Fitness Seller

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Renegade058 Ja maar... we zijn ook nog maar net begonnen. Wie weet wat er nog komt he!
 
Gebruik elke dag wel PWO met zowel DMAA als DMHA denk wel meer dan 10 soorten gebruik ook, meerdere keren hier ook wel zo'n 2,5 scoop max gebruikt, maar slechte ervaringen of black outs niet ervaren, ik denk dat je wel heel erg ver moet gaan om in het ziekenhuis te belanden ???
 
Ik heb de laatste jaren ca. 300 gram puur dmaa poeder verslonden, eventueel aangelengd met pre workout shakes en andere stimulanten als dexamfetamine. In totaal eigenlijk 0 slechte ervaringen.

Toegegeven je krijgt wel een kleine piem0l van dmaa (srs), dat is wel een nadeel.

Ik ben al ca 6 maanden met mijn vriendin en had al lang geen dmaa meer genomen. Laatst een dubbele dosis BLAST en een flinke sleutelpunt dmaa er doorheen. Daarna kwam ik thuis in wilde ik mijn vriendin een veeg uit de pan geven. Was helemaal amped up maar mijn vriendin keek naar mijn piem0l en zei serieus dat ze hem nog nooit zo gekrompen had gezien. We keken allebei naar mijn piem0l en lachten samen. Ik heb haar toen maar gevingerd en het neuken achterwegen gelaten want dat ging echt niet lukken. True story.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken afgerond naar boven 0 mensen die door een pre in het ziekenhuis beland zijn. Sterker nog, ik ken ook niemand die iemand kent die dat heeft gehad. Ik ken niet eens verhalen van iemand die het van iemand heeft die iemand kent. Oftewel, het gebeurd nooit. /out
Er hoeven ergens in de VS maar 2 gekkies rond te lopen die 3 scoops in combinatie met een sloot koffie en andere middelen (alcohol?) gebruiken en het wordt verbannen. Het zal ook zeer, zeer zelden gebeuren; daarentegen belanden er wel dagelijks mensen in het ziekenhuis als gevolg van alcoholmisbruik en de gevolgen van roken.
 
De persoon voor het interview heeft zich gemeld.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb de laatste jaren ca. 300 gram puur dmaa poeder verslonden, eventueel aangelengd met pre workout shakes en andere stimulanten als dexamfetamine. In totaal eigenlijk 0 slechte ervaringen.

Toegegeven je krijgt wel een kleine piem0l van dmaa (srs), dat is wel een nadeel.

Ik ben al ca 6 maanden met mijn vriendin en had al lang geen dmaa meer genomen. Laatst een dubbele dosis BLAST en een flinke sleutelpunt dmaa er doorheen. Daarna kwam ik thuis in wilde ik mijn vriendin een veeg uit de pan geven. Was helemaal amped up maar mijn vriendin keek naar mijn piem0l en zei serieus dat ze hem nog nooit zo gekrompen had gezien. We keken allebei naar mijn piem0l en lachten samen. Ik heb haar toen maar gevingerd en het neuken achterwegen gelaten want dat ging echt niet lukken. True story.
Zou je deze ervaring met ons willen delen op tv?

Groetjes,
Roel
 
Er hoeven ergens in de VS maar 2 gekkies rond te lopen die 3 scoops in combinatie met een sloot koffie en andere middelen (alcohol?) gebruiken en het wordt verbannen. Het zal ook zeer, zeer zelden gebeuren; daarentegen belanden er wel dagelijks mensen in het ziekenhuis als gevolg van alcoholmisbruik en de gevolgen van roken.

Man van 21 was overleden omdat hij 550MG (11x wat er in een pre zit) in combinatie met alcohol en caffeine gebruikt had.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wil wel op TV komen, voor het juiste bedrag zeg en doe ik alles wat jullie willen. :rolleyes:
 
Man van 21 was overleden omdat hij 550MG (11x wat er in een pre zit) in combinatie met alcohol en caffeine gebruikt had.

Er lopen veel mensen rond met een hart als een tikkende tijdbom.
Zodra dit soort mensen overlijden tijdens sporten, neuken of 5 bakken koffie hoor je er niks van maar zodra er iets anders genuttigd is als bijv. xtc, energy drink of iets anders waarvan men wil horen dat het slecht is dan is het direct dé oorzaak. Ook vaak in combi met alcohol, waarvan dit laatste nooit als schuldige zal worden aangewezen.
 
En zelfs als alcohol of roken als oorzaak wordt aangewezen heeft het nog geen consequenties. Ik ben een absolute anti-roker, maar het enige waar het wel erg goed voor is, is de staatskas. Zelf betaal ik er immers niet aan mee, maar het zorgt wel voor veel belastinginkomsten. Wat dan wel weer jammer is, is dat de zorgverzekeringskosten hoog zijn door mensen met slechte leef- en eetgewoonten (waaronder roken). Een collectieve verzekering, prima, maar om nou te betalen voor iemands zorg dat hij/zij aan zichzelf te wijten heeft... :mad:
 
Supplementen hebben mijn leven verwoest!

In de gym vertelde iemand me dat shakes moest nemen om echt te groeien. Toen heb ik voor het eerst Whey Delicious van body & fit geprobeerd. Daarna al snel meerdere producten gaan nemen, en steeds verder afgegleden. B&F anabolic zma, Creatine, etc.
Nu neem ik Ripped PWO in de ochtend gemixt met crea pure Creatine.

Gains heb ik niet gemaakt, mijn rug zit nu vol puisten van de suiker, en mijn geld ben ik kwijt. :(


Groetjes Ralf
 
Supplementen hebben mijn leven verwoest!

In de gym vertelde iemand me dat shakes moest nemen om echt te groeien. Toen heb ik voor het eerst Whey Delicious van body & fit geprobeerd. Daarna al snel meerdere producten gaan nemen, en steeds verder afgegleden. B&F anabolic zma, Creatine, etc.
Nu neem ik Ripped PWO in de ochtend gemixt met crea pure Creatine.

Gains heb ik niet gemaakt, mijn rug zit nu vol puisten van de suiker, en mijn geld ben ik kwijt. :(


Groetjes Ralf

Ben jij DE Ralf die diabetes kreeg door jarenlang gebruik van zoete B&F eiwitshakes en vervolgens dakloos is geworden en zijn lichaam is gaan verkopen aan geile truckchauffeurs op lugubere snelwegparkings?
 
Haha ik moet zo hard lachen. Ik had 2scoops monster genomen. Gaan trainen daarna op de bank beetje tinderen. Match met een chickie die vraagt of ik langskom, half uur later lag ik dus bij haar in bed maar kon niet klaarkomen. Ik zeg jaa kutzooi teveel pwo genomen. Zij zegt pwo!? Wat is dat!? Haha!


Waar marvin me over tagde was ook heel wat. Kon scoop niet vinden in zak caffeine, dus had een andere scoop gebruikt. Schatting is dat ik dus zo'n 3-5 gram caffeine binnen had gekregen. Hele dag op de wc zitten kotsen:p.

Cool story bro.

Wanneer kom je nou eens uit de kast?
 
Roel heeft ontslag genomen.
 
Ik heb al veel advertenties op DBB gezien van journalisten op zoek naar deelnemers. Op geen enkele uitzondering na gaat het altijd hetzelfde. Lastige doelgroep.
 
Ik heb al veel advertenties op DBB gezien van journalisten op zoek naar deelnemers. Op geen enkele uitzondering na gaat het altijd hetzelfde. Lastige doelgroep.

Geen lastige doelgroep...dat noemen ze ‘misunderstood’. Ik begreep het tot een jaar of 2 geleden ook niet, tot het BB-, sport-, fitnessvirus je te pakken krijgt.
 
Ik heb al veel advertenties op DBB gezien van journalisten op zoek naar deelnemers. Op geen enkele uitzondering na gaat het altijd hetzelfde. Lastige doelgroep.

Of gewoon consequent?
 
Back
Naar boven