Fitness Seller

Vraag over mijn broertje van 14 jaar.

alles kan maar het slaat nergens op, hij traint anderhalve maand
je kunt dan genoeg kracht winnen door goed te eten en goed te trainen, en dus niet 3 x per week borst/biceps/buik terwijl je leeft op macdonalds + 3 proteine shakes
en ik heb een vermoeden dat je 14 jarige broertje niet "slim" traint en alleen maar snel sterk wil worden zodat hij kan opscheppen(puber hè)over zijn bench, vandaar de creatine

+1

• Topic Starter Topic Starter
je kunt dan genoeg kracht winnen door goed te eten en goed te trainen, en dus niet 3 x per week borst/biceps/buik terwijl je leeft op macdonalds + 3 proteine shakes
en ik heb een vermoeden dat je 14 jarige broertje niet "slim" traint en alleen maar snel sterk wil worden zodat hij kan opscheppen(puber hè)over zijn bench, vandaar de creatine

Wat je niet mag vergeten mijn broertje traint 6-7 dagen in de week anderhalf uur!
Wij hebben een eigen fitness aparaten thuis dus hij kan zo vaak trainen dat hij wil

Wat je niet mag vergeten mijn broertje traint 6-7 dagen in de week anderhalf uur!
Wij hebben een eigen fitness aparaten thuis dus hij kan zo vaak trainen dat hij wil

Zolang je broertje nog geen tweede Jay Cutler is, moet je het maar doen met dit advies.
Hij is pas 14, als hij bewust met zn voeding omgaat zal hij nog vele kg's kunnen gainen. Creatine is nog weggegooid geld voor zo'n jongen imo.

dat moet dan zeker en vast een massamonster zijn:eek:

...

• Topic Starter Topic Starter
En je heb gelijk het is ook een beetje de puberteit

nee tast het niet aan, maar heeft het ook neit nodig

Als hij zou beginnen met 3 à 4 maal per week KT te doen en ipv een anderhalf uur te zitten flikflooien het naar 45min reduceert zou al een groot begin zijn! Vergeet niet dat Rust op die leeftijd HEEL belangrijk is voor zijn verder groei en hormonen stelsel!

zes a zeven dagen in de week 1.5 uur daar ligt zijn probleem, blijkbaar ben je ook niet echt op de hoogte hoe je moet trainen, rust en food is de belangrijkste factor en natuurlijk ook goed trainen.

de TS komt over als een jochie van 14. Ja je kunt het gebruiken zonder dat dat schade toebrengt maar je broertje zal het verschil niet terugzien, behalve in zn portemonee:P

slaat nergens op, creatine is zoiezo onnodig als je niet minstens een heel aantal jaren aan het trainen bent

Pffft zever, tis maar creatine hoor, iedereen dat ik ken heeft het na een paar maanden trainen al genomen, doet IMO toch zowiezo niet veel ds neem ik het niet.

Als die gast het graag aan zijn broertje wil geven laat em dan lekker!

zo klaar

:slotje:

Je broertje moet eerst de trainingsprincipes maar eens leren. Dan met name gaan lezen over:
- overload
- supercompensatie
- wet van de verminderde meeropbrengst

Als ie dan weet wat dat laatste inhoudt en er last van begint te krijgen, zet hem dan aan de creatine.

zes a zeven dagen in de week 1.5 uur daar ligt zijn probleem, blijkbaar ben je ook niet echt op de hoogte hoe je moet trainen, rust en food is de belangrijkste factor en natuurlijk ook goed trainen.

so true,
laat je broertje hier anders maar ff rondlezen

Vraag over mezelf ben 14 jaar.

wat een onzin zeg...

6/7 dagen in de week trainen om als 14jarige groot en breed te worden dmv creatine :o

hij zal zoals eerder gezegd eerst zijn eigen is moeten verdiepen in de basis regels van het trainen, ipv zonder ergens iets vanaf te weten 7x gaan trainen in de week en dan aan de creatine....

- Genoeg Rust (je lichaam heeft 48uur nodig om te herstellen na een training)
- Goed eten ( dus niet alleen maar aan de shakes en een paar boterhammen)
- Goed trainen ( met een schema )

Een 14 jarige die 6-7 dagen per week anderhalf uur traint sinds 1-2 maanden en proteïne shakes neemt en creatine wil.
Hij heeft al een heleboel beginners fouten te pakken zo te zien :rolleyes::thumbup:

Pffft zever, tis maar creatine hoor, iedereen dat ik ken heeft het na een paar maanden trainen al genomen, doet IMO toch zowiezo niet veel ds neem ik het niet.
Duh! Als je het na een paar maanden neemt doet het inderdaad niet veel, omdat je de vooruitgang die je boekt waarschijnlijk ook had gemaakt zonder creatine. Het hele effect van creatine valt dan in het niet.

Creatine is vooral een goed supplement wanneer je op een plateau zit, bijvoorbeeld na 1 á 2 jaar trainen. Als je dan enkele maanden goeie creatine op de juiste manier gebruikt zul je wel degelijk merken dat creatine veel doet.

Mijn ervaringen waren iniedergeval zeer goed, nu neem ik creatine heel het jaar door :p

Terug
Naar boven