Fitness Seller

Voorstellen

Old soldier

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Hallo ijzervreters en andere atleten. Mijn naam is Kevin aka Old soldier. ik ben 49 jaar en al jaren een fanatiek krachtatleet/ body builder. De eerste keer dat ik met een sportschool in aanraking kwam was in 1980 ter ondersteuning van het boksen wat ik toen deed. Dat heb ik 9 jaar twee keer per week gedaan totdat ik in 1989 een ongeval kreeg op mijn werk met glas. Ik had alles doorgesneden in mijn linker pols en mocht geen wedstrijden meer boksen. Na twee jaar revalidatie ben ik me vol op de ijzers gaan richten en dat doe ik nu al zo`n 20 jaar met een piek in de jaren 1999/2002. Toen woog ik 108 met 15% vet en mijn topbeurten waren toen 8 x 210kg squat, 4 x 235kg deadlift, 8 x 130 bankdruk en 8 x 90 militairy. Nu doe ik het wat rustiger aan want de jaren gaan ook mee tellen. Ik ben nu meer bezig met vorm en vasthouden wat ik heb opgebouwd (zal binnenkort een paar foto`s plaatsen). Ik ben een aanhanger van het dooie ijzer basisoefeningen in combi met isolatie oefeningen. ik heb altijd clean getraind en gebruik buiten de normale supplementen nu wel Tribulus en ZMA om mijn test hoog te houden.Ik hoop nog jaren lekker met ijzer te stoeien. ik heb mezelf aangemeld om misschien nog wat te leren over nieuwe trainings/voedings methodes en om mijn opgebouwde kennis evt te delen met andere.
Groetjes Kevin.

welkom hier op dit forum en succes met je trainen!

Hoi Kevin veel train/lees plezier maat !

Groet.......

Terug
Naar boven