XXL Nutrition

Voorstellen en Borats supersexy powerlog :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag:
Maaltijd 1: 30 gram whey kopje brinta + banaan
Maaltijd 2: drie hele eieren gekookt
Maaltijd 3: vier snede brood met zalm
Maaltijd 4: Hüttenkäse met tomaat en twee snede brood (upload straks nog een foto ervan)
Maaltijd 5: 150 gram biefstuk en rijst.

Nice, huttenkase is lekker he, heb je van lidl? ik gebruik nu eentje met best veel vet

haha hoezo vceel fans:P
maar goed dta je terug bent, ga je volgen!

Anderhalf jaar. Ik moet verhaal nog ff aanpassen aangezien ik niet meer zo anoniem ben haha:D

En daarvoor heb je nooit getraind (behalve MMA/karate dan)? Ik ben zelf begonnen met trainen toen ik 15 jaar was (thuis met 3 setjes van 50 keer opdrukken, veel pullups en wat met dumbbells spelen).
PS: Wie is toch Edgar?

hey borat heb je al een pic van je lekkere maaltijd?

hey borat heb je al een pic van je lekkere maaltijd?

Ja staat op mn tel upload het morgen wel.

Oja voor de mensen die misschien interesse hebben, ik ben bezig met een document wat gaat over hoe ik mijn training en dieeten gevolgd heb.
Het is een vrij aparte manier van trainen, tuurlijk staat rust, training en dieet op nummer 1 maar ik leg je daarin uit hoe je het moet gebruiken en op wat voor tijden het goed is.
Hij is einde deze week klaar en voor al dat moeite wat ik erin gestopt heb verkoop ik het voor een tientje.

Mensen die interesse hebben stuur me maar PM.

Oja voor de mensen die misschien interesse hebben, ik ben bezig met een document wat gaat over hoe ik mijn training en dieeten gevolgd heb.
Het is een vrij aparte manier van trainen, tuurlijk staat rust, training en dieet op nummer 1 maar ik leg je daarin uit hoe je het moet gebruiken en op wat voor tijden het goed is.
Hij is einde deze week klaar en voor al dat moeite wat ik erin gestopt heb verkoop ik het voor een tientje.

You srs???

Hoe is de schrijfwijze/spelling?

Ja waarom niet lol? Ik stop er veel tijd werk in. En bovendien is het niet zo'n standaard bullshit fitness boek die je verteld wat ook in elk ander boek staat.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:51 ----------

Ookal kloon van Jimmy Neutron?

Hahahaha, ik smeer mensen geen AAS aan. Nogmaals is puur voor mensen die interesse hebben.

Oja ga je nu ook zeggen dat Ronald een kloon van Neutron is?

Ja waarom niet lol? Ik stop er veel tijd werk in. En bovendien is het niet zo'n standaard bullshit fitness boek die je verteld wat ook in elk ander boek staat.
Niemand vraagt je dit te doen. Ben benieuwd hoevaak je je eigengeschreven boekwerk gaat 'verkopen'.

Niemand vraagt je dit te doen. Ben benieuwd hoevaak je je eigengeschreven boekwerk gaat 'verkopen'.

Ik had een ander bestand gemaakt en die is wat ouder en daar heb ik al behoorlijk wat verkocht aan mensen hier in Leeuwarden. Ik ben momenteel bezig met het wat groter te maken en meer informatie en analyses erin te stoppen.

Nogmaals is puur even tussendoor gegooid mocht men interesse hebben.

Helemaal correct, bij de oude versie heb ik het na laten controleren bij een kennis die zeer goed is met de Nederlandse taal. Daarnaast heb ik een facebook page met goede reacties

Heb je ook een soort e-book versie? Dat we een inkijkproef hebben, maar essentiële pagina's door jou zijn weggelaten? Want als ik zo buff kan worden als jou binnen zo korte tijd, denk ik dat het boek wel waard is om aan te schaffen. Gains gegarandeerd anders geld terug garantie?

Heb je ook een soort e-book versie? Dat we een inkijkproef hebben, maar essentiële pagina's door jou zijn weggelaten? Want als ik zo buff kan worden als jou binnen zo korte tijd, denk ik dat het boek wel waard is om aan te schaffen. Gains gegarandeerd anders geld terug garantie?

Geen ebook versie ervan sorry ben niet zo heel technisch onderlegd.
En het boek of verhaal wat ik erin heb is gewoon de manier waarop ik het doe. Je zult het gegarandeerd goed vinden dat weet ik zeker. De rest in aan jou om het uit te voeren.

Geen ebook versie ervan sorry ben niet zo heel technisch onderlegd.
En het boek of verhaal wat ik erin heb is gewoon de manier waarop ik het doe. Je zult het gegarandeerd goed vinden dat weet ik zeker. De rest in aan jou om het uit te voeren.

Ik neem aan dat heel dbb hem gratis krijgt:)

2 jaar trainen en een boek schrijven en andere mensen afzetters noemen... Mmmkay! :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven