Fitness Seller

Voordeel Brinta?

havermout is wel goed product maar 99% van de leden hier weer niet dat je het eerst moet laten wellen omdat anders de havermout de opname van mineralen tegengaat (bijv zink)
[Link niet meer beschikbaar]

als dat teveel werk is kun je beter weer bambix nemen.
of liever gewoon pasta omdat daar geen suikers in toegevoegd zijn.
Wat een werk idd..

niks mis met good old brinta..... eet het al sinds kinds af en nu ook nog dagelijks 75-100 gram in mn whey shake en 25-50 gram in mn PWO shake

brinta is the best!

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd "geëxperimenteerd" heb met brinta en havermout, koud en warm, en dat ik Brinta, koud met suiker eigenlijk nog "lekker vind". Havermout daarentegen is nog steeds afschuwelijk

Minder lekker?

Probeer eens vanille whey, rozijntjes en een banaan toe te voegen hmm lekkah!

• Topic Starter Topic Starter
Minder lekker?

Probeer eens vanille whey, rozijntjes en een banaan toe te voegen hmm lekkah!

ik heb gisteren toevallig brinta, melk, 2 bananen en 2 schepjes aardbeien whey gedaan, en dat was niet te freten! heb 't toch maar opgegeten, maar twas bijna kokhalzen bij elke hap

ik heb gisteren toevallig brinta, melk, 2 bananen en 2 schepjes aardbeien whey gedaan, en dat was niet te freten! heb 't toch maar opgegeten, maar twas bijna kokhalzen bij elke hap

dude ik doe:

40g havermout
40g brinta
1,5 scoop Vanille whey
1 banaan
15g rozijnen
Zoetstof

is toch goed te eten zenne

trainingsdagen 200gr brinta:)

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd "geëxperimenteerd" heb met brinta en havermout, koud en warm, en dat ik Brinta, koud met suiker eigenlijk nog "lekker vind". Havermout daarentegen is nog steeds afschuwelijk

Ik doe 1/2 appel gesneden in dunne schijfjes en lekker veel kaneel door mijn havermout. 't is net appeltaart :D Rozijnen vind ik smerig, maar als jij er wel van houdt zou je ze er ook doorheen kunnen doen.

Brinta, melk, whey choco..that's all there is to it!

...

Laatst bewerkt:
Als ik die 200 gram brinta tegelijk naar binnen werk krijg ik ook buikpijn, daarom verdeel ik hem. 100 gram en een uur later de andere 100

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven