MuscleMeat

Voorstellen en Borats supersexy powerlog :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet er heel veel voor doen? de standaar is gewoon rust, eten en trainen dat hoor je als natty ook te doen alleen een juicer hoeft in principe minder goed op de 3 te doen en krijgt nog steeds gains.

Weer de juice gezeik verder, laat de gast zijn log gewoon schoon, elk persoon weet btw (als je naar progressiefotos kijkt) in 1,5 wat hij heeft gedaan niet mogelijk is, ik heb mijn kcals etc allemaal lopen tellen en nog nooit een training overgeslagen behalve door mn onderarmblessure) en zoveel heb ik niet eens gegained als je het met edgar vergelijkt. 1.83 en 100kg+ met 10-11 % en
Als je geen degelijke bewijzen hebt dan hoef je jezelf er ook niet over uit te spreken. Als het zo is dat hij kuurt dan is dat zijn probleem en niet die van anderen, hij kan betere genen hebben dan andere personen. Alleen degene die hem in het echt kennen kunnen merken of hij kuurt of niet.. Als je zelf kuurt dan zie je meteen aan zijn gedrag of hij kuurt..
En dit is geen aanvaal naar jou toe alleen mijn mening. Hij houdt zijn log bij voor zichzelf en degene die hem volgen, volgen hem. Degene die alleen uit zijn om te bashen ivm AAS / andere zaken.
Hebben hier in mijn ogen dan niks te zoeken.

feyoso is mad omdat hij gekuurd heeft maar kleiner is dan edgar

• Like
Waarderingen: Guts
Nooit en never gekuurd. Goede aanleg ervoor. Vraag Mascha of Robbie maar zij kunnen herkennen of iemand kuurt of niet. Daarnaast heb ik niet zo'n dikke nek als meeste mensen die kuren.

No offense, maar ik zie ook wel dat Jay Cutler kuurt om maar iets te noemen, maar stellig durven te beweren dat je letterlijk ziet of iemand kuurt of niet is BS.

No offense, maar ik zie ook wel dat Jay Cutler kuurt om maar iets te noemen, maar stellig durven te beweren dat je letterlijk ziet of iemand kuurt of niet is BS.
Nee maar geef toe dat je in de gym meteen kunt onderscheiden wie kuurt of wie niet. Als je ze voor één keer ziet dan zal je dat uiteraard niet merken, maar alleen aan de manier van doen.. Als ze de ene keer gewoon praten, en de andere keer doen alsof je je nietmeer kennen.

Nee maar geef toe dat je in de gym meteen kunt onderscheiden wie kuurt of wie niet. Als je ze voor één keer ziet dan zal je dat uiteraard niet merken, maar alleen aan de manier van doen.. Als ze de ene keer gewoon praten, en de andere keer doen alsof je je nietmeer kennen.

Ja, en dat onderscheiden komt niet door specifieke kenmerken aan het uiterlijk, maar gewoon omdat ze ****ing buff zijn (soms in combinatie met achterlijk ripped). Zijn genoeg ecto's die kuren, is er veruit niet vanaf te zien. Als iemand ****ing buff is is de kans gewoon groot dat ze kuren, is niks specifieks kenmerkends aan door AAS gebruik. Als ze goddelijke genen hebben en daardoor zo buff zijn verkijk je ook snel (niet dat dat vaak voorkomt).

Kenmerken van de IGFs daargelaten dan he.

Ach niemand verdachte jou van kuren, toch deed je het.

Zegt genoeg.

Ja, en dat onderscheiden komt niet door specifieke kenmerken aan het uiterlijk, maar gewoon omdat ze ****ing buff zijn (soms in combinatie met achterlijk ripped). Zijn genoeg ecto's die kuren, is er veruit niet vanaf te zien. Als iemand ****ing buff is is de kans gewoon groot dat ze kuren, is niks specifieks kenmerkends aan door AAS gebruik. Als ze goddelijke genen hebben en daardoor zo buff zijn verkijk je ook snel (niet dat dat vaak voorkomt).

Kenmerken van de IGFs daargelaten dan he.
Daar geef ik je ook gelijk in, maar of het nu zo is of niet dat kan niemand hier weten buiten zijn omgeving/ zichzelf.

Daar geef ik je ook gelijk in, maar of het nu zo is of niet dat kan niemand hier weten buiten zijn omgeving/ zichzelf.

Klopt, beoordelen of iemand kuurt puur op uiterlijk is niet te doen, iemand die beweert dat ie het kan houdt zichzelf voor de gek.

Alleen als het over-obvious is natuurlijk.

Wat natuurlijk iets anders is, is over 'n bepaalde tijdsspanne iemand in de gaten houden, dan kan je wel dingen opmerken. En natuurlijk de kenmerken van de IGFs (maar die treden toch pas na lange tijd op).

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp best dat men me verdenkt van kuren. Maar ik ben een eerlijk persoon en het enige reden waarom ik terug kom is omdat ik trots ben dat ik een goede aanleg heb.

Als ik zou kuren zou ik het gewoon toegeven.

Ik begrijp best dat men me verdenkt van kuren. Maar ik ben een eerlijk persoon en het enige reden waarom ik terug kom is omdat ik trots ben dat ik een goede aanleg heb.

Ga je wel kuren?

Trots is nog een understatement.

Je bent al 2x weggepest en je komt nu terug met een derde kloon.
Alleen omdat je gewoon veren in je reet wilt, om te horen hoe groot en sterk je bent.

Je mag uiteraard trots zijn op het gene wat je hebt bereikt, maar overdrijven is ook een vak.

Toch logisch dat hij eventueel aas gebruik niet wilt vertellen!.... hij moet aan zijn toekomstige sponsors denken

@ Edgar 1 tip, gewoon alle comments over het kuren compleet negeren, zo gaat je trainingslog straks precies dezelfde kant op als je fototopics. Wil je dat?

Je bent al 2x weggepest en je komt nu terug met een derde kloon.
Alleen omdat je gewoon veren in je reet wilt, om te horen hoe groot en sterk je bent.

Je mag uiteraard trots zijn op het gene wat je hebt bereikt, maar overdrijven is ook een vak.

Niet mee eens. Tuurlijk motiveerd het je als men zegt dat je groot bent maar ik heb dat niet echt van een forum nodig.

Er zijn ook mensen die zonder kuren groot kunnen worden en mensen hier op het forum vinden dat interessant om te weten hoe die gene eet en traind.

En @ Machete

Geen wedstrijden

Niet mee eens. Tuurlijk motiveerd het je als men zegt dat je groot bent maar ik heb dat niet echt van een forum nodig.

Viel hier bijna van me stoel af van het lachen.

Waarvoor kom je dan 3x terug? Maar zal wel,
duurt vast niet lang voordat je iemand weer uit scheld op zijn slechte prestaties en je weer een ban krijgt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven