Fitness Seller

vraagje: injecteren met welke as?

Waardering
0
ik heb zelf 11 jaar natural getraint ben in die tijd van 80 naar de 110 gegaan met een fet perc van +- 15% ben 190 lang.ik heb zins kort een kuurtje met i tablet oxy 25 mil per dag voor 10 weken gedaan.ik werd er harder en wat droger van ben niet in gewicht toe genomen werd ook erg moe in het begin je moet je zelf erg motiveren om naar de sportschool te gaan raar eigelijk voor een prestatie bevorderend middel.na de kuur is mijn lichaam erg veranderd (positief )en is nog steeds het zelfde de hardheid gaat wel weg.

ik wil zeker nog een keer een kuurtje gaan doen en volgens mij wat ik heb gedaan was niet eens een kuur als ik lees wat sommige jongens allemaal willen nemen en de hoeveelheid daar van, ik vraag me dan ook af als je al die combinatie's doet je ook weet van wat je nou eigenlijk groeit.Ik wil graag groeien maar geleidelijk volgens mij hou je dan ook het meeste vast en houd je rekening met je lichaam en red je de 100 jaar mischien.

maar om een lang verhaal kort te houden kan iemand mij info geven over een kuur (wil gaan injecteren)waarbij je toch iets meer groeit dan het gebruik van die oxy die ik heb gedaan maar wel het zelfde efect heeft. Ik ben geen voorstander van combinatie's maar sta voor alles open.

kun je niet gewoon beginnen met testosteron alleen?

Terug
Naar boven