Fitness Seller

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes

Ik heb liever monster ipv blackbooster. En dan een scoop of 3 met alcohol nuttigen. Dit gaat echt heerlijk. Heel soms kom ik wel bij de spoedeisende terecht. Nog maar 16x in 2018 dus valt mee.

x9dUvCu.jpg

Ging voor de rest niet over dmaa maar over dnp waar ik een vrij open mening over heb gehad. Al is die mening nu wel wat veranderd.

Ging voor de rest niet over dmaa maar over dnp waar ik een vrij open mening over heb gehad. Al is die mening nu wel wat veranderd.

ik ga altijd wel lekker op dnp, de truc is na een paar dagen dnp (vanwege lange half life, eerst lekker opbouwen) een 300g carb maaltijd nuttigen en daarna de sauna in

Geen idee dat zal ik vast nog wel horen

Dit had ik serieus niet verwacht, dat ze de moeite gaan doen om één individu op te gaan zoeken welke op internet over DNP heeft gepost.

Zolang ze niks gevonden hebben lijkt het me dat je gewoon zegt een toneelstuk te hebben gespeeld om op dbb je e-hero status omhoog te halen en ben je op geen enkele manier schuldig. :)

Ik heb nu het hele filmpje gekeken en het was inderdaad niet zo erg als de titel deed vermoeden.

Sarcasme? En hij heeft ze miss wel staan maar bertus bedoelt dit grappig. Haar humor is niet zo best.
Wiens humor? Ik zie bovendien het probleem niet zo, aangezien hier in kuurlogs wel wat ander materiaal voorbijkomt dan een PWO'tje. Bovendien kun je op Marktplaats die zooi zonder problemen kopen.

"Stof X lijkt op stof Y" vind ik een van de meest misleidende dingen om te zeggen. Water en waterstofperoxide lijken ook op elkaar maar die wissel je ook beter niet uit.

Terug
Naar boven