Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Als je geen degelijke bewijzen hebt dan hoef je jezelf er ook niet over uit te spreken. Als het zo is dat hij kuurt dan is dat zijn probleem en niet die van anderen, hij kan betere genen hebben dan andere personen. Alleen degene die hem in het echt kennen kunnen merken of hij kuurt of niet.. Als je zelf kuurt dan zie je meteen aan zijn gedrag of hij kuurt..Je moet er heel veel voor doen? de standaar is gewoon rust, eten en trainen dat hoor je als natty ook te doen alleen een juicer hoeft in principe minder goed op de 3 te doen en krijgt nog steeds gains.
Weer de juice gezeik verder, laat de gast zijn log gewoon schoon, elk persoon weet btw (als je naar progressiefotos kijkt) in 1,5 wat hij heeft gedaan niet mogelijk is, ik heb mijn kcals etc allemaal lopen tellen en nog nooit een training overgeslagen behalve door mn onderarmblessure) en zoveel heb ik niet eens gegained als je het met edgar vergelijkt. 1.83 en 100kg+ met 10-11 % en
En dit is geen aanvaal naar jou toe alleen mijn mening. Hij houdt zijn log bij voor zichzelf en degene die hem volgen, volgen hem. Degene die alleen uit zijn om te bashen ivm AAS / andere zaken.
Hebben hier in mijn ogen dan niks te zoeken.

..