Fitness Seller

vraag over powerlifters vs. bodybuilding

Iedereen weet dat bodybuilders superieur zijn aan powerlifters, zij moeten namelijk ook zware cut fases ondergaan.

+1. Een powerlifter begint ook nooit meteen met powerliften. Powerlifters zijn eigenlijk mensen die oorspronkelijk begonnen als bodybuilder, maar telkens opnieuw faalden met het cutten. Uit frustratie blijven ze zich dan maar het hele jaar volproppen met voedsel, en gebruiken het begrip "powerlifter" als excuus om als een vet zwijn te mogen rondlopen.

+1. Een powerlifter begint ook nooit meteen met powerliften. Powerlifters zijn eigenlijk mensen die oorspronkelijk begonnen als bodybuilder, maar telkens opnieuw faalden met het cutten. Uit frustratie blijven ze zich dan maar het hele jaar volproppen met voedsel, en gebruiken het begrip "powerlifter" als excuus om als een vet zwijn te mogen rondlopen.
Dit is ook mijn observatie.

Beste reply van dit topic.

Ik heb van Big T vernomen dat dat ook de reden is waarom de powerlifters geplaatst zijn bij de "overige topics". Hun "sport" wordt hier namelijk even serieus genomen als de allerlei sectie.

Het is wel duidelijk waarom er verschillende secties zijn op het forum ;)

Inderdaad, je moet serieuze secties scheiden van de wat minder serieuze secties zoals powerlifting ed.

Het enige serieuse waar BB'ers mee bezig zijn is studies lezen over muizen. En waarvoor het ene poedertje
beter is dan het andere en het eigenlijk geen reet uitmaakt

PL'ers gaan naar het honk en trainen ipv koffieklets te houden

Het enige serieuse waar BB'ers mee bezig zijn is studies lezen over muizen. En waarvoor het ene poedertje
beter is dan het andere en het eigenlijk geen reet uitmaakt

PL'ers gaan naar het honk en trainen ipv koffieklets te houden
Wij zijn dan ook serieus bezig, i.p.v. beetje met gewichten gooien enzo.

Ben je serieus of troll je?

De bb sectie zit vol ectos van 70kg die waarschijnlijk nooit wat gaan bereiken
Ik troll nooit.

doyouevenlift.jpg

ik zie je wel heel de dag DBB'en en studies uitpluizen, volgens mij train jij niet eens
Klopt, ik begin met trainen zodra ik vind dat ik er voldoende kennis van heb. Ben namelijk niet van plan constant met blessures te lopen (of hoog in BF te raken) zoals menig powerlifter.

Klopt, ik begin met trainen zodra ik vind dat ik er voldoende kennis van heb. Ben namelijk niet van plan constant met blessures te lopen (of hoog in BF te raken) zoals menig powerlifter.

dan tel je al die papercuts en zakken chips niet mee?

haha, wist niet dat er zo negatief over powerliften werd gedacht hier... ieder zijn eigen sport toch?

Ach op serieus niveau heeft iedereen respect voor elkaar

En zwaarder worden is niet voor iedereen een pretje. Zou wel willen dat ik maar 1000kcal hoefde te eten

En zwaarder worden is niet voor iedereen een pretje. Zou wel willen dat ik maar 1000kcal hoefde te eten

Ik zou willen dat ik wel meer dan 1000kcal mocht eten :( (nu ja, 2000 dan)

Echt he lol , kipfiletje met wat groenten en pasta , shakie en wat brinta . En je zit er al .

Terug
Naar boven