Fitness Seller

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes

Bezoekers in dit topic

Je had het eerst over progesteron en nu heb je het over prolactine.

Misschien was je wel zwanger of is het je PCOS?

Wat een hoop gezever ook jezus :roflol:
 
Lijkt op is chemisch gezien zo een enorm misverstand..
Nogal ja. Maar goed, krijg je met mensen met een zelfbenoemde achtergrond in chemie. :roflol:

Koolmonoxide lijkt chemisch gezien op kooldioxide. Ethanol en methanol ook. Cortisol en testosteron ook. Just sayin'.
 
Lijkt op is chemisch gezien zo een enorm misverstand..
Precies dit inderdaad.
Ik snap echt niet wie dat fabeltje de wereld in heeft geholpen... DMAA lijkt op amfetamine....
Mensen zien wat kronkeltjes en een NH2 groep.. oh, zal vast wel hetzelfde zijn... not
 
Niet aan meewerken, media is alleen uit op sensatieverhalen maken. Sporters worden al teveel in de verdomhoek gezet, zijn medicijnen (als spierversterkers) uit de mode, vind de media de pre-workouts omdat er daar weer een de klepel gehoord heeft.
 
Benieuwd hoeveel verkeerde informatie er gegeven gaat worden mocht dit item uitgezonden worden :haha:
 
Benieuwd hoeveel verkeerde informatie er gegeven gaat worden mocht dit item uitgezonden worden :haha:
Ben benieuwd of er überhaupt iets gezegd wordt dat in de buurt van de waarheid komt. Er zal vast beweerd worden dat het allemaal zo ontzettend levensgevaarlijk is, met als argument dat er ooit iemand in het ziekenhuis is beland (zonder erbij te vermelden dat dat om 4 scoops in combinatie met cafeïne en alcohol was).
 
Ben benieuwd of er überhaupt iets gezegd wordt dat in de buurt van de waarheid komt. Er zal vast beweerd worden dat het allemaal zo ontzettend levensgevaarlijk is, met als argument dat er ooit iemand in het ziekenhuis is beland (zonder erbij te vermelden dat dat om 4 scoops in combinatie met cafeïne en alcohol was).

Of een goed lijntje speed erbij :)
 
Hoe positief ik ook altijd ben over dmaa moet ik eerlijk bekennen deze week een erg negatieve ervaring ermee te hebben gehad...

De pot was leeg, zelden zo'n slecht gevoel gehad
 
Hoe positief ik ook altijd ben over dmaa moet ik eerlijk bekennen deze week een erg negatieve ervaring ermee te hebben gehad...

De pot was leeg, zelden zo'n slecht gevoel gehad

Maar ben je in het ziekenhuis beland? Dat is waar onze Roel naar op zoek is! SENSATIE!
 
Sportsupplementen met harddrugs te koop via Instagram en webshops - https://nos.nl/l/2272020

Denk dat Roel het niet meer wou schrijven na alle haat hier en dus maar heeft overgedragen aan anderen:rolleyes:

Valt gelukkig nog enigszins mee qua sensatie nieuws
 
Sportsupplementen met harddrugs te koop via Instagram en webshops - https://nos.nl/l/2272020

Denk dat Roel het niet meer wou schrijven na alle haat hier en dus maar heeft overgedragen aan andere

Valt gelukkig nog enigszins mee qua sensatie nieuws

Is dit zo? DMAA, een stof die lijkt op amfetamine. Serieuse vraag. Heb me niet verdiept in DMAA.

Of is dit weer sensatie?
 
Is dit zo? DMAA, een stof die lijkt op amfetamine. Serieuse vraag. Heb me niet verdiept in DMAA.

Of is dit weer sensatie?

Kwa werking iig wel al is amphetamine wel sterker en werkt langer...heb zelfs ooit eens gehoord dat je positief op amphetamine test bij een drugstest als je sommige pwo's hebt gehad...weet alleen niet of dat ook bij dmaa van toepassing is
 
Back
Naar boven