Fitness Seller

Voorbereiding NK RAW 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik las het net in je log man, balen. Zit er wel vooruitgang in?

Ik las het net in je log man, balen. Zit er wel vooruitgang in?

Vooruitgang nog niet echt, maar gaat wel weer goed de oude kant op, wil wel tegen het einde van dit jaar op mn oude niveau zitten, vrij squatten gaat dan nog niet echt maar safety bar box squats gaan wel OK. Tis niet optimaal maar het werkt :o

Gisteren deload

OH Press
3 x 5
Alles weer in een superset met Chins :)

Dips
3 x 20
Alles superset met Face pulls

Snelle training! Gewoon even bezig zijn niets te gek. Snel weer American Horror Story kijken :)

Abbo,

Mij zie je ook de 16e :)

Leuk dat je hier komt kijken en tot de 16e! Doe je ook mee of kom je alleen kijken?

Ik zie je daar man!

Vanavond trouwens klassieke WSB speed squat workout. Zonder box dan wel, maar in ieder geval niet de traditionele 5/3/1 deload.

Squat
60kg x 3,3,3
77,5kg x 3,3,3
92,5kg x 3,3,3
Ik moet iets meer gecontroleerd zakken en dan is het een kwestie van sneller wegkomen onderin!

GM met Safety Squat Bar
3 x 10

Abs

Nou snelle training. Voelde allemaal goed! Maar omdat het deload is heb ik me toch ingehouden.

Gisteren is seizoen 2 van American Horror Story begonnen. Dat wordt weer vette shit. Ook Sons of Anarchy had deze week een gave aflevering. Jammer dat Breaking Bad even een seizoen stop heeft, maar ach deze 2 series houden me nog wel even op de been :)

Bench
9 x 3
Was speed bench, gewichten weet ik zo niet meer. Het is al 3 dagen geleden! :D

DB Press[/v]
3x20

BB Row
4 x 12

Zondag heb ik nog gedeadlift

Deadlift
3 x 5
Was deload dus niet bijzonders qua gewichten

GHR
4 x 10

Abs

Nou deload voorbij, ik voel me fit! Dus hopelijk kunnen we deze knallen! Want nu begint officieel de meet prep voor 16 december!

Laatst bewerkt:
Gisteren OH Press
47,5kg x 3
55kg x 3
60kg x 3
Ging toch soepel. Geen extra reps gemaakt omdat ik de kracht wil sparen voor de andere lifts :) Daar wil ik wat zware singles op maken deze week.

Weighted Chins
5 x 6
Verzwaard met 10kg, wilde eigenlijk nog 2 setjes van 10 maken zonder gewicht om aan de 50 reps te komen. Maar dat had geen zin :rolleyes:

Incline DB press s.s. Karwoski Shrugs
3 x 20 + 15
De DB presses kunnen wel wat zwaarder volgende keer. De shrugs ook wel.

Karowski shrugs zijn eigenlijk shrugs met cheat. Als je het zo mag noemen. Enfin als het voor de captain werkte zal het goed genoeg voor mij zijn :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bench
85kg x 3
95kg x 3
102.5kg x 3
112.5kg x 1
Hmm er zit vooruitgang in maar dat moet beter kunnen toch!

Dead bench
8 singles
Dat was erg moeilijk de bar in beweging te krijgen. Daarna; no problemo!

DB Row
30kg x 12
40kg x 12
42.5kg x 12
45kg x 12
Lekker!

Cambered bar benchpress
5 x 8
Echt een goede oefening dit! Ik denk dat het nog beter werkt wanneer ik iets zwaarder 5x5 doe :)

Met welk gewicht deed je die dead presses en die cambered bar presses?

Even denken hoor, het is alweer 2 dagen geleden ;) De dead bench volgens mij 4 singels op 80kg en 4 op 85kg. Het is lastig om de juiste spanning te krijgen in je setup. Als de halter net 1 cm te ver naar voren of achteren ligt is het al een stuk zwaarder!

Cambered bench was ik begonnen op 70kg en dan steeds 2.5kg erbij elke set dus uiteindelijk op 80kg. Vandaar dat ik denk dat een zwaarde 5x5 beter gaat zijn. Het is dichter bij mijn bench max en het is meer een oefening om kracht op te bouwen dan om spiermassa mee te winnen.

Jij bent al weer aardig op de goede weg he, als ik je log lees :)

Cambered bench heb ik nog nooit gedaan, dead press is idd een rare oefening omdat je de concentrische fase natuurlijk niet hebt. Bij mij is t een beetje vogelen met de safety racks in mijn cage, ze staan eigenlijk óf net te laag waardoor de halter op mn borst ligt en ik ook geen arch kan maken, óf net te hoog waardoor ie een paar cm boven mn borst zit. T is wel een goeie oefening om sterker te worden in het onderste deel van de ROM.

Jep, gaat weer de goede kant op, afgezien van de pijntjes hier en daar.

Deadlift
137.5kg x 5
155kg x 3
175kg x 3
192.5kg x 1

GHR
10,10,10,10,10

Abs

Ook dit moet beter! Hopelijk voel ik me over 2 weken wat beter dan is het weer op werken naar 1 of 2 zware singles :)

Trouwens, eindelijk weer eens een goed artikel over deadliften: Maximal Strength Training for Muscle Mass

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 12:29 ----------

Cambered bench heb ik nog nooit gedaan, dead press is idd een rare oefening omdat je de concentrische fase natuurlijk niet hebt. Bij mij is t een beetje vogelen met de safety racks in mijn cage, ze staan eigenlijk óf net te laag waardoor de halter op mn borst ligt en ik ook geen arch kan maken, óf net te hoog waardoor ie een paar cm boven mn borst zit. T is wel een goeie oefening om sterker te worden in het onderste deel van de ROM.

Jep, gaat weer de goede kant op, afgezien van de pijntjes hier en daar.

Ach Tymboo, wie heeft er ooit geen pijntjes? :D

Ik heb precies hetzelfde met de dead bench. Vandaar dat ik nog even de cambered bench wilde proberen na lange tijd. Volgende keer laat ik de dead bench denk ik doe ik enkel de cambered bench.

OH Press
45kg x 5
50kg x 5
57.5kg x 5
Alles setjes en warmups supersetted met 8 chins. In totaal 48 chins.

Incline DB Press supersetted met Karowski Rows
10 + 12
10 + 12
10 + 12
10 + 12

Lekkere training! Morgen weer zwaar squatten :eek:

Squat
102.5kg x 5
117.5kg x 5
135kg x 5
Makkie he :) Het is fijn dat alles stukje bij beetje toch beter aan het gaan is. Hopelijk kunnen we nog wat presteren tijdens het NK RAW :)

Cambered Safety Squat, Paralel Box
8,8,8,6

Abs
Goeie training :) Ik was een beetje futloos maar het ging toch lekker zo op North of Vag day.

Bench
75kg x 5
87.5kg x 5
100kg x 5
Gaat steeds beter en makkelijker :) Me happy

DB Row
40kg x 12
42.5kg x 12
45kg x 12

Cambered bench
80kg x 5
82.5kg xx 5
85kg x 5
87.5kg x 5
90kg x 5
Dit is echt een fijne halter om sterk te worden onderin! Goede rek en dan uit de start positie knallen. Omdat je ROM ook iets groter is moet je ook iets langer/harder bij het laatste gedeelte drukken.

Triceps pushdown
dbl. mini x 15,15,15

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven