Nou de wedstrijd ging niet zoals gepland.
De planning was het kniebuigen te openen met 152.5kg dan 170 en dan wat er nog in zat. De warming up ging erg goed, alleen de 152.5kg was lood en lood zwaar!

Echt mega vreemd. De 160kg was nog goed maar was nog zwaarder... De 165kg heb ik niet eens gehaald.
Ik snap er echt niets van, maar ik moet afgaand op die prestaties beter leren om onderin spanning te houden.
Op de bench opende ik met 110kg, easy! 120kg dan maar voor de 2e. Netjes uitgedrukt, maar afgekeurd. Ik was echt verbaasd en vergat te vragen waarom die afgekeurd was. Nou ja 3e beurt nog maar eens 120kg dan. Ook weer netjes uitgedrukt en de hoofd jury vond het goed

Alleen de andere 2 niet... Damn.... Dat was het dan! De zin was er een beetje uit.
nog wel 3 beurten gedeadlift. 190 / 200 en 210. Alle drie easy! Maar had geen zin meer om echt er iets uit te halen...
Teleurstellende westrijd, wel veel mensen gesproken en dat was dan wel weer leuk! Natuurlijk ook veel goede lifts gezien. Een leuke dag op zich maar jammer van mijn prestaties.
Maar goed, het zal een eitje zijn om dit te verbeteren en daar heb ik nu al zin in