MuscleMeat

SP's trainings en voedingsdagboek + voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
Nicee zeg je DL, balen dat je bij 85 halverwege kwam, maar als 84 lukt lukt die 85 ook heel snel :)

Dat hoop ik wel:) Toen ik op de helft kwam dacht ik. Ok ik kan nu het gewicht heel lelijk naar boven halen met risico op blessures of ik probeer het volgende x weer. Toch heel verstandig voor optie 2 gekozen haha.

---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

Helemaal vergeten, vandaag ook nog Hipabduction gedaan (10 x 82 en 10 x 89) , vond ik blijkbaar niet noemenswaardig:p

Wow he. sterke en lange training! Lekkere gewichten! die 85 kg komt volgende keer gewoon helemaal goed! :)

Dankje marina!

Hopelijk zit die 1 x 85 er iig aankomende weken nog in :)

Vast wel meid! :)

Kan er niks anders van maken dan dat jij echt super lekker gaat zeg :D Ga zo door!

Dank je Daphne :) Jij bent ook echt super goed bezig!

Ik zag dat je binnenkort gaat beginnen met cutten. Volgens mij volgde ik je nog niet, dus dat ga ik nu doen.
Succes!!

We gaan er samen voor!!!
Was jij zo vroeg wakker gisteren?? :eek:

Ja indd, gaat ons lukken he!:D

Die tijd klopt vast niet haha, ik sta pas 7-8 u op:)

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

Ik zag dat je binnenkort gaat beginnen met cutten. Volgens mij volgde ik je nog niet, dus dat ga ik nu doen.
Succes!!

Dank je:) Ik begin daar volgende week mee, gaat wel wennen worden maar ik heb er wel zin in! Lekker actief zijn en mooie lijnen gaan zien:D

Vandaag weer zo hyper en blij, dat lente zonnetje doet wonderen! Hopelijk straks weer lekkere training (schouders/boksen).

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

De energie van vandaag heb ik vast kunnen houden, want ik had weer een top training. Ik heb de afgelopen 2 weken niet echt lekkere trainingen gehad, maar dat zal wel hormonen/griep zijn geweest want het gaat nu weer hartstikke mooi! :D Als ik weer zo'n dipje heb dan moet ik maar even rustig aan doen, want het komt vanzelf goed blijkt elke keer weer:P

et ging redelijk goed met mijn schouder vanavond. Het zeurt nu heel licht nog.
schouder drukken
8 x 8 kg
8 x 10 kg
8 x 12 kg PR! :D

Front raise (dit x weer met dumbells ipv kabels)
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg (is waarschijnlijk een pr, maar ik doe deze eigenlijk nooit :P)

Lateral raise
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg PR!

Bent over flys
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg PR!

Face pull
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 37 kg PR!

rear delt (machine)
8 x 19 kg
8 x 21,5 kg kg
8 x 24 kg

hip thrust met 1 been
10 x
10 x

15 min. boksen

hanging knee raise
15 x
15 x

Jackknife
12 x
12 x

Super training en flink wat PR's! Gaat echt top!

Thanx :D
Ja gaat weer de goeie kant op! Valt me wel op dat mijn humeur bepaald of ik een lekkere training ga hebben, ik moet dus gewoon zorgen dat ik zo goed als altijd positief ben :P Kan natuurlijk niet altijd, maar het helpt iig wel om het positieve te voeden en niet het negatieve :) (ja dat klinkt zweverig :P)

Lekker getraind! Shoulder press doe jij zwaar zeg!
Hip thrust met 1 been, jij maakt 'm steeds mooier :roflol: Doe je ook met barbell op je heupen of los?

Lekker getraind! Shoulder press doe jij zwaar zeg!
Hip thrust met 1 been, jij maakt 'm steeds mooier :roflol: Doe je ook met barbell op je heupen of los?

Thnx:D

Met barbell vond ik teveel gedoe, dus toen zwaarder gemaakt door met de billen helemaal dichtbij te lggen en voeten tegen de hoge tafel. Was nog niet zwaar genoeg dus nu met 1 been tegen het trainingsbankje. Dan is het de kunst om de heupen omhoog te gooien, billen aan te spannen en de andere been gestrekt en laag te houden.. oef.. dat was toch echt wel pittig!!!

Mooie oefening voor thuis om erbij te doen.

Oja nog als aanvulling op mijn training heb ik 10 x nose to the floor opgedrukt en paar x excentrische pullups gedaan. Thuis doe ik ook af en toe van dat soort dingen.

Ja, met barbell is ook wel veel gedoe als je 'm elke keer moet pakken! Ik heb de mazzel dat er bij ons heel veel crossfit spullen zijn en bijna niemand dat eigenlijk doet, dus als ik mijn barbell load dan ligt ie meestal de volgende dag nog voor me klaar zoals ik 'm achter had gelaten :P Ik doe 'm nu zo ongeveer om de dag en heb heel erg grote blauwe plekken op mijn heupen ervan. Denk dat ik het p*ssy kussen maar pak voortaan!
Maar ga het ook eens met 1 been proberen zoals jij. Wedden dat ik omval?
Netjes je pullups en pushups!!! Elke dag sterker.

Haha nee joh, je gaat dan niet opvallen:) Ik schoof wel steeds naar achteren, maar ik zag al dat er vaak met de armen tegen een bankje wordt aangeleund. Volgende week weer een nieuwe variant hihi. Als die billen maar gaan groeien he!

Energie was een heel stuk minder vandaag (slecht geslapen) en het was WARM! Man stond voor mijn doen als een idioot te zweten (was niet te zien hoor :P). Hartslag was ook constant hoog, dus ik moest na elke set even gaan zitten..pff.. deze dag is ook echt de zwaarste voor mij!

Vandaag heb ik de focus op techniek en mind-muscle-connection gelegd, want ik had al behoorlijke spierpijn in de quads van gisteren (intervaltraining).

Calve raise in de leg press (met 2 sec. vasthouden onderin en bovenin)
19 x 25 kg
12 x 25 kg
9 x (zoiets) kg

One leg calve raise (weer met 2 sec stops)
15 x bw
15 x bw
15 x bw

Squat
12 x 20 kg ATG
5 x 40 kg full
5 x 50 kg full
4 x 50 kg full (ik durfde niet meer zonder spotter)

bulgarian split squat (langzaam uitgevoerd)
8 x 2 x 10 kg
8 x 2 x 10 kg
8 x 2 x 10 kg

Step-ups (langzaam uitgevoerd)
12 x 2 x 8 kg
10 x 2 x 10 kg
10 x 2 x 10 kg

Bicep ez-curl
8 x 17,5 kg smal
8 x 22,5 kg breed
8 x 23,5 kg breed PR!

Dumbell curl (alternated)
20 x 6 kg
16 x 8 kg
16 x 8 kg

Bicep cable curl
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 30 kg > Dropset naar de 15 kg.. BURN!!!

Sumo kettlebelt deadlift
10 x 28 kg
10 x 32 kg
10 x 32 kg

Voor de grap de setjes van vandaag geteld, 37 sets! Logisch dat ik stuk ga! Komt door die 1 been dingen (split squat, stepups etc.)

Aw bij ons was het ook zo warm vanmorgen, net alsof de verwarming aanstond. Maar je hebt toch aardig lekker getraind volgens mij ondanks de warmte.
Zonde van je squat, ik durf ook niet zwaarder dan 50 zonder spotter. En ik ben nogal picky met spotters. Waren er geen leuke mannen in de buurt? Doe je benen + biceps samen altijd of was dit een aangepaste training?

Lekker he die warmte!
Kuitjes zullen wel lekker gebrand hebben!

Met de DB alternating biceps curl. Doe je dan 20 x per kant? of 10 per kant?

Aw bij ons was het ook zo warm vanmorgen, net alsof de verwarming aanstond. Maar je hebt toch aardig lekker getraind volgens mij ondanks de warmte.
Zonde van je squat, ik durf ook niet zwaarder dan 50 zonder spotter. En ik ben nogal picky met spotters. Waren er geen leuke mannen in de buurt? Doe je benen + biceps samen altijd of was dit een aangepaste training?

Ik had de trainer wel kunnen vragen, maar er wou nog iemand squaten dus beetje tempo erin gehouden:)

Ik doe nu al een tijdje biceps bij de benen. Eerst was dat triceps/biceps op vrijdag, naar dit beviel mij beter. Wat nu wel anders was is dat ik de kuiten meer prio heb gegeven:p qua oefeningen is het elke week weer anders. Vandaag was een een circuit voor de oudjes dus geen leg extension of leg press vandaag (maar was ook niet nodig, ik heb al spierpijn:p).

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:19 ----------

Lekker he die warmte!
Kuitjes zullen wel lekker gebrand hebben!

Met de DB alternating biceps curl. Doe je dan 20 x per kant? of 10 per kant?

Alternated, dus om en om (10 per kant). Anders was het wel heel veel :p
Mn kuiten deden flink veel pijn! Nu moeten ze nog gaan groeien:p

Terug
Naar boven