- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Kom waarschijnlijk wel kijken, kans dat ik mee ga tillen is klein aangezien ik amper PL approved kan squatten op het moment

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik las het net in je log man, balen. Zit er wel vooruitgang in?

Ik doe meeLeuk dat je hier komt kijken en tot de 16e! Doe je ook mee of kom je alleen kijken?

Daar wil ik wat zware singles op maken deze week.

De dead bench volgens mij 4 singels op 80kg en 4 op 85kg. Het is lastig om de juiste spanning te krijgen in je setup. Als de halter net 1 cm te ver naar voren of achteren ligt is het al een stuk zwaarder!

Cambered bench heb ik nog nooit gedaan, dead press is idd een rare oefening omdat je de concentrische fase natuurlijk niet hebt. Bij mij is t een beetje vogelen met de safety racks in mijn cage, ze staan eigenlijk óf net te laag waardoor de halter op mn borst ligt en ik ook geen arch kan maken, óf net te hoog waardoor ie een paar cm boven mn borst zit. T is wel een goeie oefening om sterker te worden in het onderste deel van de ROM.
Jep, gaat weer de goede kant op, afgezien van de pijntjes hier en daar.

Het is fijn dat alles stukje bij beetje toch beter aan het gaan is. Hopelijk kunnen we nog wat presteren tijdens het NK RAW 
Ik was een beetje futloos maar het ging toch lekker zo op North of Vag day.
Me happy