keer beter!

Precies! Zoals gezegd; het zal niet moeilijk zijn om te verbeteren :D

meestal bij bench als je 2x rood van zijkant krijgt is het kont los

Ik dacht dat ik ze allebei makkelijk had. Nou ja volgende keer (veel) beter! :)

wie was jij dan?

Jammer man.
Op je eerste wedstrijd maakt bijna iedereen foutjes. Nu weet je waar je rekening mee moet houden en zal het je niet nog een keer gebeuren, normaal gesproken. Duurde trouwens ook ****ing lang allemaal, moeilijk om je concentratie erbij te houden, ik kon me ook nauwelijks nog motiveren voor de deadlift na de mislukte bench.
Leuk je ff gesproken te hebben kerel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven