AndroidHealthClinic

Vorige topic gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Leuk hoe men vorige op en af bouwen is niet achterhaalt topic is gesloten.
Zal je zeggen elke commentaar op die topic ging nergens over. Jullie zweren op dezelfde dosis terwijl het geen FACK uithaalt. Iemand is er bewijs van en moet gesloten worden. Nou ja succes dan maar met jullie(ja inderdaad vele van jullie) kutfysieken :D

Je statts en pic zijn zwaar bagger en je informatie nutteloos. Veel plezier met je leven verder :hello: en oja, niemand zal je naam onthouden dus stop aub met interessant doen

• Topic Starter Topic Starter
Je statts en pic zijn zwaar bagger en je informatie nutteloos. Veel plezier met je leven verder :hello: en oja, niemand zal je naam onthouden dus stop aub met interessant doen
Ok bagger hoor ik!, maar voor het te accepteren wil ik je jouw foto zien :D zonder bullshit upload hem :D

2dkjzww.jpg

Hahahahahaha #HaaltAdem Hahahahhaa :roflol: do you even lift bro :roflol:

Groter zie ie er nog beter uit he :D :D :D Cruise jij man, deed exact wat ik dacht dat je ging doen :D Geen foto uploaden omdat je net zoals 99% van deze accounts een absolute kutfysiek hebt :D en thx man topfototje he

:roflol:

Laatste vraagje, je antwoord kan ik vast niet meer lezen omdat dit kut topic vast wordt verwijderd en ik nu ga slapen... Je hebt het over bewijs? Welk bewijs? Jij probeert het, gaint een beetje en noemt dit bewijs? :o

:roflol:

Laatste vraagje, je antwoord kan ik vast niet meer lezen omdat dit kut topic vast wordt verwijderd en ik nu ga slapen... Je hebt het over bewijs? Welk bewijs? Jij probeert het, gaint een beetje en noemt dit bewijs? :o
Groot bewijs is het niet, maar vind wel dat het aan het denken doet zetten. En als je eens niet elke dag op dutchbbding komt en luistert rond je en hoort dat vele mensen op en afbouwen vindt ik het zielig voor de jongens hier die telkens weer de helft tot het dubbele meer uitgeven.. nja

sterk verhaal, zonde van mn mb's.

Groot bewijs is het niet, maar vind wel dat het aan het denken doet zetten. En als je eens niet elke dag op dutchbbding komt en luistert rond je en hoort dat vele mensen op en afbouwen vindt ik het zielig voor de jongens hier die telkens weer de helft tot het dubbele meer uitgeven.. nja

mwoah ik vind de minieme afwijking van de nulhypothese die gecombineerd met de waardeloze steekproefgrootte leidt tot een p-waarde van likmevestje niet bepaald aanleiding om te gaan zitten denken.

Ijzersterk topic.

10/10 anabooltjes op je beeldscherm

Wat is deze?

Huh? 115kg op 170 wtff weeg 15kg minder ben 20cm langer en meer buffed

in...great topic.

Wie is die ecto met dat kleine plukje borsthaar?

ik denk dat wat de meeste mensen hier bedoelen te zeggen is:
Je probeert te beweren dat op en af bouwen geen verschil geeft of eventueel zelfs beter is dan zelfde dosis aanhouden maar het bewijs dat je aanlevert bewijst eigenlijk helemaal niets.
Misschien heeft de rest een kutfysiek maar die komen de anderen ook niet "schoolen" met ongegronde argumenten.
bakker out

Zal een reden zijn dat het vorige topic is gesloten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven