Ik ben per maand zo ongeveer 200euro kwijt alleen aan eten en shakes, (avondeten niet meegerekent) thanks to mijn allergie voor melk en melkproducten, kortom ik moet het doen met kipfilet/kalkoenfilet, eieren, gekookte kipfilet en shakes. Helaas word dat beetje te duur dus denk dat ik ermee ga kappen. Niet met trainen maar wel met eten, want dat word door mijn allergie en het niet lusten van vis gewoon onbetaalbaar. Ik moet overigens de whey van BSN gebruiken 3 shakes per dag is ongeveer een week tot anderhalve week per pot. Van deze whey krijg ik geen allergische reactie.
In hoeverre kan je zonder juiste voeding toch nog het nodige bereiken, ik wil sowieso niet ontzettend breed worden maar gewoon zeg maar net wat breder dan de rest. Een gezonde fysiek dus. Gaat dat lukken? En wat zijn jullie kwijt aan voeding per maand?
In hoeverre kan je zonder juiste voeding toch nog het nodige bereiken, ik wil sowieso niet ontzettend breed worden maar gewoon zeg maar net wat breder dan de rest. Een gezonde fysiek dus. Gaat dat lukken? En wat zijn jullie kwijt aan voeding per maand?