Hoi, ik ben tamelijk nieuw in dit wereldje, en wil dan ook een goede voeding binnenkrijgen, want ik ben een ecto, en wil snel in massa aankomen.
Nu heb ik daarnet een doos Brinta gekocht, wat is eigenlijk het voordeel hiervan? Ik was aan het twijfelen tussen dat of havermout, wat is het beste?
Als ik in Google Brinta intyp, kom ik op deze link uit en daar staat er:
Nu heb ik daarnet een doos Brinta gekocht, wat is eigenlijk het voordeel hiervan? Ik was aan het twijfelen tussen dat of havermout, wat is het beste?
Als ik in Google Brinta intyp, kom ik op deze link uit en daar staat er:
Maar dat is nu het tegenovergestelde wat ik wil!!!! Ik wil in massa aankomen....Het hoge vezelgehalte in havermout en brinta zorgt ervoor dat het verzadigde gevoel langer aanhoudt. Vooral voor mensen die gewicht willen verliezen en lager in dagelijkse calorie-inname moeten gaan is dit een verwelkomend effect. Daarnaast is havermout en brinta laag in vet, waardoor het totaal aantal calorieën per portie aanzienlijk lager is dan bij een vetrijk ontbijt.
Onderzoek met kinderen heeft aangetoond dat het eten van havermout en brinta de kans tot overgewicht met 50% reduceert. Dit ten opzichte van kinderen die geen havermout of brinta aten.

.