baajes
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hallo,
Ik ben nu ongeveer al een 3 tal weken ziek, heb enorm veel last van braakgevoel enzo. Nu maandag bij dok geweest, pillen gekregen en bloed genomen. Pillen + heel veel rusten (ga wel nog werken maar even nietmeer traine) lijkt wel goed te helpen. Elke dag voel ik me tikje beter, dus langzaam maar zeker genees ik.
In toekomst mag ik nietmeer te zwaar en te vaak traine van dok, het zet stress op men maag? Ik mag nog max 2 maal in de week.
Slaat die dok stront uit zen nek ofzo? Moet ik hiermee rekening houden?
Uit men bloed is gebleken:
alles uitstekend op 2 puntjes na.
*Mijn hematocriet staat te hoog: 50 , referentie is tussen 39 - 49
*Mijn Triglyceriden zijn veel te laag: 33 , referentie is tussen 40 - 190
Kan er iemand hier iets uit opmaken?
Dok zegde dat ik wat meer vet mocht eten en vooral minder intensief moet sporten
.
Ik sport 4 maal per week, 1 X legs, 1 X borst/voorschouders, 1 X rug/achterschouders, 1 X armen/abs + 1 potje zaalvoetbal.
Dit is de 2de maal dat ik zo zwaar ziek ben, dit is telkens als ik een schema heb waarin ik zwaar DL/Shrug/Bench. Kan het dan echt dat men lichaam de zware gewichten echt niet aankan
. Iemand ook zo een ervaringen? Beetje feedback plz
.
thx!
Ik ben nu ongeveer al een 3 tal weken ziek, heb enorm veel last van braakgevoel enzo. Nu maandag bij dok geweest, pillen gekregen en bloed genomen. Pillen + heel veel rusten (ga wel nog werken maar even nietmeer traine) lijkt wel goed te helpen. Elke dag voel ik me tikje beter, dus langzaam maar zeker genees ik.
In toekomst mag ik nietmeer te zwaar en te vaak traine van dok, het zet stress op men maag? Ik mag nog max 2 maal in de week.
Slaat die dok stront uit zen nek ofzo? Moet ik hiermee rekening houden?
Uit men bloed is gebleken:
alles uitstekend op 2 puntjes na.
*Mijn hematocriet staat te hoog: 50 , referentie is tussen 39 - 49
*Mijn Triglyceriden zijn veel te laag: 33 , referentie is tussen 40 - 190
Kan er iemand hier iets uit opmaken?
Dok zegde dat ik wat meer vet mocht eten en vooral minder intensief moet sporten
.Ik sport 4 maal per week, 1 X legs, 1 X borst/voorschouders, 1 X rug/achterschouders, 1 X armen/abs + 1 potje zaalvoetbal.
Dit is de 2de maal dat ik zo zwaar ziek ben, dit is telkens als ik een schema heb waarin ik zwaar DL/Shrug/Bench. Kan het dan echt dat men lichaam de zware gewichten echt niet aankan
. Iemand ook zo een ervaringen? Beetje feedback plz
.thx!

, dat vertelde de dok me toch (kan me vergissen hoor). naam van pille vertel ik je morge, ze ligge nog bij men vriendin.