Fitness Seller

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes

Bezoekers in dit topic

Lekker rustig hier. Horen we er nog wat van weer?
 
Zijn er intussen al mensen in het ziekenhuis beland door hun preworkoutshakes?
 
Lekker rustig hier. Horen we er nog wat van weer?

Zal waarschijnlijk toch een acteur gaan worden.

Ben benieuwd naar de schimmige intro tune waarmee de uitzending zal starten.
 
Lekker rustig hier. Horen we er nog wat van weer?

De heer in kwestie heeft zich erg beledigd gevoelt door velen hier en is na enig aandringen bij zijn werkgever op een andere post gezet.

sanca zal als hoofverantwoordelijke deze zaak vast verder afhandelen.

Met hier en daar wat punten en een tik op de vingers.
 
De heer in kwestie heeft zich erg beledigd gevoelt door velen hier en is na enig aandringen bij zijn werkgever op een andere post gezet.

sanca zal als hoofverantwoordelijke deze zaak vast verder afhandelen.

Met hier en daar wat punten en een tik op de vingers.

Ja de punten zijn binnen Ja..
 
Op de vraag: Wat voor ervaringen hebben jullie met het gebruik van preworkoutshakes? En dan specifiek de wat heftigere varianten?

Heb de beste ervaringen met de heftigere varianten. Zeker met DMAA er in. Enige wat goed lijkt te helpen.
Alles met caffeine er in krijg ik enorme crash en koppijn van. Dit is met DMAA niet.

Hopelijk wordt het niet een al te negatieve afspiegeling van PWO...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Roel, wat schuift het als je meewerkt aan een hoogstaand item?
 
Ik denk dat ik uiteindelijk door die DMAA gyno heb ontwikkeld. Oestrogeen remmende middelen hielpen niet. Ik heb zelf ook een artikel geschreven over een natuurlijke PWO met in Unstoppable v1 van dedicated in mijn hoofd. Ik hoop dat ik hem mag delen:

Natuurlijke PWO

Heeft iemand hier iets aan? Ik raad je echt af om van die amfetamine af te blijven.
 
Ik denk dat ik uiteindelijk door die DMAA gyno heb ontwikkeld. Oestrogeen remmende middelen hielpen niet. Ik heb zelf ook een artikel geschreven over een natuurlijke PWO met in Unstoppable v1 van dedicated in mijn hoofd. Ik hoop dat ik hem mag delen:

Natuurlijke PWO

Heeft iemand hier iets aan? Ik raad je echt af om van die amfetamine af te blijven.
Niemand heeft wat aan dat kut artikel van je. Wat een onzin zeg.
 
Ik denk dat ik uiteindelijk door die DMAA gyno heb ontwikkeld. Oestrogeen remmende middelen hielpen niet. Ik heb zelf ook een artikel geschreven over een natuurlijke PWO met in Unstoppable v1 van dedicated in mijn hoofd. Ik hoop dat ik hem mag delen:

Natuurlijke PWO

Heeft iemand hier iets aan? Ik raad je echt af om van die amfetamine af te blijven.
Heb je ook bronnen voor al je claims? Ik vind het een beetje raar dat je er niet aan refereert in je artikel, gezien je biochemische achtergrond en je zegt dat je dagelijks wetenschappelijke studies leest.
 
Heb je ook bronnen voor al je claims? Ik vind het een beetje raar dat je er niet aan refereert in je artikel, gezien je biochemische achtergrond en je zegt dat je dagelijks wetenschappelijke studies leest.
Een achtergrond ergens in is meestal zelfbenoemd.
 
lig net in bed na mijn post-workout maaltijd en een sessie met mijn heerlijke levensgevaarlijke pre workout met 1.3 dmaa

roel begint nu te schuimbekken
 
Don’t do drugs
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik uiteindelijk door die DMAA gyno heb ontwikkeld. Oestrogeen remmende middelen hielpen niet. Ik heb zelf ook een artikel geschreven over een natuurlijke PWO met in Unstoppable v1 van dedicated in mijn hoofd. Ik hoop dat ik hem mag delen:

Natuurlijke PWO

Heeft iemand hier iets aan? Ik raad je echt af om van die amfetamine af te blijven.

Wat is dit nou weer dan?
 
Ik zal binnenkort even het artikel voltooien inclusief bron vermelding. LDL50 dose is een ruime 12,5 gram DMAA. Een beetje verstandige gebruiker komt daar niet aan. Dus een die dodelijke gevallen hebben het inderdaad wel bont gemaakt. Ik moet jullie dan ook wel gelijk geven dat het niet het gevaarlijkste middel is. Ik heb er wel een gyno aan over gehouden omdat waarschijnlijk mijn dopamine/serotonine balans was verstoord en dat had invloed op mijn progesteron. Maar dat is ook giswerk. Vandaar ook even de nare bijsmaak van DMAA. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen dat ik een beetje fel ben tegen verstopte amfetaminen is supps.

Desalniettemin. Bedankt voor de feedback. Daar ga ik wat mee doen.
 
Ik zal binnenkort even het artikel voltooien inclusief bron vermelding. LDL50 dose is een ruime 12,5 gram DMAA. Een beetje verstandige gebruiker komt daar niet aan. Dus een die dodelijke gevallen hebben het inderdaad wel bont gemaakt. Ik moet jullie dan ook wel gelijk geven dat het niet het gevaarlijkste middel is. Ik heb er wel een gyno aan over gehouden omdat waarschijnlijk mijn dopamine/serotonine balans was verstoord en dat had invloed op mijn progesteron. Maar dat is ook giswerk. Vandaar ook even de nare bijsmaak van DMAA. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen dat ik een beetje fel ben tegen verstopte amfetaminen is supps.

Desalniettemin. Bedankt voor de feedback. Daar ga ik wat mee doen.
Kun je dat uitleggen?
 
Ik denk dat ik uiteindelijk door die DMAA gyno heb ontwikkeld. Oestrogeen remmende middelen hielpen niet. Ik heb zelf ook een artikel geschreven over een natuurlijke PWO met in Unstoppable v1 van dedicated in mijn hoofd. Ik hoop dat ik hem mag delen:

Natuurlijke PWO

Heeft iemand hier iets aan? Ik raad je echt af om van die amfetamine af te blijven.
Weet je zeker dat je die gyno niet heb ontwikkeld met andere 'producten'..:rolleyes:

En gyno..of gewoon een beetje puffy nipples..
 
Gyno in de vorm dat het weggehaald moest worden.

DMAA lijkt betreft de structuur op adrenaline, adrenaline wordt gemaakt van nor-adrenaline en dat van dopamine. Indirect wordt dopamine beïnvloedt en krijg je minder remming op prolactine. zie de afbeelding:

image1_w.jpg
Prolactine ondersteund dan weer oestrogeen, progesteron, hydrocortison (cortisol), insuline en schildklierhormoon.

Ik heb in die tijd dat de klieren groeide wat anti-oestrogenen gebruik en dat had geen invloed. Daarna is de gyno verwijderd met een incisie.
 
Back
Naar boven